Gmina Łask ogłasza przetarg
- Adres: 98100 Łask, ul. Warszawska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 436 768 300 , fax. 436 768 388
- Data zamieszczenia: 2018-03-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łask
ul. Warszawska 14
98100 Łask, woj. łódzkie
tel. 436 768 300, fax. 436 768 388
REGON: 73093451300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lask.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja targowiska przy Placu Szarych Szeregów w Łasku - Kolumnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja targowiska przy Placu Szarych Szeregów w Łasku-Kolumnie”. 2. Modernizacja targowiska obejmuje: roboty rozbiórkowe, przebudowę napowietrznej linii niskiego napięcia i budowę instalacji elektroenergetycznych, demontaż i wykonanie nowego przyłącza wodociągowego i sanitarnego, demontaż zbiornika na nieczystości płynne, wykonanie kanalizacji deszczowej z przykanalikami, wykonanie zadaszenia targowiska, budowę toalety publicznej, wykonanie nowych nawierzchni targowiska, wykonanie stanowisk handlowych i elementów małej architektury, wykonanie nasadzeń. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robót/czynności: 2.1 Sporządzenie dokumentacji projektowej tzn. pełnobranżowego Projektu budowlano-wykonawczego wraz z infrastrukturą techniczną i przyłączami: wodociągowym, sanitarnym; instalacjami zewnętrznymi: energetycznymi, teletechnicznymi, kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, kanalizacji deszczowej. W zakres opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej wchodzi:: • Wykonanie badań geotechnicznych i opinii geotechnicznej, • Sporządzenie projektów budowlano-wykonawczych w oparciu PFU, • Uzyskanie wszelkich wymaganych opinii, decyzji i uzgodnień dokumentacji niezbędnych do jej zatwierdzenia przez organ administracji architektoniczno-budowlanej, • Dowiązanie się do propozycji rozwiązań geometrycznych przebudowy ul. Placu Szarych Szeregów, • Uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót budowlanych, • Sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysu inwestorskiego, • Sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych 2.2 Wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej w/w dokumentacji projektowej. • Przebudowa – roboty rozbiórkowe • Przebudowa napowietrznych linii niskiego napięcia • Wykonanie przyłącza elektrycznego z linii napowietrznej do targowiska • Zasilenie tablic elektrycznych oraz obiektów małej architektury ( sanitariat) • Wykonanie instalacji oświetleniowych pod projektowanymi zadaszeniami • Wykonanie osłony lub przekładki istniejących sieci teletechnicznych • Demontaż starego przyłącza wodociągowego • Wykonanie nowego przyłącza wodociągowego • Demontaż istniejącego zbiornika na nieczystości płynne • Wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami • Wykonanie zadaszenia targowiska • Wykonanie toalety publicznej • Wykonanie nawierzchni targowiska • Wykonanie miejsc parkingowych • Przebudowa chodnika z kostki betonowej • Wykonanie krawężników betonowych na ławie • Ustawienie znaków drogowych • Wykonanie elementów małej architektury • Wykonanie nasadzeń • Wykonanie prac porządkowych i wykończeniowych. Wykonawca dodatkowo zapewni projektantów i kierowników robót odpowiedniej specjalności techniczno – budowlanej. Uwagi. - Zamawiający przekaże Wykonawcy mapę dla celów projektowych. - Rozwiązania projektowe należy na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym. Oczekiwany termin opracowania dokumentacji technicznej – 20.06.2018r. - Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu harmonogram prac. - Materiał z rozbiórki należy do Wykonawcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Wszystkie wbudowane materiały i wyroby muszą posiadać niezbędne dopuszczenia wymagane Prawem Budowlanym. 6. Wymagania dla Wykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: 6.1 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji umowy, o ile nie będą one wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej: wykonanie robót rozbiórkowych, przebudowa napowietrznej linii niskiego napięcia i budowa instalacji elektroenergetycznych, demontaż i wykonanie nowego przyłącza wodociągowego i sanitarnego, demontaż zbiornika na nieczystości płynne, wykonanie kanalizacji deszczowej z przykanalikami, wykonanie zadaszenia targowiska, budowę toalety publicznej, wykonanie nowych nawierzchni targowiska wykonanie stanowisk targowych i elementów małej architektury wykonanie nasadzeń. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 6.2 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 6.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6.3 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 6.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykaz osób, które realizują zamówienie wraz z oświadczeniem wykonawcy lub podwykonawcy, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby oraz imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 6.4 Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 6.1. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 6.1. czynności. 6.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zasady wnoszenia wadium 1.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł. 1.2. Wadium może być wniesione w jednej formie lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 1.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 84 1240 3288 1111 0000 2807 7394. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się (zostanie zaksięgowane) na koncie Zamawiającego. 1.4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału wraz z ofertą w jednym opakowaniu (oryginału prosimy nie złączać trwale z formularzem ofertowym). 1.5. Z treści wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wynikać, że zabezpiecza ono ofertę składaną wspólnie. 1.6. Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa - odcinka drogi gminnej w m. Białynin”
Dodano: 2024-07-11 - Poprawa infrastruktury drogowej na terenie działania Związku Gmin Powiatu Radomszczańskiego
Dodano: 2024-06-25 - Wyrównanie szans rozwoju terenów byłych PGR poprzez budowę infrastruktury drogowej
Dodano: 2024-05-23 - ,,Urządzenie Placu Różanego w miejscowości Marzenin"
Dodano: 2024-03-26 - ,,Urządzenie Palcu Różanego w miejscowości Marzenin"
Dodano: 2024-03-22 - Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Wymiana nawierzchni tartanowej na stadionie lekkoatletycznym przy ul. Tetmajera 7 w Skierniewicach”
Dodano: 2024-03-13 - Przebudowa dróg gminnych na obszarze administracyjnym miasta Pabianice – zamówienie uzupełniające do części VI przedmiotu zamówienia
Dodano: 2023-10-24 - Przebudowa nawierzchni ulic miejskich w Pabianicach będących w zarządzie Zamawiającego w 2023 roku
Dodano: 2023-10-09 - Modernizacja dróg na terenie Gminy Kamieńsk
Dodano: 2023-09-19 - Remont drogi gminnej w m. Karolew
Dodano: 2023-07-17