Przetargi.pl
Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie nowej strony internetowej Muzeum wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego

Muzeum Ziemi Tarnowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, Rynek 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Ziemi Tarnowskiej
    Rynek 3
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    REGON: 850012309
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie nowej strony internetowej Muzeum wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego z obsługi panelu administracyjnego w zakresie zmiany edycji treści umieszczanych na stronie oraz objęcie bezpłatnym serwisem w okresie gwarancji i rękojmi strony internetowej spełniającej minimalne wymagania techniczne i jakościowe.Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ na który składa się: - opis przedmiotu zamówienia – Etapy realizacji.Zamówienie publiczne, do którego odnosi się niniejszy opis, realizowane przez Zamawiającego jest finansowane z budżetu Województwa Małopolskiego.2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: • Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ)• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ)3. Termin wykonania zamówienia: Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie do 30 listopada 2024 r. oraz z uwzględnieniem etapów: • do 15 sierpnia 2024 r. Etapy I-III • do 30 listopada 2024 r. Etapy IV-VI
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72413000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagania dotyczące wadium.2. Przystępując do postępowania wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100).3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PEKAO S.A. nr rachunku: 58 1240 5194 1111 0010 3744 4704W tytule przelewu należy wskazać numer postępowania którego dotyczy zamówienie.6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego.7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium należy załączyć do zaszyfrowanej zgodnie z zapisami pkt 15 SWZ oferty wykonawcy. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z treścią art. 98 ust. 6 ustawy pzp.9. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.10. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna, składane są w oryginale w formie elektronicznej, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. W celu uniknięcia wątpliwości Zamawiający informuje, iż sprzecznez ww. wymogami będzie przesłanie skanu, sporządzonego w formie pisemnej, dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tj.:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej :Wykonawca musi wykazać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w następującym zakresie:W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:a) Posiadają odpowiednie doświadczenie:Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 usługi polegające na zaprojektowaniu, stworzeniu i wdrożeniu strony internetowej w oparciuo system zarządzania treścią (CMS Content Management System).b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy dysponujący osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. :1. co najmniej 1 osobę, posiadającą doświadczenie w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, polegające na wykonaniu co najmniej jednej usługi zaprojektowania, stworzenia i wdrożenia strony internetowej.2. minimum jedną osobę w postaci Audytora Dostępności Cyfrowej, który w przeciągu ostatnich 24 miesięcy wykonał min 8 audytów stron internetowych lub aplikacji mobilnych zakończonych przyjętymi raportami,3. Testera strony internetowej tj. osobę niewidomą, która ma doświadczenie w testowaniu stron www.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach