Gmina Pruszcz ogłasza przetarg
- Adres: 86-120 Pruszcz, ul. Główna
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 562 43 00 , fax. 52 562 43 02
- Data zamieszczenia: 2020-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz
ul. Główna 33
86-120 Pruszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 562 43 00, fax. 52 562 43 02
REGON: 92351050000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja świetlicy wiejskiej w Topolnie wraz z przebudową drogi dojazdowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I: przebudowa drogi dojazdowej na odcinku 157 mb.: Zaprojektowano nawierzchnię, zgodnie z poniższymi parametrami: • warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 4 cm • warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grubości 5 cm • warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm grubości 20 cm • warstwa mrozoodporna grubości 15 cm • istniejące podłoże gruntowe. Część II: modernizacja budynku świetlicy: W ramach realizacji tego działania planuje się: Prace remontowo-budowlane, w tj.: - docieplenie ścian zewnętrznych - wymiana stolarki drzwiowej - obróbki blacharskie dachu - malowanie ścian wewnętrznych - montaż kratek wentylacyjnych - schody zewnętrzne - położenie płytek gresowych na schodach zewnętrznych i tarasie Modernizację instalacji centralnego ogrzewania, czyli: - wymianę instalacji oraz izolacji instalacji CO - montaż pieca elektrycznego wraz z naczyniem zbiorczym - montaż grzejników - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ustawy, wykonawca złoży oświadczenie – załącznik nr 6 o braku podstaw wykluczenia oraz przedłoży na potwierdzenie następujące dokumenty; a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy; b) zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9.4.4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, c) dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a w pkt. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a) i b), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - przepis pkt c) stosuje się odpowiednio. 9.4.6 Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty określone w pkt 9.4.5 .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Topólka” w systemie „zaprojektuj - wykonaj”
Dodano: 2024-04-22 - Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową dróg gminnych: nr 160624C, nr 160612C, nr 160621C od km 0+000 do km 0+997, nr 160617C od km 0+000 do km 0+900, nr 160666C od km 1+720 do km 1+890
Dodano: 2024-04-17 - Budowa boisk wielofunkcyjnych
Dodano: 2024-03-02 - Budowa boisk wielofunkcyjnych
Dodano: 2024-01-16 - Utwardzenie placu z boku budynku Radziejowskiego Domu Kultury i wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych wraz ze schodami.
Dodano: 2023-10-13 - Urządzenie Centrum Rekreacji w Jarantowicach
Dodano: 2023-07-04 - Remont drogi gminnej 191213C Grochowiska-Świętosławice – etap I
Dodano: 2023-05-31 - Rozbudowa i Przebudowa Zamku krzyżackiego w Świeciu – Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwoju zasobów kultury poprzez zwiększenie istniejącego potencjału Zamku krzyżackiego w Świeciu - etap II
Dodano: 2023-01-05 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI WISTKA SZLACHECKA dł. 370 m od km 0+312 do 0+682 – II ETAP
Dodano: 2022-11-19 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz wymiana sieci wodociągowej z rur AC na PVC w ulicach Wesoła, Kwiatowa, Przedmiejska, Tymieniecka w Izbicy Kujawskiej
Dodano: 2021-05-25