Gmina Zambrów ogłasza przetarg
- Adres: 18-300 Zambrów, ul. Fabryczna
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2019-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zambrów
ul. Fabryczna 3
18-300 Zambrów, woj. podlaskie
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugzambrow.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„MODERNIZACJA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI KRAJEWO BIAŁE, GM. ZAMBRÓW” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy zakres robót budowlanych i opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i STWiOR. 1) Dokumentacja projektowa: 1. Projekt budowlany – Branża: budowlana; 2. Projekt wykonawczy – Branża: instalacje sanitarne; 3. Projekt wykonawczy – Branża: instalacje elektryczne; 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, w tym: 1. STWiOR branża: budowlana; 2. STWiOR branża: sanitarna; 3. STWiOR branża: elektryczna; 3) Przedmiary robót, w tym: 1. Przedmiar robót branża: budowlana; 2. Przedmiar robót branża: sanitarna 3. Przedmiar robót branża: elektryczna. Przedmiotem zamówienia jest projektowana przebudowa, nadbudowa i remont świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą położonej w miejscowości Krajewo Białe, gm. Zambrów. Nadbudowa obiektu związana będzie z podwyższeniem ścian nośnych w wyniku wykonania wieńca żelbetowego oraz budową nowego stropodachu. Przebudowa obejmuje pomieszczenia wewnątrz budynku wraz z elewacjami oraz zagospodarowanie terenu z infrastrukturą. Zakres robót remontowych obejmuje między innymi remont powierzchni części ścian wewnętrznych i posadzek w pomieszczeniach obiektu. Parametry techniczne obiektu po przebudowie: - kubatura - 994,00 m3 - powierzchnia zabudowy - 191,28 m2 - powierzchnia użytkowa - 156,61 m2 - liczba kondygnacji - 1 - długość budynku - 19,40 m - szerokość budynku - 9,86 m - wysokość głównej kalenicy - 7,52 m - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych), 2. Dopuszczalne formy wniesienia wadium: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Zambrowie nr rachunku: 94 8775 0009 0010 0100 0097 0002 z dopiskiem: Rrg.271.19.2019 „Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Krajewo Białe, gm. Zambrów”. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancja bankowa, d) gwarancja ubezpieczeniowa, e) poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240), 3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjęty zostanie termin wpływu środków finansowych na rachunek Zamawiającego. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą Pzp. Zamawiający będzie uprawniony do żądania dokonania wpłaty wadium na jego konto w terminie 30 dni od daty dostarczenia pierwszego pisemnego żądania zapłaty. 6. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 7. Wykonawcy biorący udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z zapisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w w/w zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osobę umocowaną; 2) W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy oraz wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust.1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez zamawiającego potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu - wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o którym mowa powyżej; 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów – wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty wraz z załącznikami nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza); 5) pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp.; 6) oświadczenie o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę (może być zawarte w treści oferty); 7) informacja o wystąpieniu u Zmawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (Załącznik nr 12 do SIWZ); 8) Zakres rzeczowy oraz wartość robót budowlanych, usług lub dostaw objętych przedmiotem zamówienia publicznego, które zostaną powierzone do realizacji podwykonawcom (wzór załącznik Nr 13) -jeżeli dotyczy; 9) KOSZTORYSY OFERTOWE – zawierający kalkulację ceny ofertowej – wypełniony i podpisany przez wykonawcę. Załączony kosztorys służy do: Możliwości rozliczenia finansowego pomiędzy zamawiającym a wykonawcą w przypadku odstąpienia od umowy przed jej całkowitym zrealizowaniem; Oceny zgodności oferty ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: Cena ryczałtowa oferty Wykonawcy zawarta w formularzu ofertowo – cenowym nie może się różnić od kalkulacji ceny ofertowej zawartej w kosztorysie. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy zawierającą rozbieżność cen. 10) dokument potwierdzający wniesienie wadium: 1) dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy; 2) potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust.6 w postaci oryginału dokumentu dołączonego do oferty w osobnej kopercie, oznaczonej tak jak oferta z dopiskiem „wadium”, natomiast kopię dokumentu wadium, poświadczoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów” (sprawa nr 9/ZP/WTiZ/24)
Dodano: 2024-04-26 - „Modernizacja nawierzchni ul. Jarzębinowej w Augustowie”
Dodano: 2024-04-23 - Budowa mini tężni solankowej wraz z elementami małej architektury- ABO
Dodano: 2024-04-23 - Dostosowanie budynków infrastruktury społecznej do potrzeb mieszkańców Gminy Szudziałowo
Dodano: 2024-04-23 - Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
Dodano: 2024-04-19 - Wymiana pokrycia dachowego budynku odpraw na dpg Białowieża – Piererow
Dodano: 2024-04-18 - Remont budynku socjalnego służącego zaspakajaniu potrzeb społeczności lokalnej w miejscowości Kamionka Stara
Dodano: 2024-04-12 - Zapytanie ofertowe w formule „Zaprojektuj i wybuduj” dla mikrobiogazowni rolniczej o mocy 30 kWe
Dodano: 2024-04-10 - Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik – Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
Dodano: 2024-03-27 - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Bakałarzewie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu
Dodano: 2024-03-25