Przetargi.pl
Modernizacja systemu grzewczego w rejonie ulic Jana Pawła II, Polnej i 1-go Maja w Łasku

Łaska Spółdzielnia Mieszkaniowa ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. 9 Maja 6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6752133
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łaska Spółdzielnia Mieszkaniowa
    ul. 9 Maja 6 6
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 043 6752133
    REGON: 00048725500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lsmlask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółdzielnia

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemu grzewczego w rejonie ulic Jana Pawła II, Polnej i 1-go Maja w Łasku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Termomodernizacja (ocieplenie ścian i stropów/stropodachów) 10 budynków wspólnot mieszkaniowych wraz z wykonaniem wewnętrznych instalacji c.o. tj.: 1/ ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką-mokrą o pow. 9245 m2 2/ docieplenie stropów/stropodachów o pow. 3164 m2 3/ wymiana stolarki okiennej w częsci wspólnej o pow. 86 m2 4/ wykonanie wewnętrznej inst. c.o. w 10 budynkach o łącznej pow. 9746 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Pakiet 1: 54000,00 zł Pakiet 2: 40000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu określa ust. VIII SIWZ. Spełnienie ww. wymogów nastąpi poprzez złożenie odpowiednich dokumentów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie oceny: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: 1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru załączonego do SIWZ podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie ustalonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.5 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie:. 2.1.Wykaz (zgodnie z załącznikiem do SIWZ) wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, zgodnie z warunkiem określonym w pkt.2 Warunków udziału w postępowaniu, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania robót oraz dokumentów potwierdzających, ?e roboty te zostały wykonane należycie; 2.2 Informacja (zgodnie z załącznikiem SIWZ) na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie stosownie do warunku określonego w pkt.2 Warunków udziału w postępowaniu. 2.3 Wykaz osób i podmiotów (zgodnie z załącznikiem do SIWZ), potwierdzający dysponowanie personelem posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z warunkiem określonym w pkt.2 Warunków udziału w postępowaniu wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: 3.1. Informację finansową określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt.3 z dołączonymi: Bilansem oraz rachunkiem zysków i strat, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części- za okres ostatnich 2 lat obrotowych tj. 2007, 2008 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres; 3.2 Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności spełniającej warunek określony w pkt.4 3.3. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert spełniający warunek określony w pkt.3.1 lit.b i 3.2 lit. b 3.4 Potwierdzenie wniesienia wadium. Forma dokumentów. Wszystkie dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem winien dokonać Pełnomocnik. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum) każdy z podmiotów jest zobowiązany do złożenia oświadczenia i dokumentów określonych w pkt. od 1.1 do 1.5, oraz w pkt.3.1 i 3.2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lsmlask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach