Przetargi.pl
Modernizacja stacji uzdatniania wody przy ul. Inowrocławskiej w Pakości

Gmina Pakość ogłasza przetarg

  • Adres: 88-170 Pakość, ul. Rynek 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5666073 (74), 5666089 , fax. 052 5666075
  • Data zamieszczenia: 2010-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pakość
    ul. Rynek 4 4
    88-170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5666073 (74), 5666089, fax. 052 5666075
    REGON: 09235078300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja stacji uzdatniania wody przy ul. Inowrocławskiej w Pakości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot inwestycji Przedmiotem inwestycji jest modernizacja stacji uzdatniania wody przy ul. Inowrocławskiej w Pakości. 2. Istniejący stan zagospodarowania terenu Obszar objęty opracowaniem stanowi czynną stację uzdatniania wody. Pracuje ona w oparciu o dwie studnie wód podziemnych o numerach 2a i 4. Ujęcia posiada zatwierdzona zasoby eksploatacyjne w wysokości Q=125m3/h przy depresji s=9,5 m. Wody eksploatowane w ujęciu należą do wód o wysokim przewodnictwie elektrolitycznym, o wysokiej twardości oraz dużej zawartości żelaza oraz manganu. 3.Zakres robót Dokumentacja obejmuje kompleksową modernizację stacji. Zamawiający jednak zamierza przeprowadzić częściową modernizację o zakresie zgodnym ze schematem, na którym kolorem czerwonym zaznaczono urządzenia podlegające wymianie z grup: - pompownia Io stopnia - napowietrzanie wody - płukanie filtrów - pomiar wody. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, a także dokumentacja projektowa i przedmiar robót. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 4.Termin wykonania robót Ze względu na brak możliwości całkowitego zamknięcia stacji, prace należy wykonywać w porozumieniu z administratorem obiektu, tj. Przedsiębiorstwem Usług Gminnych w Pakości w ustalonych przerwach technicznych. Preferowany termin wykonania prac- wrzesień-października 2010r. Zakończenie zadania do dnia 10 listopada 2010r. 5. Inwentaryzacja powykonawcza Zamawiający wymaga sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej przez Wykonawcę. GWARANCJA Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pakosc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach