Przetargi.pl
„Remont- modernizacja stacji ujęcia i uzdatniania wody wraz z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej w miejscowości Biała, Gm. Radzyń Podlaski, pow. radzyński, woj. lubelskie”

Gmina Radzyń Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21300 Radzyń Podlaski, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 834 131 800 , fax. 834 131 800
  • Data zamieszczenia: 2018-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzyń Podlaski
    ul. Warszawska 32
    21300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 834 131 800, fax. 834 131 800
    REGON: 3023745700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont- modernizacja stacji ujęcia i uzdatniania wody wraz z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej w miejscowości Biała, Gm. Radzyń Podlaski, pow. radzyński, woj. lubelskie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA Przedmiotem niniejszego opracowania jest remont stacji uzdatniania wody w Białej. Stacja ujęcia o wydajności uzdatniania 54 m3/h. Budynek stacji SUW o wym. zabudowy 20,50 x 12,70m Zakresem opracowania objęto: Roboty budowlane: • Pokrycie dachu • Docieplenie stropodachu • Docieplenie ścian budynku styropianem 10cm metoda lekko-mokra z wyprawa tynkiem cienkowarstwowym, • Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, • Wymiana obróbek blacharskich i orynnowania, • Uzupełnienie tynków wewnętrznych i malowanie ścian hali technologicznej malowanie, • Wykonanie opaski wokół budynku, • Utwardzenie terenu, • Wykonanie ogrodzenia terenu, Roboty sanitarne - technologiczne montażowe: • Demontaż istniejących filtrów i zbiorników hydroforowych, pomp płuczącej, zestawu pompowego, zespołu sprężonego powietrza, bloku chlorowni wraz z orurowaniem i armaturą • Montaż nowych filtrów wraz z nowymi złożami filtracyjnymi, • Montaż aeratora • Montaż mieszacza statycznego • Montaż zestawu pompowego drugiego stopnia, wraz szafą automatyki zestawu i z naczyniem wzbiorczym, • Montaż pompy płuczącej • Montaż dmuchawy powietrza do wzruszania złoża filtracyjnego, • Montaż sprężarki wraz z blokiem sprężonego powierza (filtry, reduktory, naczynia wzbiorcze), • Montaż bloku chlorowni -pompa dozująca, • Montaż wodomierzy, niezbędnej armatury, osprzętu , montaż armatury przy filtrach o napędzie pneumatycznym, • Montaż szafy automatyki wraz ze sterownikiem i osprzętem obiektowym (, sondy hydrostatyczne itp.), • Montaż instalacji technologicznych pomiędzy poszczególnymi obiektami wraz z niezbędnym osprzętem • Remont studni (wymiana obudowy studni) • Montaż automatyki i wizualizacji stacji • Montaż grzejników elektrycznych Roboty elektryczne • Modernizacja rozdzielni głównej elektrycznej. • Wymiana okablowania i oświetlenia SUW • Montaż osprzętu elektrycznego w niezbędnym zakresie, • Podłączenie elektryczne wszystkich urządzeń, • Montaż alarmu • Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 5kW , • Montaż systemu kontroli ciśnienia i przepływów na sieci wodociągowej – telemetria, zapobieganie nadmiernym stratom wody 2.Szczegółowy zakres prac znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 7 do niniejszego SIWZ obejmującej: projekt budowlano – wykonawczy modernizacji stacji ujecia wody, STWiOR oraz przedmiary. 3.Wymagania podstawowe: a)wszystkie materiały użyte do realizacji zamówienia muszą posiadać wymagane prawem certyfikaty, aprobaty techniczne i pozwolenia i być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie unormowaniami prawnymi, a w szczególności Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. 2016 poz. 1570). realizacja zamówienia musi być prowadzona zgodnie z wymaganiami w tym zakresie wynikającymi z obowiązujących uregulowań oraz zasadami sztuki budowlanej • Materiały użyte do budowy przyłączy winny posiadać certyfikaty zgodności z PN i dopuszczenie do stosowania w budownictwie i atesty PZH. • Zastosowanie materiału lub wyrobu używanego do uzdatniania i dystrybucji wody, przed wbudowaniem, wymaga uzyskania oceny higienicznej właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. • Wykonawca winien przeprowadzić na własny koszt badania wody po przeprowadzonym remoncie wody surowej i uzdatnionej – zakres objęty monitoringiem przeglądowym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (tj. załącznik 1-3 ) • Wykonawca winien przeprowadzić na własny koszt badania wody niezbędne podczas przepięć i włączeń instalacji podczas remontu zgodnie z wymaganiami Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Radzyniu Podlaskim a) w przypadku wystąpienia rozbieżności w dokumentach ustala się ważność obmiarów zawartych w dokumentach wg. kolejności:  przedmiar;  dokumentacja projektowa  SIWZ b) Oferent, po zakończeniu realizacji zadania, przedłoży zamawiającemu odpowiednie protokoły odbiorów, certyfikaty itp; c) Okres gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia musi wynosić co najmniej 36 miesięcy, liczonej od dnia odbioru końcowego. UWAGA: Wydłużenie okresu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdz. XV niniejszej SIWZ d) Oferent nie może wykorzystać jakichkolwiek wyraźnych błędów lub braków w dokumentacji projektowej. W przypadku, gdy Oferent wykryje takie błędy lub braki niezwłocznie powiadamia o tym Zamawiającego, który wprowadzi niezbędne zmiany lub uzupełnienia. e) Nie zgłoszenie błędów, o których mowa w pkt. f) oznacza, że Oferent akceptuje dokonane przedmiary oraz dokumentację techniczną i składając ofertę zobowiązuje się do osiągnięcia oczekiwanego przez Zamawiającego efektu realizacji zamówienia publicznego stanowiącego przedmiot niniejszej dokumentacji. W takiej sytuacji Oferent nie może wnosić żadnych roszczeń do Zamawiającego z tego tytułu. f) Podana w ofercie cena ofertowa brutto będzie ceną ryczałtową i będzie uwzględniała wszystkie wymagania niniejszej SIWZ oraz obejmowała wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej i zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. i) Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym dla sporządzenia kalkulacji ceny oferty i jest on dołączony do SIWZ wyłącznie celem ułatwienia Wykonawcy obliczenia ceny oferty. Zamawiający uznaje, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania, bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane, zawarte we wszystkich częściach dokumentacji projektowej. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie wydatki oraz ryzyko związane z koniecznością zrealizowania przedmiotu zamówienia. Zamawiający żąda przedstawienia kosztorysu przy podpisaniu umowy. j)Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w rozdz. IV ust.1 SIWZ w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu( z wyjątkiem obsługi geodezyjnej)jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców-wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w art. IX - wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. f) Równoważne rozwiązania techniczne. -W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. -W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. -Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 Ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. -Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. -Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy g) Uwaga: Roboty budowlane będą odbywały się na czynnym obiekcie. Po stronie wykonawcy leży obowiązek takiej organizacji by zapewnić możliwość wykonywania przez pracowników Zamawiającego czynności związanych z bieżącą obsługą istniejących urządzeń. Wszelkie koszty wykonania obejść, przepinek, tymczasowych robót, pompowań itp. leżą po stronie Wykonawcy. Wykonawca zapewni w czasie wykonywania robót budowlanych ciągłość dostawy wody dla wszystkich odbiorców. Ewentualne krótkotrwałe przerwy( do 6 h max.) w dostawie wody należy uzgodnić wcześniej z Administratorem sieci. -Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów zużycia wody i energii elektrycznej oraz innych mediów. Sposób rozliczenia zostanie uzgodniony podczas przekazania placu budowy. h)Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu robót budowlanych do: -opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej( operatu kolaudacyjnego) dla wymienionego zadania w formie pisemnej-2 egz. i przekazanie jej Zamawiającemu w terminie odbioru robót, zawierająca między innymi: - protokoły z badań, prób oraz niezbędne oceny higieniczne na zastosowane materiały wydane przez Państwową Inspekcje Sanitarną. - Protokoły z płukania i dezynfekcji sieci, świadectwa jakości na zastosowane środki dezynfekcyjne -wymagane świadectwa dopuszczenia, gwarancje na urządzenia, wyposażenia, materiały -wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej -2kpl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252120-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Wadium 10.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium. 10.2 Wadium może być wnoszone w formach dopuszczonych zgodnie z art.45 ust.6 ustawy Pzp. 10.3Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20 000 zł brutto(słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 10.4 Wniesienia wadium należy dokonać w wybranej przez oferenta formie przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 12.10.2018 roku do godz. 10.00 10.5 Wpłaty wadium należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego: BS Radzyń Podlaski nr 56 8046 0002 2001 0000 0101 0002 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: „Remont- modernizacja stacji ujęcia i uzdatniania wody wraz z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej w miejscowości Biała, Gm. Radzyń Podlaski, pow. radzyński, woj. lubelskie” Za termin wniesienia wadium uznaje się, gdy kwota ujawniona będzie na koncie Zamawiającego. 10.6. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 10.7. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 10.8. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: b) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże samodzielnie(bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) oświadczenie zamawiającemu o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. –zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach