Przetargi.pl
Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Bobrowiec.

Urząd Gminy Smętowo Graniczne ogłasza przetarg

  • Adres: 83-230 Smętowo Graniczne, ul. Dworcowa 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5619033 , fax. 058 5619520
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Smętowo Graniczne
    ul. Dworcowa 10 10
    83-230 Smętowo Graniczne, woj. pomorskie
    tel. 058 5619033, fax. 058 5619520
    REGON: 00054715800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smetowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Bobrowiec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Bobrowiec zgodnie z dokumentacją opracowaną przez Zamawiającego. Opis przedmiotu zamówienia ,część III SIWZ. Przedmiotem inwestycji na działce nr 76 w Bobrowcu jest modernizacja istniejącego budynku świetlicy wiejskiej , polegająca na wymianie pokrycia dachowego na blachdachówkę koloru ceglanego, wymiana ołacenia dachu , wymiana orynnowania i obróbek blacharskich, docieplenie stropu pomiędzy parterem a poddaszem, rozebranie pieców kaflowych , naprawa podwyższenia na scenę, nowa konstrukcja wsporcza i deskowanie, wymiana instalacji elektrycznej, wymiana stolarki okiennej na PCV, wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej zewnętrznej , termomodernizacja-docieplenie ścian budynku metodą lekką mokrą 12cm styropianu na ścianach i 8cm na cokole(wysokość cokołu 50cm), rozebranie i ponowne odmurowanie kominów , prace malarskie wewnątrz budynku , wykonanie opaski wokół budynku , wykonanie zadaszenia nad wejściem głównym do budynku z poliwęglanu, zadaszenie mocowane do elewacji budynku poprzez systemowe wsporniki stalowe. Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w Przedmiarach robót . Wymagania techniczne dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych związanych z remontem świetlicy wiejskiej w Bobrowcu zostały przedstawione w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wykonawca nie wnosi wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Dysponują niezbędna wiedzą i doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicznym a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spelnieniu tego warunku. 1.3 Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane o wartości co najmniej 120000,00zł każda z nich, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje , protokoły odbioru itp.) 1.4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnieniu tego warunku. 1.5 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.3. 2.2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wszystkie dokumenty w ofercie wykonawca musi przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Załączone do oferty kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem, potwierdzając każdą zapisaną stronę przedkładanego dokumentu. 2. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki : 1) formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem (zał. nr 1 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3) oświadczenie potwierdzające odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (wg wzoru przygotowanego przez Wykonawcę ), 4) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust, 1 i 2 ustawy .(załącznik nr 2 do SIWZ), 5) wykaz wykonanych robót budowlanych , sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 6) Wykaz podwykonawców, który będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 7) oświadczenie , ze Wykonawcy dysponują niezbędna wiedzą i doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicznym a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ). 8) oświadczenie , ze Wykonawcy Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ). 9) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 10) parafowany wzór umowy stanowiący część II SIWZ, 11) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby Wykonawcy wspólnie spełniali w/w warunki udziału w postępowaniu a w przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. a) Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust.2 pkt 2), 3), 4), niniejszego rozdziału SIWZ składają oddzielnie b) dla udokumentowania właściwej reprezentacji wymagane jest pełnomocnictwo Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 12. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smetowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach