Przetargi.pl
Modernizacja SPZOZ podzadanie: Modernizacja Przychodni Lekarskiej SPZOZ przy ul. Kościuszki 9 – III etap

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Szpitalna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 5065100 , fax. 25 7591666
  • Data zamieszczenia: 2017-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 37
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 25 5065100, fax. 25 7591666
    REGON: 71235110000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja SPZOZ podzadanie: Modernizacja Przychodni Lekarskiej SPZOZ przy ul. Kościuszki 9 – III etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji inwestycji Modernizacja SPZOZ podzadanie: „Modernizacja Przychodni Lekarskiej SPZOZ przy ul. Kościuszki 9 – III etap”. Zamawiający pod pojęciem robót budowlanych definiuje: wykonanie wszystkich niezbędnych prac w zakresie wszystkich branż określonych w projekcie budowlanym oraz projekcie wykonawczym. Zamówienie obejmuje zakres robót budowlanych w niżej wymienionych branżach: - budowlana – roboty rozbiórkowe: stolarka/ślusarka, ściany murowe, posadzki i oblicowania; roboty budowlane: roboty murowe/okucia, remont klatki schodowej , schody zewnętrzne, stolarka/ślusarka zewnętrzna , tynki i oblicowania, posadzki, stolarka/ślusarka wewnętrzna , roboty z gipsu, roboty malarskie - sanitarna – instalacja kanalizacyjna: roboty demontażowe, roboty montażowe; instalacja wodociągowa: roboty demontażowe, roboty montażowe, instalacja p.poż; instalacja centralnego ogrzewania: roboty demontażowe, roboty montażowe; instalacja wentylacji mechanicznej; instalacja sprężonego powietrza - elektryczna – demontaż istniejącej instalacji elektrycznej; rozdzielnice i urządzenia; wewnętrzne linie zasilające WLZ i przewody instalacyjne; instalacja oświetleniowa; instalacja gniazd wtykowych; instalacja połączeń wyrównawczych; pomiary instalacji elektrycznej; instalacja sieci strukturalnej i alarmowej; instalacja systemu sygnalizacji pożaru; instalacja oddymiania; instalacja systemu kolejkowego; instalacja przyzywowa Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, szczegółowo opisanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót załączonych do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także decyzja o pozwoleniu na budowę. Roboty będą wykonywane na podstawie pozwolenia na budowę wydanego Decyzja nr 698/13 z dnia 31.07.2013r. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i oddania go Zamawiającemu w terminach i na zasadach określonych w umowie. Przedmiot umowy zostanie wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego bądź inspektora nadzoru. Materiały i urządzenia dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowanych w budownictwie zgodnie z zapisami ustawy Prawo budowlane. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego lub osoby przez niego wyznaczonej, zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów świadczących, że wbudowane materiały są dopuszczone do stosowania w budownictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215100-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca ma obowiązek wniesienia wadium w wysokości 70.000,00 PLN (słownie siedemdziesiąt tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w formie: 1) pieniądza, 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancji bankowych, 4) gwarancji ubezpieczeniowych, 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowy w art.6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: 06 922600050010010020000090 z dopiskiem „Modernizacja SPZOZ: „Modernizacja Przychodni lekarskiej SPZOZ przy ul. Kościuszki 9 w Mińsku Mazowieckim – III etap ” Wykonawca poda również numer swojego rachunku bankowego, na które będzie można dokonać zwrotu wadium. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dokument o wniesieniu wadium w innej formie niż gotówka, Oferent dołączy do oferty. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą) w wymaganej wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania Termin wnoszenia wadium określa się na dzień otwarcia ofert Dokumenty, o których mowa w ust. 2, muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. W przypadku wniesienia wadium przelewem Zamawiający zwraca kwotę wadium zgodnie z przesłankami art.46 ust.1, ust.1a oraz ust. 2 ustawy Pzp zastrzeżeniem ust. 4a i ust. 5 tegoż artykułu. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 265a ust.1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2, pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. (art.46 ust. 4a Pzp). Zamawiający zatrzymuje także wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie albo nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy albo zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach