Przetargi.pl
Modernizacja świetlicy wiejskiej we wsi Baczki wraz z organizacją terenu rekreacji

Urząd Miejski w Łochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-130 Łochów, Al. Pokoju 75
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 675 12 35 , fax. 025 675 12 35
  • Data zamieszczenia: 2010-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Łochowie
    Al. Pokoju 75 75
    07-130 Łochów, woj. mazowieckie
    tel. 025 675 12 35, fax. 025 675 12 35
    REGON: 00052852800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalochow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja świetlicy wiejskiej we wsi Baczki wraz z organizacją terenu rekreacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1). Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji świetlicy wiejskiej we wsi Baczki wraz z organizacją terenu rekreacji. 2). Roboty wewnętrzne budynku obejmują: -rozebranie starych posadzek i podłoży pod posadzki oraz wykonanie nowej z terakoty antypoślizgowej wraz z wykonaniem izolacji przeciwilgociowej i termicznej, -przetarcie starych tynków oraz ich malowanie farbami emulsyjnymi, -wykonanie tynku mozaikowego żywicznego, lamperii i położenie płytek glazurowanych w sanitariatach, -wymianę drzwi wewnętrznych, -przebudowanie sanitariatów -wykonanie przewodów wywiewnych od sufitu z wyprowadzeniem ponad dach budynku rurami PCV z zakończeniem wywietrzakami typowymi fi.150 mm, -wykonanie otworów nawiewnych w ścianach zewnętrznych, -wymiana urządzeń białego montażu w łazienkach, -przebudowanie kuchni, wykonanie chłodni, -wymiana podsufitki sali głównej, -wymiana instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, -wymiana instalacji elektrycznej, -wykonanie instalacji centralnego ogrzewania. 3). Roboty zewnętrzne budynku obejmują: -zdjęcie starego pokrycia dachowego z eternitu falistego łącznie z utylizacją i wykonanie nowego pokrycia z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej, trapezowej oraz wymiana obróbek blacharskich, -wykonanie docieplenia stropów wełną mineralną, -zdemontowanie starej drewnianej (zużytej i nie spełniającej żadnych wymogów technicznych) stolarki okiennej i drzwiowej, -montaż nowej stolarki okiennej z tworzywa PCV, -montaż drzwi zewnętrznych z profili aluminiowych, -wykonanie docieplenia budynku płytami styropianu gr. 12 cm z wyprawą tynkową mineralną wg technologii lekkiej mokrej. -obłożenie cokołu budynku tynkiem mozaikowym, -rozebranie kominów ponad dachem i wykonanie nowych z cegły klinkierowej. 4). Roboty zagospodarowania działki obejmują: -wykonanie ogrodzenia elementów stalowych na słupkach z cegły klinkierowej od strony drogi, -wykonanie ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych w dalszej części działki (za budynkiem na trzech granicach działki), -urządzenie mini boisk sportowych, -urządzenie placu zabaw dla dzieci, -wykonanie nawierzchni dojazdu i parkingu przy budynku z kostki brukowej betonowej, Opis elementów małej architektury stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. 5). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru - załącznik nr 9 do SIWZ. 6). Przedmiary robót stanowią załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 10000 zł (słownie: dziesęć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalochow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach