Przetargi.pl
Modernizacja trzech kompleksów szkolnych w Niepołomicach z zastosowaniem pomp ciepła i fotowoltaiki w zakresie modernizacji kompleksu budynków - Część 1 - Szkoła Podstawowa im. Króla Kazimierza Wielkiego w Niepołomicach, ul. 3- Maja 23

Gmina Niepołomice ogłasza przetarg

  • Adres: 32005 Niepołomice, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 509 404 , fax. 122 509 400
  • Data zamieszczenia: 2017-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niepołomice
    Plac Zwycięstwa 13
    32005 Niepołomice, woj. małopolskie
    tel. 122 509 404, fax. 122 509 400
    REGON: 35155537000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja trzech kompleksów szkolnych w Niepołomicach z zastosowaniem pomp ciepła i fotowoltaiki w zakresie modernizacji kompleksu budynków - Część 1 - Szkoła Podstawowa im. Króla Kazimierza Wielkiego w Niepołomicach, ul. 3- Maja 23
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Formuła ,,Zaprojektuj i wybuduj,, obejmuje wykonanie robót budowlanych, dokumentacji technicznej oraz dokumentacji powykonawczej. Zakres prac obejmuje: I. termomodernizację i odnawialne źródła energii, II. dodatkowe prace remontowo- budowlane. Zakres zamówienia obejmuje- prace inwestycyjne- koszty kwalifikowalne: -inwentaryzację obiektów objętych programem w stopniu umożliwiającym wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla całości przedsięwzięcia, -uzyskanie i aktualizacja map geodezyjnych do celów projektowych, -opracowanie projektów budowlanych dla wszystkich branż obejmujących cały zakres realizowanego zadania w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę z uzyskaniem wynikających z przepisów: uzgodnień, opinii, pozwoleń z uwzględnieniem wymagań zawartych w ustawie z 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tj. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz innych uzgodnień niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie, -sporządzenie projektów wykonawczych dla wszystkich branż obejmujących cały zakres realizowanego zadania oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389.), -opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, -uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych, -harmonogramu realizacji inwestycji - w uzgodnieniu z Zamawiającym, -harmonogramu płatności - w uzgodnieniu z Zamawiającym, -plan organizacji budowy i technologii robót, -wykonanie robót budowlano-montażowych na podstawie w/w projektów i specyfikacji technicznych, -opracowanie instrukcji obsługi i konserwacji pompy ciepła i instalacji fotowoltaicznej w języku polskim, -opracowanie dokumentacji powykonawczej we wszystkich branżach (łącznie z protokołami, świadectwami dopuszczenia, atestami, informacją o udzielonej gwarancji) oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, -przeprowadzenie rozruchu technologicznego i przekazanie pompy ciepła i instalacji fotowoltaicznej do eksploatacji, -uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczegółowymi, niezbędnych do uzyskania zgody na użytkowanie i eksploatację obiektu, -przeszkolenie personelu użytkownika -bezpłatne usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym. Zakres robót budowlanych- zgodny z PFU- wynikający bezpośrednio z audytu energetycznego: - modernizacja niektórych przegród zewnętrznych przegród budowlanych obiektu- ocieplenie stropodachów wentylowanych granulowaną wełną mineralną, ocieplenie stropodachów pełnych styropianem laminowanym papą, wymiana starych okien w kotłowni, -modernizację źródła ciepła i instalacji ogrzewania budynku w tym zastosowanie odnawialnych źródeł ciepła tj. gruntowej pompy ciepła oraz instalacji fotowoltaicznej do jej zasilania: wymiana starych grzejników na nowe, montaż zaworów termostatycznych i powrotnych, regulacja hydrauliczna instalacji, kompleksowy montaż oraz wpięcie w istniejące systemy pomp ciepła z pionowym wymiennikiem gruntowym napędzanej przez własną elektrownię fotowoltaiczną, -modernizację oświetlenia: zamontowanie opraw i źródeł światła LED, -wykonanie systemu pomiaru i monitorowania energii elektrycznej i cieplnej wraz z elementami ogólnodostępnej wizualizacji wybranych parametrów, ponadto- prace inwestycyjne- koszty niekwalifikowane: -modernizację instalacji elektrycznej: kompleksowa wymiana starej instalacji elektrycznej z wymianą okablowania, rozdzielniami wraz z instalacją ewakuacyjną w całym obiekcie, -kompleksową modernizację wszystkich węzłów sanitarnych i prysznicowych -wymiana posadzek i okładzin ścian, rozebranie ścianek działowych i montaż ścianek z płyt HP, wymiana elementów białego montażu wraz z armaturą, kompleksowa modernizacja instalacji wod- kan z wymianą przyłącza do budynku, wymiana stolarki drzwiowej w węzłach sanitarnych, -montaż nawiewników do istniejącej stolarki okiennej w salach lekcyjnych - 93szt, sala gimnastyczna: -wymiana stolarki okiennej z możliwością otwierania części z poziomu podłogi- 10szt- ok. 110,00m2 (przed realizacją zamówienia konieczność wykonania ponownych pomiarów stolarki- Inwestor nie ponosi odpowiedzialności), -wymiana stolarki drzwiowej - zewnętrzne drzwi ewakuacyjne, antypaniczne z zamkami - 1 kpl - ok. 3,40m2 z montażem daszku zabezpieczającego z bokami- 1 kpl, -montaż nagrzewnicy z wpięciem do systemu c.o.- 1 szt, -ocieplenie stropu nad salą nr 10, sekretariatem i holem (łącznik sali gimnastycznej ze szkołą) - 96,00m2, -ułożenie w hollu wykładziny podłogowej typu ,,Tarkett,,- 65,00m2, -montaż dodatkowych 4 lamp na sali gimnastycznej, szatnie: -kompleksowa modernizacja szatni z częściowym wyburzeniem ścian innych pomieszczeń (dla potrzeb uzyskania odpowiedniej ilości boksów) i montażem nowego wyposażenia, świetlica: -modernizacja pomieszczeń świetlicy z wyburzeniem ścianek działowych - ok. 10,00m2 i rozebraniem ścian z płyt gipsowo- kartonowych ok. 15,00m2 z powiększeniem sal, demontażem zbędnych rur wod-kan - 25,00mb, wymianą paneli podłogowych- 126,00m2 , likwidacją zaplecza kuchennego i utworzeniem recepcji- lada z szafkami - dł. ok. 10,00mb, -kompleksowa modernizacja węzła sanitarnego, sale lekcyjne: -wymiana paneli podłogowych w sali nr 18- 34,00m2, renowacja parkietu w sali nr 16 i korytarzu przy galerii na I p.- 98,00m2, - wymiana stolarki drzwiowej na parterze obiektu- 19,00szt ok. 36,00m2, -renowacja parapetów w salach lekcyjnych- montaż nakładek- 139,00szt, -rozebranie ścianki gipsowo- kartonowej o pow. 9,00m2 i wyburzenie ściany o pow. 5,50m2 z korytarza przy sali nr 101 z wymianą 2 kpl drzwi ok.3,84m2, -utworzenie pracowni- chemiczno- biologicznej -sala nr 210, geograficzno- fizycznej- sala nr 211- doprowadzenie instalacji wod- kan z montażem umywalek oraz gniazd w podłodze, dużego stołu do przeprowadzania doświadczeń, informatycznej- sala nr 107 i 207- doprowadzenie instalacji komputerowej z montażem głównego wyłącznika prądu i gniazd w podłodze, demontaż krat, rozebranie ścianek gipsowo- kartonowych - 38,00m2, sala nr 108- rozebranie ścianki gipsowo- kartonowej od strony zaplecza- 19,00m2, wykonanie wentylacji mechanicznej wywiewnej w sali zajęć plastyczno- technicznych- sala nr 112- montaż wentylatora wywiewnego, wymiana rur wod- kan, modernizacja portierni i holu wejściowego: -wymiana stolarki drzwiowej- główne wejście do obiektu- 3,80m2, montaż dwóch okienek - rozwieralne ok. 1,00m2 , z podnoszoną szybą i zamykane roletą 1,3m2 -montażem lady dł. 105cm i gł. 0,50cm , -aranżacja wejścia do budynku szkoły- wykonanie lekkich ścianek z możliwością demontażu przed wejściem do obiektu (,,ciepły bufor,,)- ok. 36m2 ostateczna powierzchnia po zaakceptowaniu aranżacji przez Inwestora, -wykonanie zabudowy grzejników w całym obiekcie, -reparacje wykładziny na korytarzach- 25,00m2 i schodach, montaż listew schodowych- 194,00szt, - kompleksowe malowanie obiektu po pracach modernizacyjnych, -wykonanie lamperii tynkiem mozaikowym (rezimaru)- korytarze w całym obiekcie na wys.1,40m-761,00m2, -likwidacja niefunkcjonującego systemu instalacji solarnej- 1 kpl, -wymiana hydrantów na zgodne z obowiązującymi przepisami (wąż półsztywny ?25, dł. węży 20,00mb, zabudowane w szafie- 11 kpl), -kompleksowe sprawdzenie i ew. udrożnienie kominów wentylacyjnych. Przed przystąpieniem do realizacji zadania inwestycyjnego bezwzględnie należy sprawdzić wszystkie wymiary - Inwestor nie ponosi odpowiedzialności. Jedna umowa obejmująca koszty kwalifikowane i niekwalifikowane (wyszczególnienie w umowie kosztów kwalifikowanych i niekwalifikowanych- osobne faktury. Zamawiający oczekuje, że wykonawca opracuje i przedłoży do oceny koncepcje projektową przedstawiającą proponowane rozwiązania. Zamawiający zgłosi swoje uwagi do proponowanych rozwiązań i wyda zalecenia do uwzględnienia w dokumentacji projektowej. Przed złożeniem wniosku wykonawcy o decyzje administracyjne zgodnie z Prawem Budowlanym niezbędne będzie uzyskanie akceptacji od Zamawiającego rozwiązań projektowych zawartych w projekcie budowlanym. Zamawiający wymaga również przedłożenia do akceptacji rysunków wykonawczych i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych przed ich skierowaniem do realizacji, w aspekcie ich zgodności z ustaleniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego i umowy. Zamówieniem objęty jest cały zakres prac niezbędnych do wykonania i odbioru robót montażowych i termoizolacyjnych oraz przeprowadzenie rozruchu technologicznego instalacji, wraz z przekazaniem do eksploatacji. Wykonane instalacje powinny charakteryzować się wysokim poziomem technicznym i technologicznym oraz bezawaryjnością pracy. Wymagany czas reakcji na usunięcie awarii w ramach bezpłatnej usługi serwisowej w okresie gwarancyjnym - 24 godziny od momentu zgłoszenia, Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia usuwania awarii w przypadku zagrożenia bezpieczeństwu obiektu lub niebezpieczeństwa związanego z ochroną środowiska - wymagany czas reakcji na rozpoczęcie usuwania awarii wynosi 5 godzin Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowany. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej będącej załącznikiem do SIWZ Wartość poniżej 5 225 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 50 000.00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach