Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu ogłasza przetarg
- Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (033) 8449600 , fax. (033) 8449619
- Data zamieszczenia: 2020-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu
ul. Wyspiańskiego 10
32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
tel. (033) 8449600, fax. (033) 8449619
REGON: 72181652031130 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.oswiecim.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Modernizacja szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej dla obszaru powiatu oświęcimskiego bez miasta i gminy Kęty” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja modernizacji szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej wraz z sporządzeniem projektu technicznego w oparciu o wykonaną inwentaryzację w 2019 r. pod numerem P.1213.2019.2805, zgodnie z §5 rozporządzenia MAiC z dnia14 lutego 2012 r. w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych (Dz.U.2012.352). Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ, tj. „Warunki techniczne”. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały stabilizację nowych znaków i konserwację istniejących reperów oraz pozyskiwały dla każdego punktu, zarówno nowo zakładanego jak i adaptowanego (z wyjątkiem punktów osnowy podstawowej) od właścicieli lub zarządcy nieruchomości pisemną zgodę na realizację stabilizacji punktu osnowy oraz sporządzały i przekazywały zawiadomienia o umieszczeniu znaku geodezyjnego. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań - zawarto we wzorze umowy (zał. 7 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71250000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone: - przelewem – wpłacane na rachunek Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu prowadzony przez ABS Bank Spółdzielczy, Andrychów ul. Krakowska 112; nr 43 8110 1023 2003 0312 0001 0037z dopiskiem wadium – „SZP.272.9.2020 i nazwą Wykonawcy” - tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku. - w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi być dołączone w formie oryginału do oferty i spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu (32-602 Oświęcim, ul. St. Wyspiańskiego 10), - zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a, 2 oraz 4 Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, jeżeli wykonawca, wskazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, polegał będzie na zasobach tych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostarczenie dokumentacji projektowo–kosztorysowych przebudowy dróg gminnych: ul. Tuwima, Żeromskiego i Zwierzynieckiej w Zakopanem wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej
Dodano: 2020-10-29 - Opracowanie "Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla nieruchomości znajdującej się przy ul. Fatimskiej 8 będącej w trwałym zarządzie Straży Miejskiej Miasta Krakowa"
Dodano: 2020-08-06 - Wykonanie i dostarczenie dokumentacji projektowo – kosztorysowej przebudowy drogi gminnej ul. Toporowa Cyrhla w Zakopanem w ramach zadania inwestycyjnego nr 2020/05 o nazwie „Modernizacja dróg wraz z infrastrukturą – Hrube Wyżne i Hrube Niżne”
Dodano: 2020-07-28 - Wykonanie i dostarczenie dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy i przebudowy odwodnienia drogi gminnej ul. Ciągłówka – Furmanowa w ramach zadania inwestycyjnego nr 2019/01 o nazwie „Budowa odwodnienia w rejonie ul. Ciągłówka-Furmanowa wraz z odtworzeniem drogi” w Zakopanem
Dodano: 2020-05-07 - Modernizacja szczegółowej poziomej i wysokościowej osnowy geodezyjnej dla jednostki ewidencyjnej: Borzęcin – 120201_2 w zakresie stabilizacji zaprojektowanych punktów osnowy i ich pomiaru
Dodano: 2020-04-22 - Wykonanie i dostarczenie dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy i przebudowy odwodnienia drogi gminnej ul. Ciągłówka – Furmanowa w ramach zadania inwestycyjnego nr 2019/01 o nazwie „Budowa odwodnienia w rejonie ul. Ciągłówka-Furmanowa wraz z odtworzeniem drogi” w Zakopanem
Dodano: 2020-03-25 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem ostatecznych zezwoleń na prowadzenie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego: nr 2011/137 o nazwie „Przebudowa ul. Kasprusie” w Zakopanem
Dodano: 2020-02-25 - Wykonanie i dostarczenie wykonanie i dostarczenie dokumentacji projektowo – kosztorysowej rozbudowy drogi gminnej w ramach zadania inwestycyjnego nr 2019/01 o nazwie „Budowa odwodnienia w rejonie ul. Ciągłówka-Furmanowa” w Zakopanem
Dodano: 2020-02-14 - Wykonanie i dostarczenie dokumentacji projektowo – kosztorysowej przebudowy i rozbudowy skrzyżowania dróg gminnych klasy Z (ul. Chałubińskiego i ul. Zamoyskiego) oraz klasy D (ul. Koziniec i ul. Zwierzyniecka), na skrzyżowanie typu „rondo” w ramach realizacji zadania inwestycyjnego „Przebudowa skrzyżowania ul. Chałubińskiego i ul. Zamoyskiego” w Zakopanem
Dodano: 2020-02-07 - Wykonanie i dostarczenie dokumentacji projektowo – kosztorysowej rozbudowy drogi gminnej w ramach zadania inwestycyjnego nr 2019/01 o nazwie „Budowa odwodnienia w rejonie ul. Ciągłówka-Furmanowa w Zakopanem
Dodano: 2020-01-23