Gmina Czernica ogłasza przetarg
- Adres: 55-003 Czernica, ul. Kolejowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 726 57 00 , fax. 71 726 57 00
- Data zamieszczenia: 2018-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czernica
ul. Kolejowa 3
55-003 Czernica, woj. dolnośląskie
tel. 71 726 57 00, fax. 71 726 57 00
REGON: 931934986 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czernica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja ul. Bocznej w Nadolicach Wielkich - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej ul. Bocznej w Nadolicach Wielkich zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) remont odcinka ok. 166 mb drogi (nowa podbudowa, jezdnia bitumiczna), wraz z jej dowiązaniem do istniejących dróg o nawierzchni z betonu asfaltowego, 2) wycinka drzewa, 3) remont zjazdów do posesji przy drodze (kostka betonowa), 4) odwodnienie układu drogowego poprzez wykonanie odcinka ścieku z prefabrykowanych korytek ściekowych, 5) ubezpieczenie skap rowu płytami typu MEBA, 6) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5mm 7) wprowadzenie stałej organizacji ruchu. 3. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące” realizacji robót, o których mowa w punkcie 2. w szczególności: 1) zorganizowanie na swój koszt terenu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp, oraz ppoż., 2) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, 3) oznakowanie i zabezpieczenie dróg w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, oraz dokonywanie z nimi ustaleń szczegółowych i odbiorów, 4) wyniesienie tymczasowej i stałej organizacji ruchu, 5) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań, prób i odbiorów, oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, 6) wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą z mapą (3 egz.), 7) aktualizacja ewidencji dróg, 8) naprawę sieci drenarskiej i zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 9) pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, 10) przestrzeganie i realizacja wymagań wynikających z uzgodnień, pozwoleń, opinii etc. dołączonych do SIWZ, oraz gestorów sieci uzbrojenia terenu, 11) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 500,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A. nr konta 55 1560 0013 2000 6752 5000 0009, w opisie przelewu należy wskazać nazwę i nr postępowania, na które wadium jest wnoszone. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego ww. rachunek.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (Załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Przebudowa nawierzchni drogi w miejscowości Wolbromek"
Dodano: 2024-07-26 - „MODERNIZACJA GMINNEJ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA TERENIE GMINY NIECHLÓW”
Dodano: 2024-07-08 - „Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. „Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 – ul. Bema” realizowany w dwóch etapach – Etap I i II”
Dodano: 2024-07-08 - Rozbudowy układu komunikacyjnego w obrębie autostrady A4
Dodano: 2024-07-04 - Remonty miejscowe dróg powiatowych Powiatu Głogowskiego masą bitumiczną na gorąco
Dodano: 2024-07-03 - "Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Wąsosz"
Dodano: 2024-06-18 - Sobota droga dojazdowa do gruntów rolnych na dz. nr 111.
Dodano: 2024-06-17 - ,,Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Świeradów”
Dodano: 2024-06-12 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania p.n. ,, Remont drogi gminnej nr 100857D na odcinku Luboszyce Małe- Luboszyce,,
Dodano: 2024-06-04 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w zakresie wykonania urządzeń bezpieczeń. ruchu drogowego wraz z wprowadzeniem oznakowania poziomego i pionowego w ciągu dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego
Dodano: 2024-05-22