Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 109 442 , fax. 672 109 332
- Data zamieszczenia: 2020-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
al. Niepodległości
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 672 109 442, fax. 672 109 332
REGON: 57079948000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej na obszarze powiatu pilskiego – realizacja projektu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej na obszarze powiatu pilskiego. Na modernizację szczegółowej osnowy wysokościowej składać się będą następujące etapy prac: - realizacja projektu modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej w zakresie pomiaru niwelacyjnego 600 punktów metodą geometryczna wraz z wyrównaniem sieci. Łączna długość linii niwelacyjnych wynosi ok 750 km., - uaktualnienie opisów topograficznych o otrzymane wyniki pomiaru, - aktualizacja informatycznej bazy danych (GEO-INFO) o dane wynikowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 6 do SIWZ. 3. Zakres prac powinien być realizowany na podstawie harmonogramu prac przygotowanego przez Wykonawcę zadania i zaakceptowanego przez Geodetę Powiatowego w Pile. Wykonanie poszczególnych etapów prac zgodnie z harmonogramem prac powinno być poświadczone przez Zamawiającego odpowiednimi wpisami w prowadzonym przez Wykonawcę Dzienniku Prac Geodezyjnych. 4. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w punkcie II oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.3. SIWZ. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 6. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a upzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia związane z wykonywaniem prac dotyczących realizacji projektu technicznego założenia i modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej 3 klasy wraz z pomiarem punktów w terenie. Wymóg ten nie dotyczy osób prowadzących działalność gospodarczą oraz osób z nimi współpracujących (w rozumieniu ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych) wykonujących osobiście usługę. Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 5 do SIWZ – Wzór umowy. 7. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71250000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz OFERTA – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi geodezyjne - postępowanie nr POZ.WOP.260.12.2023
Dodano: 2023-08-17 - Modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej na obszarze powiatu pilskiego – realizacja projektu
Dodano: 2021-03-01 - Wykonanie dokumentacji technicznej przebudowy drogi powiatowej nr 2041P w Obornikach w ciągu ulic: Czarnkowska, Rynek, Powstańców Wielkopolskich.
Dodano: 2021-02-23 - Usługi geodezyjne - numer postępowania POZ.WOP.260.67.2020
Dodano: 2021-02-17 - Inwentaryzacja i projekt modernizacji szczegółowej osnowy geodezyjnej (poziomej i wysokościowej) na obszarze powiatu złotowskiego
Dodano: 2021-02-16 - Usługi geodezyjne - numer postępowania POZ.WOP.260.67.2020
Dodano: - Inwentaryzacja i projekt modernizacji szczegółowej osnowy geodezyjnej (poziomej i wysokościowej) na obszarze powiatu złotowskiego
Dodano: 2020-12-21 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ BUDOWY BUDYNKU ŻŁOBKA W OSTROROGU - DZIAŁKA NR 6/9 OBRĘB OSTRORÓG
Dodano: 2020-12-21 - Usługi geodezyjne - numer postępowania POZ.WOP.260.67.2020
Dodano: 2020-12-01 - Wykonanie dokumentacji technicznej przebudowy drogi powiatowej nr 2041P w Obornikach w ciągu ulic: Czarnkowska, Rynek, Powstańców Wielkopolskich.
Dodano: 2020-09-25