Przetargi.pl
Modernizacja stadionu przy ul. Lubańskiej w Jeleniej Górze – etap I w ramach Projektu pn.: „Rewitalizacja Cieplic – uzdrowiskowej części Jeleniej Góry” (zamówienie w formule „zaprojektuj i wybuduj”)

Miasto Jelenia Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58500 Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7546101, 75 46 201 , fax. 075 7546159, 7546204
  • Data zamieszczenia: 2018-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jelenia Góra
    Pl. Ratuszowy 58
    58500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7546101, 75 46 201, fax. 075 7546159, 7546204
    REGON: 23082152300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja stadionu przy ul. Lubańskiej w Jeleniej Górze – etap I w ramach Projektu pn.: „Rewitalizacja Cieplic – uzdrowiskowej części Jeleniej Góry” (zamówienie w formule „zaprojektuj i wybuduj”)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegającego na modernizacji stadionu przy ul. Lubańskiej w Jeleniej Górze – etap I w ramach projektu pn.: „Rewitalizacja Cieplic – uzdrowiskowej części Jeleniej Góry”. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie decyzji pozwolenia na rozbiórkę oraz budowę, wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę, a zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej. Przebudowę stadionu przy ul. Lubańskiej w Jeleniej Górze należy zaprojektować w oparciu o załączony do niniejszej SIWZ Program Funkcjonalno-Użytkowy, opracowany w marcu 2017 r., z uwzględnieniem potrzeb osób starszych i niepełnosprawnych. Zamierzenie niniejsze zlokalizowane jest na terenie funkcjonującego kompleksu sportowego. Zakres prac projektowych, a w konsekwencji robót budowlanych w ramach niniejszego przedsięwzięcia obejmuje w szczególności: a) rozbiórkę dwóch budynków zaplecza sportowo-socjalnego wraz z urządzeniami technicznymi jak szambo itp.; uzupełnienie wykopów pospółką, ułożenie humusu na gr. min. 15 cm, obsianie trawą, b) rozbiórkę utwardzonych nawierzchni przy rozbieranych budynkach, c) budowę budynku zaplecza dla sportowców, d) montaż obiektu magazynowego, e) budowę nawierzchni z kostki betonowej, f) rekultywację terenu w rejonie rozebranych budynków i instalacji, ułożenie humusu na gr. min. 15 cm, wysianie trawy, g) budowę przyłączy do projektowanego budynku, h) renowację istniejącej płyty trawiastej boiska głównego, i) budowę oświetlenia boiska piłkarskiego istniejącego, natężenie o mocy 180-200 lx, j) budowę lamp fotowoltaicznych - oświetlenie skateparku, k) likwidację kolizji istniejącej infrastruktury podziemnej z projektowanymi obiektami, l) wykonanie innych robót nie wymienionych powyżej, a koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia w celu zapewnienia funkcji obiektu zgodnie z przeznaczeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie zł: pięć tysięcy 00/100), wg zasad określonych w pkt 11 Tomu I SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (...), polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1) W sytuacji określonej w pkt 9.3. Tomu I SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Jeżeli Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania wobec nich: a) braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1) u.p.z.p. b) spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b u.p.z.p. zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ, złożone przez te podmioty. 3) Jeżeli Wykonawca na etapie składania ofert wykaże samodzielne spełnianie warunków udziału w postępowaniu, nie może na etapie późniejszym (uzupełniania dokumentów) powołać się w tym względzie na potencjał podmiotu trzeciego. II. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.6. ppkt 1.4) Tomu I SIWZ w zakresie wymaganym od Wykonawcy. III. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt 9.2. Tomu I SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. IV. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ciągu 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 (tj. informacji z sesji otwarcia ofert) oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz.229 z późn.zm.) – zgodnie z załącznikiem nr 6 do Tomu I SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach