Przetargi.pl
Modernizacja stadionu sportowego przy ul. Legionów w Krośnie – budowa oświetlenia boiska, toru oraz parku maszyn wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną

Gmina Miasto Krosno ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, Lwowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 47 43 218 , fax. 13 47 43 218
  • Data zamieszczenia: 2020-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Krosno
    Lwowska 28A
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 13 47 43 218, fax. 13 47 43 218
    REGON: 52698900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja stadionu sportowego przy ul. Legionów w Krośnie – budowa oświetlenia boiska, toru oraz parku maszyn wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia stadionu piłkarsko-żużlowego znajdującego się w Krośnie przy ul. Legionów. W ramach zamówienia należy wykonać także pozostałe roboty uwzględnione w dokumentacji projektowej, w tym: - montaż opraw oraz budowę 4 szt. masztów oświetleniowych wraz z konstrukcją posadowienia, - budowę oświetlenia parku maszyn wraz z dostosowaniem instalacji elektrycznej budynku (pozostawia się zasilanie budynku z istniejącego przyłącza), - budowę płyty fundamentowej oraz nasypu w celu posadowienia stacji transformatorowej, - budowę/dostarczenie wraz z montażem budynku stacji transformatorowej, - budowę instalacji zasilania masztów oświetleniowych M1 do M4 (oznaczenie „2”, „2b”, „2c”, „2d”, „3”, „3b”, „3d”, „3e”, „3g” na Planie Zagospodarowania Terenu branży elektrycznej), - wyposażenie stacji transformatorowej w zakresie niezbędnym do zasilenia oświetlenia na masztach (zakres wyłączenia został wskazany na rysunku: „Schemat cz.1 rewizja 2.pdf”), - przebudowę kanalizacji deszczowej kolidującej z fundamentami masztu M1, - przebudowę instalacji gazowej kolidującej z fundamentami masztu M1, - odtworzenie wszelkich nawierzchni po wykonanych wykopach. W zakres zamówienia nie wchodzi: - dostarczenie i montaż agregatu prądotwórczego DRUPS, kontenera rozdzielnic urządzenia DRUPS, kontenera maszynowni urządzenia DRUPS, szynoprzewodu łączącego rozdzielnię GRnn z agregatem prądotwórczym DRUPS, - budowa płyty fundamentowej oraz nasypu w części pod płytą przeznaczoną do posadowienia kontenera rozdzielnic urządzenia DRUPS i kontenera maszynowni urządzenia DRUPS, - budowa linii kablowej SN wraz z budową dedykowanej dla niej kanalizacji kablowej (oznaczenie „1a”, „1b”, „1c”, „1d” na Planie Zagospodarowania Terenu branży elektrycznej), - wyposażenie stacji transformatorowej w zakresie: rozdzielnicy SN, montażu transformatora oraz baterii kondensatorów (zakres wyłączenia został wskazany na rysunku: „Schemat cz.1 rewizja 2.pdf”), - budowa zasilania „Starej trybuny”, w zakresie: - ułożenia linii zasilającej, - budowy odcinka kanalizacji kablowej (oznaczenie „3a” na Planie Zagospodarowania Terenu branży elektrycznej), - zabudowy złącza z wyłącznikiem p.poż., - budowa zasilania budynku Parku Maszyn, w zakresie: - ułożenia linii zasilającej, - budowy odcinka kanalizacji kablowej (oznaczenie „3f” i „3h” na Planie Zagospodarowania Terenu branży elektrycznej), - budowy złącza kablowego, - budowa zasilania budynku administracyjnego, w zakresie: - ułożenia linii zasilającej, - budowy odcinka kanalizacji kablowej (oznaczenie „2a” na Planie Zagospodarowania Terenu branży elektrycznej), - budowy złącza kablowego z wyłącznikiem p.poż., - budowa zasilania kas biletowych, w zakresie: - ułożenia linii zasilającej, - budowy odcinka kanalizacji kablowej (oznaczenie „3c” na Planie Zagospodarowania Terenu branży elektrycznej), - budowy złącza kablowego, - budowa zasilania dla wozów transmisyjnych, w zakresie: - ułożenia linii zasilającej, - budowy odcinka kanalizacji kablowej (oznaczenie „4” na Planie Zagospodarowania Terenu branży elektrycznej), - zabudowy złączy R.TV1, R.TV2. Ponadto wyceniając zakres zamówienia należy uwzględnić niżej wymieniony zakres robót: - wykonanie szynoprzewodu wewnątrz stacji transformatorowej łączący odpowiednie pola rozdzielnicy RGnn; parametry elektryczne identyczne jak wyłączonego z przetargu szynoprzewody, z tym, że obudowa powinna spełniać wymogi jak dla szynoprzewodu dla podłączenia transformatora, - zapewnienie możliwości podłączenia i zasilania rozdzielni niskiego napięcia z podstawionego agregatu przewoźnego (mobilnego), który będzie wypożyczany na czas trwania zawodów, tj. wykonanie w komorze transformatora tymczasowego przyłącza kablowego do wpięcia przewoźnego agregatu, który będzie stanowił podstawowe źródło zasilania, - przebudowę istniejącego złącza kablowo licznikowego Parku Maszyn w związku ze wzrostem mocy przyłączeniowej, - odtworzenie nawierzchni dwóch kortów do tenisa ziemnego po przejściu kanalizacji kablowej wraz z przeniesieniem istniejących słupów oświetleniowych i opraw, wykonać należy zasilanie przeniesionych opraw. Dodatkowo wykonać należy nowe ogrodzenie w celu wygrodzenia istniejącego kortu – patrz załącznik „korty tenisowe.jpg”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonych do SIWZ Projekcie Budowlanym, Projektach Wykonawczych, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót. Dodatkowo w pliku „Założenia do I etapu budowy oświetlenia” podano wymagania jakie należy uwzględnić w trakcie przygotowania oferty oraz na etapie wykonawstwa. Wszelkie wskazane w ww. dokumencie wymagania należy traktować nadrzędnie względem pozostałej dokumentacji projektowej. Wykonawcy przygotowując ofertę muszą wziąć pod uwagę konieczność zagwarantowania takiej organizacji robót, aby zapewnić prawidłowe pod względem bezpieczeństwa zabezpieczenie terenu wykonywanych robót oraz jego ochronę, gdyż roboty będą prowadzone na terenie czynnych obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Krośnie. Uwaga! Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały i wyroby dowolnego producenta, pod warunkiem, że materiały te i wyroby posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej. Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi, w szczególności roboty ziemne, fundamentowe (w tym także związane z wykonaniem pali), zbrojarskie, betoniarskie, montażowe oraz instalacyjne elektryczne i sanitarne. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących opisane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie takiej kontroli, w tym udzielić niezbędnych wyjaśnień, informacji oraz przedstawić dokumenty pozwalające na sprawdzenie realizacji przez wykonawcę obowiązków opisanych powyżej. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży Zamawiającemu, wskazane przez Zamawiającego a wymienione poniżej dowody - w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 2. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 2. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kar umownych w wysokości określonej we wzorze umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 2 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek Zamawiającego w banku Pekao S.A. 64 1240 1792 1111 0010 6150 0157. UWAGA: posłużenie się przez ustawodawcę sformułowaniem „wpłacać przelewem” jest równoznaczne z koniecznością zaksięgowania środków pieniężnych na wyżej wskazanym rachunku przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale (nie dotyczy potwierdzenia dokonania przelewu). Oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w pokoju nr 219 przy ul. Lwowskiej 28a, natomiast jego kopię należy dołączyć do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez Zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Oferty wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom odrzuca się. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. II. Pełnomocnictwo: Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów. Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem. Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z jego udziałem zostaną odrzucone. Zasady podpisywania oferty dotyczą wszystkich jej dokumentów (informacji, wykazów, oświadczeń) oraz potwierdzania za zgodność z oryginałem składanych kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach