Gmina Niepołomice ogłasza przetarg
- Adres: 32005 Niepołomice, Plac Zwycięstwa
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 122 509 404 , fax. 122 509 400
- Data zamieszczenia: 2017-02-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Niepołomice
Plac Zwycięstwa 13
32005 Niepołomice, woj. małopolskie
tel. 122 509 404, fax. 122 509 400
REGON: 35155537000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja trzech kompleksów szkolnych w Niepołomicach z zastosowaniem pomp ciepła i fotowoltaiki w zakresie modernizacji kompleksu budynków - Część 1 - Szkoła Podstawowa im. Króla Kazimierza Wielkiego w Niepołomicach, ul. 3- Maja 23 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówiena jest modernizacja trzech kompleksów szkolnych w Niepołomicach z zastosowaniem pomp ciepła i fotowoltaiki w zakresie modernizacji kompleksu budynków - Część 1 - Szkoła Podstawowa im. Króla Kazimierza Wielkiego w Niepołomicach, ul. 3- Maja 23 w formule zaprojektuj i wybuduj. Formuła "Zaprojektuj i wybuduj" obejmuje wykonanie robót budowlanych, dokumentacji technicznej oraz dokumentacji powykonawczej. Przewiduje się przeprowadzenie prac w dwóch etapach: I. Termomodernizacja i odnawialne źródła energii, II. Dodatkowe prace remontowo- budowlane. Zakres zamówienia obejmuje- prace inwestycyjne- koszty kwalifikowalne: -inwentaryzację obiektów objętych programem w stopniu umożliwiającym wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla całości przedsięwzięcia, -uzyskanie i aktualizacja map geodezyjnych do celów projektowych, -opracowanie projektów budowlanych dla wszystkich branż obejmujących cały zakres realizowanego zadania w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę z uzyskaniem wynikających z przepisów: uzgodnień, opinii, pozwoleń z uwzględnieniem wymagań zawartych w ustawie z 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tj. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz innych uzgodnień niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie, -sporządzenie projektów wykonawczych dla wszystkich branż obejmujących cały zakres realizowanego zadania oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389.), -opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, -uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych, -harmonogramu realizacji inwestycji - w uzgodnieniu z Zamawiającym, -harmonogramu płatności - w uzgodnieniu z Zamawiającym, -plan organizacji budowy i technologii robót, -wykonanie robót budowlano-montażowych na podstawie w/w projektów i specyfikacji technicznych, -opracowanie instrukcji obsługi i konserwacji pompy ciepła i instalacji fotowoltaicznej w języku polskim, -opracowanie dokumentacji powykonawczej we wszystkich branżach (łącznie z protokołami, świadectwami dopuszczenia, atestami, informacją o udzielonej gwarancji) oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, -przeprowadzenie rozruchu technologicznego i przekazanie pompy ciepła i instalacji fotowoltaicznej do eksploatacji, -uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczegółowymi, niezbędnych do uzyskania zgody na użytkowanie i eksploatacje obiektów, -przeszkolenie personelu użytkownika -bezpłatne usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym. Zakres robót budowlanych- zgodny z PFU- wynikający bezpośrednio z audytu energetycznego: - modernizacja niektórych przegród zewnętrznych przegród budowlanych obiektu- ocieplenie stropodachów wentylowanych granulowaną wełną mineralną, ocieplenie stropodachów pełnych styropianem laminowanym papą, wymiana starych okien w kotłowni, -modernizację źródła ciepła i instalacji ogrzewania budynku w tym zastosowanie odnawialnych źródeł ciepła tj. gruntowej pompy ciepła oraz instalacji fotowoltaicznej do jej zasilania: wymiana starych grzejników na nowe, montaż zaworów termostatycznych i powrotnych, regulację hydrauliczną instalacji, kompleksowy montaż oraz wpięcie w istniejące systemy pomp ciepła z pionowym wymiennikiem gruntowym napędzanej przez własną elektrownię fotowoltaiczną, -modernizację oświetlenia: zamontowanie opraw i źródeł światła LED, -wykonanie systemu pomiaru i monitorowania energii elektrycznej i cieplnej wraz z elementami ogólnodostępnej wizualizacji wybranych parametrów, ponadto- prace inwestycyjne- koszty niekwalifikowane: -kompleksowa modernizacja węzłów sanitarnych oraz szatni: wymiana posadzki i okładzin ścian, wymiana elementów białego montażu wraz z armaturą, demontaż starych i montaż nowych rur wod- kan, -wymiana paneli podłogowych w niektórych pomieszczeniach, -wykonanie wentylacji mechanicznej wywiewnej w sali zajęć plastycznych- montaż wentylatora wywiewnego, -modernizacja instalacji elektrycznej: wymiana starej instalacji elektrycznej wraz z wymianą okablowania, rozdzielniami oraz dodatkowymi pracami, -wymiana starego wyposażenia szatni. Jedna umowa obejmująca koszty kwalifikowane i niekwalifikowane (wyszczególnienie w umowie kosztów kwalifikowanych i niekwalifikowanych- osobne faktury. Zamawiający oczekuje, że wykonawca opracuje i przedłoży do oceny koncepcje projektową przedstawiającą proponowane rozwiązania. Zamawiający zgłosi swoje uwagi do proponowanych rozwiązań i wyda zalecenia do uwzględnienia w dokumentacji projektowej. Przed złożeniem wniosku wykonawcy o decyzje administracyjne zgodnie z Prawem Budowlanym niezbędne będzie uzyskanie akceptacji od Zamawiającego rozwiązań projektowych zawartych w projekcie budowlanym. Zamawiający wymaga również przedłożenia do akceptacji rysunków wykonawczych i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych przed ich skierowaniem do realizacji, w aspekcie ich zgodności z ustaleniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego i umowy. Zamówieniem objęty jest cały zakres prac niezbędnych do wykonania i odbioru robót montażowych i termoizolacyjnych oraz przeprowadzenie rozruchu technologicznego instalacji, wraz z przekazaniem do eksploatacji. Wykonane instalacje powinny charakteryzować się wysokim poziomem technicznym i technologicznym oraz bezawaryjnością pracy. Wymagany czas reakcji na usunięcie awarii w ramach bezpłatnej usługi serwisowej w okresie gwarancyjnym - 24 godziny od momentu zgłoszenia, Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia usuwania awarii w przypadku zagrożenia bezpieczeństwu obiektu lub niebezpieczeństwa związanego z ochroną środowiska - wymagany czas reakcji na rozpoczęcie usuwania awarii wynosi 5 godzin. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowany. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej będącej załącznikiem do SIWZ Wartość poniżej 5 225 000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 50 000.00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej – etap II
Dodano: 2024-06-14 - Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
Dodano: 2024-06-13 - Remont instalacji elektrycznej i teleinformatycznej oraz pomieszczeń biurowych w Prokuraturze Okręgowej w Nowym Sączu
Dodano: 2024-06-12 - Wykonanie robót budowlanych: modernizacyjnych – malarskich - posadzkarskich -elektrycznych przy ul. Jana Sas-Zubrzyckiego 10 w Krakowie
Dodano: 2024-06-06 - Roboty zabezpieczające w zakresie elewacji trybun B, C i D inwestycji pn. REALIZACJA OBIEKTU STADIONU MIEJSKIEGO W NOWYM SĄCZU.
Dodano: 2024-04-04 - Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej – etap I”
Dodano: 2024-02-16 - Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej – etap I
Dodano: 2024-02-16 - Przebudowa balkonów i tarasu na VII piętrze budynku 20.WSzU-R SPZOZ w Krynicy-Zdroju przy ul. Świdzińskiego 4
Dodano: 2023-11-06 - Wykonanie remont części pomieszczeń Urzędu Miasta w Nowym Targu przy ul. Krzywej 1.
Dodano: 2023-10-09 - Wykonanie ogrzewalni w Wadowicach
Dodano: 2023-10-05