Gmina Niepołomice ogłasza przetarg
- Adres: 32-005 Niepołomice, Plac Zwycięstwa
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 122 509 404, , fax. 122 509 400
- Data zamieszczenia: 2018-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Niepołomice
Plac Zwycięstwa 13
32-005 Niepołomice, woj. małopolskie
tel. 122 509 404, , fax. 122 509 400
REGON: 35155537000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.niepolomice.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja trzech kompleksów szkolnych w Niepołomicach z zastosowaniem pomp ciepła i fotowoltaiki w zakresie modernizacji kompleksu budynków - część 2 - modernizacja kompleksu budynków Szkoły Podstawowej przy ul. Szkolnej 3 w Niepołomicach (były budynek gimnazjum) i część 3 -modernizacja kompleksu budynków - Zespół Szkół Średnich oraz CKZiU w Niepołomicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie 1 - "Modernizacja trzech kompleksów szkolnych w Niepołomicach z zastosowaniem pomp ciepła i fotowoltaiki w zakresie modernizacji kompleksu budynków - część 2 - modernizacja kompleksu budynków Szkoły Podstawowej przy ul. Szkolnej 3 w Niepołomicach (były budynek gimnazjum)". Formuła "Zaprojektuj i wybuduj" obejmuje wykonanie robót budowlanych, dokumentacji technicznej oraz dokumentacji powykonawczej. Zakres prac obejmuje: I. termomodernizację i odnawialne źródła energii, II. dodatkowe prace remontowo - budowlane. Z uwagi na to, że obiekty przedstawione do modernizacji są obiektami czynnymi (szkoły) Zamawiający wymaga żeby wszystkie prace dotyczące wnętrza obiektów były wykonywane w czasie wakacji (bez kolizji z prowadzonymi zajęciami). Zamawiający oczekuje, że wykonawca opracuje i przedłoży do oceny koncepcje projektową przedstawiającą proponowane rozwiązania. Zamawiający zgłosi swoje uwagi do proponowanych rozwiązań i wyda zalecenia do uwzględnienia w dokumentacji projektowej. Przed złożeniem wniosku wykonawcy o decyzje administracyjne zgodnie z Prawem Budowlanym, niezbędne będzie uzyskanie akceptacji od Zamawiającego rozwiązań projektowych zawartych w projekcie budowlanym. Zamawiający wymaga również przedłożenia do akceptacji rysunków wykonawczych i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych przed ich skierowaniem do realizacji, w aspekcie ich zgodności z ustaleniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego i umowy; Zadanie 2 - "Modernizacja trzech kompleksów szkolnych w Niepołomicach z zastosowaniem pomp ciepła i fotowoltaiki w zakresie modernizacji kompleksu budynków - część 3 -modernizacja kompleksu budynków - Zespół Szkół Średnich oraz CKZiU w Niepołomicach Formuła "Zaprojektuj i wybuduj" obejmuje wykonanie robót budowlanych, dokumentacji technicznej oraz dokumentacji powykonawczej. Zakres prac obejmuje: I. termomodernizację i odnawialne źródła energii, II. dodatkowe prace remontowo- budowlane. Z uwagi na to, że obiekty przedstawione do modernizacji są obiektami czynnymi (szkoły) Zamawiający wymaga żeby wszystkie prace dotyczące wnętrza obiektów były wykonywane w czasie wakacji (bez kolizji z prowadzonymi zajęciami). Ze względu na przeprowadzane egzaminy zawodowe segment A oraz C zostaną przekazane do realizacji po 6 lipca 2018r. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca opracuje i przedłoży do oceny koncepcje projektową przedstawiającą proponowane rozwiązania, natomiast Zamawiający zgłosi swoje uwagi do proponowanych rozwiązań i wyda zalecenia do uwzględnienia w dokumentacji projektowej. Przed złożeniem wniosku Wykonawcy o decyzje administracyjne zgodnie z Prawem Budowlanym niezbędne będzie uzyskanie akceptacji od Zamawiającego rozwiązań projektowych zawartych w projekcie budowlanym. Zamawiający informuje, że roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie, dlatego wszelkie prace należy wykonywać tak aby w miarę możliwości nie zakłócać ich funkcjonowania, przy jednoczesnym zachowaniu szczególnej ostrożności przy organizacji placu budowy jak i w trakcie wykonywania prac. Prace wewnątrz budynku mogą być prowadzone wyłącznie w okresie wakacyjnym, bądź po szczegółowym uzgodnieniu z Użytkownikiem. Przed przystąpieniem do realizacji zadania inwestycyjnego bezwzględnie należy sprawdzić wszystkie wymiary - Inwestor nie ponosi odpowiedzialności Uwaga: Każde z w/w zadań należy wycenić oddzielnie. Zamawiający z uwagi na posiadane środki zastrzega sobie prawo realizacji i zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą (który złożył ofertę najkorzystniejszą) na zadanie ( tylko zadanie nr 1 lub tylko zadanie nr 2 lub obydwa) którego cena przedstawiona w ofercie wybranego będzie niższa lub równa w stosunku do posiadanych środków Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A PZP. 1) Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w szczególności: a) roboty instalacyjne (źródło ciepła, instalacja sanitarna, instalacja oświetleniowa i elektryczna), b) roboty budowlane, c) wykonanie odwiertów pionowych, d) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (w zależności od zadania), e) roboty malarskie. 2) Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usługi transportowe. 3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (dz. u. z 2015 r. poz. 2008 oraz z 2016 r. poz. 1265). oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ. 5) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej oraz "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia" będącymi załącznikami do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 100 000.00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej – etap II
Dodano: 2024-06-14 - Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
Dodano: 2024-06-13 - Remont instalacji elektrycznej i teleinformatycznej oraz pomieszczeń biurowych w Prokuraturze Okręgowej w Nowym Sączu
Dodano: 2024-06-12 - Wykonanie robót budowlanych: modernizacyjnych – malarskich - posadzkarskich -elektrycznych przy ul. Jana Sas-Zubrzyckiego 10 w Krakowie
Dodano: 2024-06-06 - Roboty zabezpieczające w zakresie elewacji trybun B, C i D inwestycji pn. REALIZACJA OBIEKTU STADIONU MIEJSKIEGO W NOWYM SĄCZU.
Dodano: 2024-04-04 - Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej – etap I”
Dodano: 2024-02-16 - Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej – etap I
Dodano: 2024-02-16 - Przebudowa balkonów i tarasu na VII piętrze budynku 20.WSzU-R SPZOZ w Krynicy-Zdroju przy ul. Świdzińskiego 4
Dodano: 2023-11-06 - Wykonanie remont części pomieszczeń Urzędu Miasta w Nowym Targu przy ul. Krzywej 1.
Dodano: 2023-10-09 - Wykonanie ogrzewalni w Wadowicach
Dodano: 2023-10-05