Przetargi.pl
Modernizacja szczegółowej poziomej i wysokościowej osnowy geodezyjnej dla jednostki ewidencyjnej: Borzęcin – 120201_2 w zakresie stabilizacji zaprojektowanych punktów osnowy i ich pomiaru

Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. , , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzesku
    ul. Głowackiego 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
    tel. , , fax. -
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja szczegółowej poziomej i wysokościowej osnowy geodezyjnej dla jednostki ewidencyjnej: Borzęcin – 120201_2 w zakresie stabilizacji zaprojektowanych punktów osnowy i ich pomiaru
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji szczegółowej poziomej i wysokościowej osnowy geodezyjnej dla jednostki ewidencyjnej: Borzęcin – 120201_2 w zakresie stabilizacji zaprojektowanych punktów osnowy i ich pomiaru . 2. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: 1) zgłoszenie prac geodezyjnych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Brzesku (PODGiK), 2) pobranie materiałów z zasobu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Brzesku. Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy komplet danych i materiałów, zgromadzonych w powiatowej i centralnej części PZGiK, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w terminach uzgodnionych z Wykonawcą. Zbiory danych BDSOG, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, Zamawiający przekaże Wykonawcy w postaci plików danych systemu informatycznego prowadzonego przez Zamawiającego tj. Bank Osnów. Kopie operatów technicznych, opisy topograficzne, informacje o punktach oraz właścicielach nieruchomości udostępniane są za pomocą portalu „Węzeł Katastralny Powiatu Brzeskiego”. W przypadku wprowadzenia przez Zamawiającego zmian w cyfrowych zbiorach danych, których kopie zostały udostępnione Wykonawcy, Zamawiający udostępni Wykonawcy ponownie kopie tych zbiorów danych, zawierających wprowadzone zmiany, w terminie uzgodnionym z Wykonawcą, 3) analizę materiałów i danych źródłowych udostępnionych przez PODGiK, 4) stabilizację punktów osnowy geodezyjnej, 5) sporządzenie opisów topograficznych, 6) zawiadomienie właścicieli o umieszczeniu znaku geodezyjnego na ich nieruchomości, 7) pomiar sytuacyjny szczegółowej osnowy geodezyjnej, 8) pomiar wysokości punktów szczegółowej osnowy geodezyjnej, 9) aktualizację danych osnowy geodezyjnej zawartych w Banku Osnów, 10) kompletowanie Operatu Technicznego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca na przedmiot umowy udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy przez okres 24 miesięcy liczonych od daty dokonania bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. 9. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy Pzp 10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 12. Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 14. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców. 15. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 16. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę w trakcie realizacji niniejszego zamówienia na podstawie umowy o pracę – osoby wykonującej czynności bezpośredniego nadzoru nad pracami geodezyjnymi i kartograficznymi, podlegającymi zgłoszeniu do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, Wymagania, o których mowa w art.36 ust.2 pkt.8a ustawy określone zostały szczegółowo we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 5 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71250000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w powyższym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę, działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu poprzednim wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą.6. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozdz. VI pkt 4 oraz pkt 5 SIWZ, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 7. Oświadczenia, o których mowa w Rozdz.VI pkt 1 SIWZ, składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, opatrzone własnoręcznym podpisem. 8. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 9. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 11. Wszystkie składane dokumenty muszą być czytelne, o treści nie budzących wątpliwości interpretacyjnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach