Przetargi.pl
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Niewieszy

GMINA RUDZINIEC - ZAKŁAD BUDŻETOWY GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W RUDZIŃCU ogłasza przetarg

  • Adres: 44-160 Rudziniec, Leśna 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 230 32 63
  • Data zamieszczenia: 2022-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA RUDZINIEC - ZAKŁAD BUDŻETOWY GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W RUDZIŃCU
    Leśna 6
    44-160 Rudziniec, woj. śląskie
    tel. 32 230 32 63
    REGON: 276709055
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Niewieszy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia pod nazwą: „Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Niewieszy”. Zadanie objęte dofinansowaniemz Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji stacji uzdatniania wody wsołectwie Niewiesze.Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę istniejącego budynku SUW, przebudowę istniejącego zbiornikamagazynowego wody i jego adaptację na odstojnik popłuczyn, likwidację zbędnych obiektówi budowę nowych.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nowego układu technologicznego, który oparto o naturalne procesynapowietrzania i filtracji do usuwania z wody surowej ponadnormatywnych związków żelaza i manganu. Realizacjaobejmuje układ technologiczny uzdatniania wody dla wymaganej wydajności SUW: Qhmax = 50 m3 /hZakres robót technologicznych inwestycji obejmuje:· instalację aeracji ciśnieniowej,· instalację filtracji ciśnieniowej na złożu wielowarstwowym,· instalację odprowadzenia wód popłucznych do nowego odstojnika wód popłucznych (adaptacja z istn. zbiornika na wodępitną),· instalację sprężonego powietrza do napędów pneumatycznych armatury,· instalację sprężonego powietrza do regeneracji złóż filtracyjnych,· instalację dozowania podchlorynu sodu,· magazynowanie wody w projektowanych zbiornikach magazynowych wody uzdatnionej V = 2 x 150 m3 ,· instalację wody do płukania wraz z pompami płuczącymi,· blok pompowni sieciowej z 2 automatycznymi zestawami pomp sieciowych,· lokalne magazynowanie wody i podnoszenia ciśnienia za pośrednictwem stacji wodociągowej,· nowe rurociągi i kanały zewnętrzne, oraz część sanitarną w tym:· instalacje wody,· instalacje kanalizacji,· instalacje wentylacji,· ogrzewanie elektryczne,· osuszanie powietrza.- Roboty realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej.- Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy do chwili zrealizowania przedmiotu umowy Wykonawca ponosiodpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody na osobie i mieniu wynikłe na placu budowy.- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z projektem technicznym, z zachowaniem wszystkichwarunków podanych w dokumentacji, pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane.- Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia musi zapewnić ciągłą dostawę wody.- Wykonawca realizując przedmiot zamówienia musi dostosować i zintegrować sterowanie obu stacji uzdatniania wody.- Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (bhp, p.poż oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonychrobót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.- Wykonawca dokona wszelkich sprawdzeń, badań, pomiarów wykonanych robót oraz uzyska pozytywne protokoły ichodbiorów od stosowanych instytucji lub osób, jeśli jest to wymagane przepisami prawa lub innymi przepisami, niezbędnymido prawidłowego użytkowania.INNE UWARUNKOWANIA:1. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, wydzielenia,zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzonych robót oraz zabezpieczenia narzędzi i urządzeń mogących stwarzaćzagrożenie dla osób trzecich w przypadku ich dostępności.2. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości terenu robót oraz ciągów komunikacyjnych w obrębieprowadzonych robót przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. Prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał nabieżąco.3. W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest wsposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkichszkód, za które odpowiadają solidarnie Wykonawca i podmioty działające w jego imieniu (Podwykonawcy). Koszty naprawwszelkich uszkodzeń obciążają Wykonawcę.4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenieprowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, za ochronę ptaków, drzew i krzewów oraz emisjęhałasu w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dowywiezienia na legalne składowisko odpadów, materiałów z placu budowy.5. Przedmiot umowy realizowany będzie zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo –finansowym, który zostanie przedłożony przez Wykonawcę Zamawiającemu w terminie 7 (siedem) dni kalendarzowych oddnia zawarcia umowy. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dokonać w terminie 7 (siedem) dnikalendarzowych aktualizacji lub modyfikacji harmonogramu. Wykonawca może również dokonać aktualizacjiharmonogramu, na swój uzasadniony wniosek, po otrzymaniu pisemnej zgody Zamawiającego. Niedotrzymanie przezWykonawcę terminów wynikających z obowiązującego i zaakceptowanego harmonogramu (co uważa się za nienależytewykonanie umowy) może stanowić podstawę do odmowy ewentualnego przedłużenia terminu wykonania umowy lubnieuwzględnienia innych roszczeń Wykonawcy.6. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej terenu budowyoraz terenów przyległych, dróg (remontowany obiekt, infrastruktura, urządzenia znajdujące się w obrębie prowadzonychrobót).W przypadku powstałych uszkodzeń, a nie udokumentowanych jak wyżej, uszkodzenia traktowane będą jako powstałe wwyniku prowadzonych robót.7. Projektant sporządzał dokumentację projektową zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami na dzień jejwykonania.Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami na czas ichrealizacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.:- dokumentacja projektowa – załącznik nr 10 do SWZ;- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SWZ;- przedmiar robót – załącznik nr 12 do SWZ;- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 13 do SWZ.które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.Uwaga: Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, z którego Wykonawca może skorzystać poglądowo kalkulując cenę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach