Gmina Żmigród ogłasza przetarg
- Adres: 55-140 Żmigród, pl. Wojska Polskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 853 057 , fax. 713 853 556
- Data zamieszczenia: 2020-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żmigród
pl. Wojska Polskiego 42403
55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie
tel. 713 853 057, fax. 713 853 556
REGON: 52988700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zmigrod.com.pl, http://zmigrod.ibip.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja systemu wentylacji na hali sportowej przy ul. Sienkiewicza w Żmigrodzie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji wentylacyjnej w hali sportowej wraz z zapleczem socjalnym zlokalizowanej przy ul. Sienkiewicza w Żmigrodzie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Zamówienie obejmuje swoim zakresem dwa etapy: „Etap 1. Modernizacja wentylacji w hali sportowej” oraz „Etap 2. Modernizacja wentylacji zaplecza szatniowo-sanitarnego”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Dokumentem, o którym mowa w pkt 1, jest w szczególności zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu udostępniającego dany zasób należy złożyć w oryginale. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
Dodano: 2024-04-30 - Remont przyłączy wodociągowego, CO i CWU do budynku nr 4 K-7789 w Świętoszowie
Dodano: 2024-04-30 - BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA DLA BUDYNKU DAWNEJ UJEŻDŻALNI W JELENIEJ GÓRZE
Dodano: 2024-04-29 - Remont instalacji gazowej wraz z remontem pomieszczenia kotłowni instalacji centralnego ogrzewania w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze
Dodano: 2024-03-14 - Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót sanitarnych wewnętrznych w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
Dodano: 2024-01-10 - Remont przyłączy ppoż. w Składzie Jastrzębie
Dodano: 2023-12-12 - Modernizacja elektrolizy membranowej w strefie basenu krytego w OKR ATOL przy ul. Brzozowej 7 w Oleśnicy
Dodano: 2023-11-09 - Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiących własność Gminy Wrocław.
Dodano: 2023-10-06 - Modernizacja elektrolizy membranowej w strefie basenu krytego w OKR ATOL przy ul. Brzozowej 7 w Oleśnicy
Dodano: 2023-09-27 - Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót sanitarnych wewnętrznych w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych gminie Wrocław
Dodano: 2023-09-04