Przetargi.pl
Dostosowanie Oddziału VI w Zakładzie Opiekuńczo – Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie wchodzącego w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo – Leczniczego Sp. z o.o. w Warszawie do wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych warunków, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu prowadzącego działalność leczniczą

Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 03-131 Warszawa, ul. Mehoffera
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 811 06 88 , fax. 22 811 06 88
  • Data zamieszczenia: 2018-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o.
    ul. Mehoffera 72/74
    03-131 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 811 06 88, fax. 22 811 06 88
    REGON: 14661326400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.scol.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie Oddziału VI w Zakładzie Opiekuńczo – Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie wchodzącego w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo – Leczniczego Sp. z o.o. w Warszawie do wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych warunków, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu prowadzącego działalność leczniczą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na: dostosowaniu Oddziału VI w Zakładzie Opiekuńczo – Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie wchodzącego w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo - Leczniczego Sp. z o.o. w Warszawie do wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych warunków, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu prowadzącego działalność leczniczą. CPV: 45.21.51.00-8, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 43.31.10.00-0, 45.33.22.00-5,45.33.12.10-1. Zamawiający dysponuje prawomocna decyzją -pozwoleniem na przebudowę Oddziału VI, która jest Załącznikiem Nr 17 do SIWZ. Szczegółowy zakres robót budowlanych zawarty jest w: 1)Projekcie budowlanym- roboty ogólnobudowlane. 2)Projekcie budowlanym – instalacje sanitarne. 3)Projekcie budowlanym – instalacje elektryczne i teletechniczne. 4)Projekcie wykonawczym robot budowlanych. 5)Projekcie wykonawczym robót sanitarnych. 6)Projekcie wykonawczym robot elektrycznych i teletechnicznych. 7)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 8)Specyfikacji Technicznej wykonania i Odbioru robót elektrycznych i teletechnicznych. 9)Przedmiarach robót budowlanych. 10)Przedmiarach robot sanitarnych. 11)Przedmiarach robot elektrycznych i teletechnicznych, które są załącznikami Nr 2 -13 do SIWZ. Zamawiający wymaga zatrudnienia minimum 50 % pracowników fizycznych zatrudnionych przy realizacji robót instalacyjnych (z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników nadzoru technicznego) na umowę o pracę na zasadach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia w stosunku do wybranego wykonawcy będzie uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych w zakresie spełniania warunku zatrudnienia wskazanej powyżej grupy pracowników na umowę o pracę. Zamawiający uprawniony będzie w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania warunku zatrudnienia personelu na umowę o pracę i dokonywania oceny przedłożonych dokumentów, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania warunków, - przeprowadzania kontroli w miejscu wykonywania robót budowlanych. Szczegółowe uregulowania w przedmiocie realizacji zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz sposób dokumentowania i sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań Zamawiający uregulował również w § 2 wzoru umowy będącego Załącznikiem Nr 15 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości – 80 000,00 zł. (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy i 00/100). Wadium wykonawca może wnieść dowolnie w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawcy zobowiązani są wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao S.A. 96 1240 6074 1111 0000 4999 2025, z adnotacją: Wadium- PN/59/2018. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający wymaga od wykonawcy w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia: 1)winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy; 2)w przypadku wnoszenia przez konsorcjum wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu, chyba że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum. Zamawiający prosi aby dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia nie był trwale spięty/zszyty/ z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby wykonawca prowadził działalność gospodarczą na podstawie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEDIG).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Szczegółowe kosztorysy wyceny przedmiotu zamówienia obliczone zgodnie z dyspozycją podaną w Części XII SIWZ.- Kpl. dokumentów będzie załącznikiem Nr 3 do oferty. 2. W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu (dotyczy formy konsorcjum lub spółki cywilnej) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. - Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty. 3.Pisemne uzasadnienie w przypadku zastrzeżenia informacji, zawartych w ofercie lub załącznikach do oferty jako tajemnica przedsiębiorstwa. -Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach