Przetargi.pl
Modernizacja ujęcia wody w Rudolfinie.

Gmina Kamień ogłasza przetarg

  • Adres: 22113 Kamień, ul. Diamentowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 671 551 , fax. 825 671 571
  • Data zamieszczenia: 2016-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamień
    ul. Diamentowa 15
    22113 Kamień, woj. lubelskie
    tel. 825 671 551, fax. 825 671 571
    REGON: 11019806600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ujęcia wody w Rudolfinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja ujęcia wody w Rudolfinie obejmuje: - remont budynku stacji wodociągowej - budowa zbiornika retencyjnego 150m3 - wykonanie ogrodzenia i zagospodarowanie terenu, - wykonanie drogi wjazdowej, chodnika i opaski, - wykonanie rurociągów wodnych na zewnątrz stacji wodociągowej, - demontaż urządzeń w stacji wodociągowej SUW, - montaż instalacji wod, kan wentylacyjnej, grzewczej w stacji wodociągowej SUW, - demontaż instalacji elektrycznej, - montaż nowej instalacji elektrycznej, - montaż rozdzielnicy bezpiecznikowej, - montaż instalacji oświetleniowej, - montaż gniazd wtykowych, - montaż instalacji połączeń wyrównawczych i odgromowej, - montaż instalacji technologicznej oraz automatyki i sterowania w stacji wodociągowej SUW, - badania pomontażowe instalacji. - obsługa geodezyjna. Szczegółowy opis zakresu robót zawarty jest w projektach budowlanych i przedmiarach robót. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zobowiązany jest w szczególności do: 1) opracowania projektu czasowej zmiany organizacji pracy ujęcia wody na czas budowy wraz z uzyskaniem akceptacji organu zarządzającego – MPGK Chełm, 2) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót przy pracującym Ujęciu wody; 3) zapewnienia stałej obecności kierownika budowy na jej terenie i nadzorowania wykonywanych robót, 4) do utrzymania w czasie prowadzenia robót czystości i porządku; 5) przejęcia placu -terenu budowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego; 6) umożliwiania wstępu na teren budowy wyłącznie osobom upoważnionym przez Zamawiającego lub Wykonawcę, 7) ubezpieczenia robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych, 8) systematycznego prowadzenia oraz pokrycia kosztów wszelkich badań, pomiarów, prób, sprawdzeń kontrolnych i ekspertyz, niezbędnych do realizacji zadania oraz udokumentowania i zachowania wysokiej jakości robót budowlanych i wbudowanych materiałów, w sposób zgodny z częstotliwością wykonywania wskazaną w SSTWiORB, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe. Wyniki przeprowadzonych badań, pomiarów, prób, sprawdzeń kontrolnych i ekspertyz będą udostępniane na każde żądanie przedstawicielowi Zamawiającego do wglądu, 9) zlecenia wykonania badań prób jakości wody przez specjalistyczne laboratorium wskazane przez Zamawiającego. Termin wykonania danego badania zostanie wyznaczony przez Zamawiającego, w przypadku negatywnego wyniku, badania zostaną powtórzone. Wykonawca ureguluje należności za badania. 10) pokrycia kosztów napraw i przywrócenia do stanu poprzedniego dróg zniszczonych podczas transportu przez Wykonawcę lub inne podmioty, za które ponosi on odpowiedzialność, w związku z wykonywaniem robót, 11) bieżącego utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów w związku z wykonywaniem robót, 12) usunięcia wszelkich usterek i wad powstałych w trakcie prac, jak i tych, które mogą wystąpić w trakcie okresu gwarancji, a które ujawnione zostaną w trakcie odbioru pogwarancyjnego, z należą starannością i pilnością oraz zgodnie z przepisami i normami obowiązującymi w tym zakresie, w terminach ustalonych przez Zamawiającego, 13) zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną, 14) zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności na terenie budowy i ponoszenie odpowiedzialności odszkodowawczej, 15) skompletowania i dostarczenia Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót budowlanych pełnej dokumentacji potwierdzającej ich wykonanie, a w szczególności uzupełniony dziennik budowy, sprawozdanie techniczne atesty i deklaracje zgodności wbudowanych materiałów z zatwierdzonymi recepturami. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy Dz. U. z 2014 r. , poz. 1502 z późn. zm.): praca operatorów sprzętów ( koparka , dźwig, samochód ciężarowy) niezbędnych do wykonania zamówienia, inne czynności (np. montażyści sieci wodnej, kanalizacyjnej i energetycznej) niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Obowiązek ten dotyczy także Podwykonawców- Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto we wzorze umowy. Zgodnie z art 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełnią wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w STWiORB pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w STWiORB. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji. Gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania – przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia – zmiany tej dokumentacji w uzgodnieniu z projektantem oraz zostanie obciążony kosztami tych zmian.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252120-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 21 000,00 zł słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych, do dnia i godziny otwarcia licytacji. 2. Wykonawca wnosi wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 52 8187 0004 2003 0070 0261 0004 WBS Chełm z dopiskiem wadium- Modernizacja ujęcia wody w Rudolfinie . 4. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed otwarciem licytacji. 5. Dowód wniesienia wadium powinien zostać dostarczony do Zamawiającego do dnia i godziny otwarcia licytacji. 6. Zamawiający dokona zatrzymania bądź zwrotu wadium zgodnie z treścią art. 46 ustawy. Szczegółowe informacje na temat wadium zostaną przekazane wykonawcom, dopuszczonym do udziału w postępowaniu w Zaproszeniu do udziału w licytacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach