Przetargi.pl
Modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej powiatu lubaczowskiego - inwentaryzacja, projekt i realizacja

Powiat Lubaczowski ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Jasna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 328 700 , fax. 166 328 709
  • Data zamieszczenia: 2020-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubaczowski
    ul. Jasna 1
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 166 328 700, fax. 166 328 709
    REGON: 65090028100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlubaczowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej powiatu lubaczowskiego - inwentaryzacja, projekt i realizacja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej powiatu lubaczowskiego - inwentaryzacja, projekt i realizacja. 2. Przedmiotowe zamówienie obejmuje następujące prace: 2.1. Analizę materiałów znajdujących się w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym pod kątem wykorzystania ich do opracowania projektu technicznego i jego realizacji, 2.2. Inwentaryzację istniejącej szczegółowej i pomiarowej osnowy wysokościowej (z wyłączeniem obszarów leśnych PGL), 2.3. Inwentaryzację i przegląd wszystkich punktów podstawowej bazowej wysokościowej osnowy geodezyjnej - osnowę w ilości 150 punktów (modernizowanych w latach 2001-2002 dawna I klasa oraz w latach 2010-2011 dawna II klasa), 2.4. W ramach niniejszego zlecenia należy wyznaczyć nowe wysokości dla osnowy szczegółowej 3 klasy: a) 600 punktów osnowy wysokościowej b) 26 punktów osnowy dwufunkcyjnej UWAGA - powyższe ilości tworzą punkty 3 klasy i klasy pomiarowej pobrane z Banku Osnów oraz planowane nowe punkty w ilości ok.180 sztuk - po uwzględnieniu wyników inwentaryzacji ilość nowych punktów odpowiednio zwiększy się o liczbę punktów zniszczonych, c) przewidywana długość linii niwelacyjnych wynosi ok. 600 km 2.5. Wywiad terenowy i opracowanie projektu technicznego modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej z zastosowaniem osnowy dwufunkcyjnej stabilizowanej naziemnie, 2.6. Stabilizację nowych punktów osnowy wysokościowej znakami ściennymi bądź naziemnymi, 2.7. Pomiar szczegółowej osnowy wysokościowej, 2.8. Wyrównanie i opracowanie wyników pomiaru w obowiązujących układach odniesienia PL - 2000 strefa 8, PL- EVRF2007-NH i PL-KRON86-NH.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 2.3 Opis przedmiotu zamówienia zawierają WARUNKI TECHNICZNE dla zadania pn.: Modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej powiatu lubaczowskiego - inwentaryzacja, projekt i realizacja, stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. 2.4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z postanowieniami pkt 13.4 Rozdziału 13 SIWZ. 2.4.1. Gwarancja obowiązywać będzie w przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2.4.2. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń. 2.4.3. Gwarancja udzielona na przedmiot zamówienia uprawnia Zamawiającego do otrzymywania nieodpłatnego usuwania wad przedmiotu zamówienia stwierdzonych i zgłoszonych Wykonawcy w okresie gwarancji. 2.4.4. Za wady uznaje się jawne lub ukryte właściwości tkwiące w przedmiocie zamówienia, lub w jakimkolwiek jego elemencie, powodujące niemożność używania lub korzystania z przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem; zmniejszenie wartości przedmiotu zamówienia; obniżenie stopnia użyteczności przedmiotu zamówienia; obniżenie jakości lub inne uszkodzenia w przedmiocie zamówienia. Za wadę uznaje się również sytuację, w której przedmiot zamówienia w chwili wydania Zamawiającemu nie stanowi własności Wykonawcy albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej, z wyjątkiem gdy jest on obciążony prawami osobistymi twórcy. 2.4.5. Wady przedmiotu zamówienia muszą być usunięte w terminie 30 dni od daty pisemnego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o stwierdzeniu wady. 2.4.6. W przypadku, gdy Wykonawca nie przystępuje do usuwania wad lub usunie wady w sposób nienależyty, Zamawiający, poza uprawnieniami przysługującymi mu na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 ze zm.), zwaną dalej Kodeksem Cywilnym może powierzyć usunięcie wad podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy (wykonanie zastępcze), po uprzednim wezwaniu Wykonawcy i wyznaczeniu dodatkowego terminu nie krótszego niż 7 dni roboczych. 2.4.7. W pozostałym zakresie do gwarancji stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego o gwarancji jakości rzeczy sprzedanej. 2.4.8. Udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady. 2.5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Składana oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 PLN. 2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Lubaczowie Nr 57 9101 0003 2001 0003 6650 0008. 5 Jeżeli wadium wnoszone jest w pieniądzu do oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzenia dokonania przelewu na wskazany rachunek bankowy. W tytule przelewu należy wpisać nazwę postępowania z dopiskiem – wadium. 6 Jeżeli wadium wnoszone w innej formie oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 7 Oferta wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8 Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 7.13. 9 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11 Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 14 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach