Przetargi.pl
Modernizacja systemu oświetlenia dróg na terenie gminy Krzepice.

Gmina Krzepice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-160 Krzepice, ul. Częstochowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 175 172 , fax. 343 175 172
  • Data zamieszczenia: 2017-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzepice
    ul. Częstochowska 13
    42-160 Krzepice, woj. śląskie
    tel. 343 175 172, fax. 343 175 172
    REGON: 151398296
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzepice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemu oświetlenia dróg na terenie gminy Krzepice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji systemu oświetlenia drogowego na terenie gminy Krzepice. Zakres prac obejmuje wymianę 920 sztuk istniejących opraw oświetleniowych na energooszczędne LED, w tym 821 sztuk opraw na linii napowietrznej i 99 sztuk na linii kablowej). Wyniesienie 695 sztuk wysięgników nad linię (wysięgniki istniejące) oraz wymiana istniejących elementów tj. 821 zaciski prądowe i 821 zabezpieczenia BZO. Wymiana kabli zasilających na liniach napowietrznych YDY3x2,5 – 2 477 mb. Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robot i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania. Wykonawca udzieli Zmawiającemu gwarancji i rękojmi na zabudowane materiały, prace montażowe oraz wskazane w Programie Funkcjonalno Użytkowym efekty oświetleniowe i ekonomiczne. Podczas końcowego odbioru prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu podpisany przez siebie dokument gwarancyjny oraz gwarancje na materiały wydane przez ich producentów. Dokument gwarancyjny obejmuje zobowiązanie Wykonawcy do bezwarunkowego usunięcia wad fizycznych materiałów, które ujawnią się w okresie obowiązywania gwarancji, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, na koszt Wykonawcy (wykonanie zastępcze), a jeżeli usuniecie wad nie będzie możliwe – do wymiany materiału ( oprawy) na nowy, wolny od wad. Usuniecie wad obejmuje demontaż, montaż oraz koszty transportu związane z wymianą. Wykonawca odpowiada za wady wynikłe tylko z przyczyn tkwiących w dostarczonym i zamontowanym elemencie. W okresie gwarancyjnym i rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wad w oprawach i źródłach światła w terminie do 4 dni roboczych od zawiadomienia o ich wystąpieniu przez Zamawiającego, które przekazywane będą w formie mailowej. Wykonawca zobowiązany jest w tej samej formie poinformować Zamawiającego o usunięciu wady. Szczegółowy opis i zakres zamówienia określony jest Programem Funkcjonalno Użytkowym (PFU), warunkami technicznymi wydanymi przez Tauron Dystrybucja S.A. Oddział w Częstochowie oraz pomocniczo w przedmiarze robót, stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Wykonawca złoży ofertę z uwzględnieniem wynagrodzenia ryczałtowego. Rozwiązania równoważne. 1) Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy materiałów, urządzeń czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych PFU dla danego typu rozwiązań i należy je traktować, jako propozycje standaryzacji. Wykonawca może zastosować materiały, wyposażenie czy urządzenia równoważne o parametrach techniczno -użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w PFU. 2) Dopuszcza się równoważne urządzenia, materiały pod warunkiem, że: a) zagwarantują one realizacje zamówienia zgodnie z założeniami jakościowymi, technologicznymi i eksploatacyjnymi zawartymi PFU, b) zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych i jakościowych co najmniej równych parametrom założonym w PFU. 3) Użycie urządzenia lub materiałów bez stwierdzenia pochodzenia jest niedopuszczalne. 4)W przypadku zamontowania wyposażenia czy urządzenia, które nie będzie spełniać ww wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi. 5) Szczegółowe wymagania dla ofert równoważnych zawiera Program Funkcjonalno Użytkowy oraz SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium wniesionym w terminie do dnia 23.11.2017 r. godz.10.30 w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty ( Zał. Nr 1), należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1.Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu – Zał. Nr 2. 2.Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania – Zał Nr 3. 3.Zobowiązanie do oddania zasobów (w przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu) – Zał. Nr 8. 4.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5.Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, w przypadku gdy wadium wniesione zostało w formie gwarancji lub poręczenia.. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, dołączyć kopię potwierdzenie wpłaty wadium. 6.W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym oferty równoważnej -propozycji urządzeń/materiałów równoważnych/zamiennych, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: kart katalogowych, wyliczeń fotometrycznych, dokumentów potwierdzających dane techniczne/ certyfikaty zgodności/ krajowe deklaracje zgodności lub krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 883 z późn. zmianami) tych urządzeń/materiałów. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia tabeli porównawczej (tabeli równoważności – Zał. Nr 10 do SIWZ) dla danych urządzeń/materiałów, zawierającej w jednej kolumnie wszystkie wyszczególnione w Programie Funkcjonalno -Użytkowym ich parametry, zaś w drugiej - parametry urządzeń/materiałów – oferowanych . 6..Zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy Pzp, każdy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu samodzielnie ( bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach