Przetargi.pl
Modernizacja strony internetowej www.profilaktykawmalopolsce.pl

Województwo Małopolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-156 Kraków, Basztowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (12)6303408 , fax. (12)6160144
  • Data zamieszczenia: 2018-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
    Basztowa 22
    31-156 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (12)6303408, fax. (12)6160144
    REGON: 351554287
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/umwm/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja strony internetowej www.profilaktykawmalopolsce.pl
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącej strony internetowej www.profilaktykawmalopolsce.pl. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: a) Wykonanie projektu graficznego strony internetowej (na podstawie prototypu strony głównej stanowiącego załącznik nr 4 do umowy) dostarczonego przez wykonawcę: 1). Projekt graficzny strony powinien zawierać: • Logo strony Małopolska, • Menu rozwijane, • Slajder z wydarzeniami, • Menu programów profilaktycznych w postaci elementów graficznych, w tym wyszukiwarka badań profilaktycznych w postaci mapy małopolski, • Kalendarz z oznaczonymi ważnymi wydarzeniami, • Podstrony z programami powinny stanowić spójną całość, • Stopka strony: dane teleadresowe, • Celem wykonania projektu jest Modernizacja wizualna oraz uatrakcyjnienie strony internetowej www.profilaktykawmalopolsce.pl 2). Informacje dodatkowe: Strona powinna być przejrzysta, utrzymana w jasnych odcieniach zawierająca duże zdjęcia, wyraziste grafiki zgodnie z obowiązującym Systemem Identyfikacji Wizualnej Województwa Małopolskiego oraz z wytycznymi Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) w wersji 2.0 według Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. RESPONSYWNOŚĆ: Strona powinna wyświetlać się poprawnie w popularnych przeglądarkach internetowych takich jak Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari oraz być responsywna, tj. dostosowana do urządzeń mobilnych z różnymi systemami operacyjnymi (Android, IOS, Windows Phone). W trakcie wspólnych uzgodnień zostanie wypracowana wersja ostateczna projektu strony, która po przygotowaniu przez Wykonawcę będzie podlegała końcowemu zatwierdzeniu przez Zamawiającego (wnoszenie uwag będzie możliwe aż do momentu uzyskania ostatecznej akceptacji przez Wykonawcę). Projekt graficzny zostanie naniesiony na szablon i wdrożony przez Biuro Cyfryzacji zamawiającego. b) Serwis formularza rejestracyjnego na wydarzenie pn. Małopolskie Dni Profilaktyki Zdrowia, wprowadzanie danych i bieżąca obsługa formularza rejestracyjnego oraz wyszukiwarki badań profilaktycznych funkcjonującej w ramach ww. wydarzenia. (wydruk strony zawierającej formularz w załączniku) w tym: obsługę, wprowadzenie i publikację danych na stronie internetowej dotyczącej aktualnie realizowanych programów profilaktycznych na terenie województwa małopolskiego zebranych za pomocom formularza od realizatorów programów profilaktycznych z terenu województwa małopolskiego. Wykonawca przeszkoli Zamawiającego w obsłudze wprowadzania treści oraz w edycji wprowadzania danych do wyszukiwarki. Małopolskie Dni Profilaktyki Zdrowia są wydarzeniem, odbywającym się we wrześniu. Formularz będzie aktywny w okresie poprzedzającym wydarzenie. c) Serwis techniczny strony w oparciu CMS Joomla 3x na usterki niewynikające z winy zamawiającego w zależności od potrzeb przez maksymalny okres 4 miesięcy od dnia podpisania umowy. d) Wykonanie projektów graficznych związanych z Małopolskimi Dniami Profilaktyki Zdrowia (plakat informacyjny, zaproszenie). e) Od 2 do 10 godzin pracy grafika które będą mogły zostać wykorzystane zgodnie z bieżącymi potrzebami zamawiającego (tj. np. w celu wykonania projektów, grafik, uatrakcyjnienia strony internetowej). f) Od 3 do 15 godzin prac informatycznych/programistycznych, które będą mogły zostać wykorzystane do ewentualnej edycji, modyfikacji i rozbudowy strony. 3. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Przedmiot umowy w ramach prawa opcji będzie realizowany od dnia zakończenia zamówienia podstawowego, jednak nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2019 r. na warunkach takich samych jak przewidziane dla zamówienia podstawowego. 4. Przewidywane zamówienie w ramach prawa opcji obejmuje: 1). Serwis formularza rejestracyjnego zgodnie z pkt. III.2.b; 2). Serwis techniczny strony internetowej zgodnie z pkt. III.2.c. SIWZ przez okres 9 miesięcy; 3). do 25 godzin pracy grafika zgodnie z III.2.e SIWZ; 4). do 20 godzin pracy informatyka/programisty zgodnie z III.2.f. SIWZ. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do siwz. 6. Jeśli w opisach występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem zastosowania, nazewnictwa, funkcjonalności, itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72413000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na konto: 07 1020 2892 0000 5802 0667 3828 z dopiskiem „Wpłata wadium – modernizacja strony internetowej”. 4. Wadium w pozostałych formach winno być wniesione do kasy w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego, ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków, (piętro III, pokój nr 316). Kasa jest czynna: w dni robocze w godzinach np. 8.30–10.00 oraz 13.00–15.00, za wyjątkiem ostatniego dnia roboczego miesiąca, kiedy kasa jest czynna od 8.30 do 14.00. 5. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 pkt 1) i 3) ustawy. 6. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 7. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 46 ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy i art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą: 1). Do oferty wykonawca winien dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu– załącznik nr 2 do siwz. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 2). W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3). Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1). 4). W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tj. Dz. U. z 2014 poz. 164 z późn. zm./). 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1). W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w pkt 1). 3). Oświadczenie składane jest w oryginale. Adres Zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Dziennik Podawczy, Biuro Prawne i Zamówień Publicznych, ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków. 4). Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której była zamieszczona siwz i załączniki, wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 5. Forma składania dokumentów: 1). Oświadczenia, dotyczące wykonawcy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 2). Dokumenty, inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3). Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach