Przetargi.pl
Modernizacja Szkolnego Schroniska Młodzieżowego Dworek w Kuraszkowie, przy ul. Turystycznej 2

Powiat Trzebnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Trzebnica, ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 071 3120901 w. 32
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Trzebnicki
    ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6 6
    55-100 Trzebnica
    tel. 071 3120901 w. 32
    REGON: 93193478500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Szkolnego Schroniska Młodzieżowego Dworek w Kuraszkowie, przy ul. Turystycznej 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: - przebudowa oraz budowa węzłów sanitarnych w tym węzła sanitarnego dla niepełnosprawnych - przebudowa kuchni samoobsługowej. - montaż platformy zewnętrznej dla niepełnosprawnych w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym Dworek w Kuraszkowie, przy ul. Turystycznej 2 Istniejący budynek schroniska jest budynkiem wolnostojącym parterowym z poddaszem użytkowym, częściowo podpiwniczony. Dach dwuspadowy, kryty blacha. Konstrukcja tradycyjna murowana. Budynek wybudowany na przełomie wieków, około 1890r. Budynek podlega ochronie konserwatorskiej i jest w wykazie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Parametry budynku 1 Powierzchnia zabudowy 289,21 m2 2 Powierzchnia użytkowa 470,71 3 Kubatura 2470,64 Parametry remontowanych pomieszczeń 1 Powierzchnia kuchni 12,05 m2 2 Powierzchnia węzła sanitarnego - parter 33,8 m2 3 Powierzchnia węzła sanitarnego - piętro 12,3 m2 Zakres prac obejmuje: Prace przygotowawcze i rozbiórkowe - rozbiórka posadzek, wykładzin oraz okładzin ściennych podlegających wymianie - rozbiórka posadzki betonowej pod platformę - rozbiórka ścian działowych - wykucie z muru otworów drzwiowych Prace remontowo-budowlane a) Roboty murarskie: - wykonanie nowych ścianek działowych z G-K - zamurowanie otworów okiennych i drzwiowych - wykonanie płyty pod platformę pionową - montaż nadproży drzwiowych - domurowanie komina wentylacyjnego b) Roboty tynkarskie - Wykonanie nowych tynków c) Roboty malarskie - malowanie ścian i sufitów d) Roboty posadzkowe i okładzinowe - licowanie ścian płytkami ceramicznymi - posadzki z płytek GRES e) Prace ociepleniowe - ocieplenie ścian nowoprojektowanej łazienki wełna mineralna f) Roboty towarzyszące - montaż platformy pionowej - montaż rolety termicznej - wymiana części stolarki drzwiowej - obudowa szachtów - montaż ścianek systemowych g) Roboty nawierzchniowe - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej Prowadzenie robót przy wykonaniu instalacji elektrycznych - Instalacje wewnętrzne elektryczne: - oświetlenie. - gniazda 1 fazowe. - zasilanie wentylacji. - demontaż starych instalacji Prowadzenie robót przy wykonaniu instalacji sanitarnych: - montaż urządzeń, - montaż rurociągów, - montaż armatury odcinającej, regulującej i zabezpieczającej, - montaż automatyki i sterowania, - montaż izolacji termicznej, - montaż układu odprowadzania spalin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9 do SIWZ - przedmiar robót - załącznik nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy składają ważną i odpowiednią ofertę oraz spełniają warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej a ponadto 5. brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Sprawdzenie ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - zgodne z załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ; 2. Podpisany kosztorys ofertowy w formie uproszczonej - sporządzony na podstawie załączonych (załącznik nr 2) przedmiarów; 3. Formularz elementów rozliczeniowych - zgodne z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ; 4. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których w pkt. IV ust. 1, 2, 3, 4 a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodne z załącznikiem nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2 i 10 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817) tj: b) wykaz wykonanych robót budowlanych (min. 2 roboty),w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju (odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia- tj. np. roboty remontowe, przebudowa obiektów) i wartości (o wartości min. 50.000,00 zł /słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych/ brutto każde zadanie), daty i miejsca wykonania (oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje); zgodny z załącznikiem nr 5 do niniejszej SIWZ c) opłacona polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia- na kwotę min. 20.000,00 zł /słownie: dwadzieścia tysięcy złotych/. 5. W celu wykazania przez Wykonawcę braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego dokumenty wymienione w § 2 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817) tj: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodne z załącznikiem nr 6 do niniejszej SIWZ 6. Zaakceptowany wzór umowy załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. a) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie - pełnomocnictwo b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowną umowę regulująca współpracę tych Wykonawców. 8. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817), dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 9. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń czy pełnomocnictw lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.trzebnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach