Przetargi.pl
Modernizacja siedmiu oddziałów przedszkolnych w gminie Czarna Dąbrówka z podziałem na części: Część nr 7 - Zakup i dostawa sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem oraz kserokopiarek

Urząd Gminy Czarna Dąbrówka ogłasza przetarg

  • Adres: 77-116 Czarna Dąbrówka, Czarna Dąbrówka 33
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8212643 , fax. 059 8212644
  • Data zamieszczenia: 2014-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czarna Dąbrówka
    Czarna Dąbrówka 33 33
    77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie
    tel. 059 8212643, fax. 059 8212644
    REGON: 00540251000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: czarna-dabrowka.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja siedmiu oddziałów przedszkolnych w gminie Czarna Dąbrówka z podziałem na części: Część nr 7 - Zakup i dostawa sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem oraz kserokopiarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja siedmiu oddziałów przedszkolnych w gminie Czarna Dąbrówka z podziałem na części: Część nr 7 - Zakup i dostawa sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem oraz kserokopiarek, obejmujący następujące jednostki: Zespół Szkół w Czarnej Dąbrówce Szkoła Podstawowa w Jasieniu Zespół Szkół w Nożynie Zespół Szkół w Rokitach 2. Zamówienie wykonywane jest w ramach realizowanego przez Zamawiającego projektu pt.: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w gminie Czarna Dąbrówka w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej - projektu systemowego, dofinansowanego w całości na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.01.01-22-012/13-00 3. Przedmiot zamówienia został określony szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia, zawartym w załączniku nr 7 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie kalkulację cenową do wypełnienia przez Wykonawcę. 4. Do obowiązku Wykonawcy zamówienia należy oznakowanie elementów składających się na przedmiot zamówienia poprzez ich oklejenie zgodnie z wytycznymi oznakowania projektów w ramach POKL. 5. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do odpowiedniej placówki szkolnej. Czynności dostawy obejmują wniesienie przedmiotów dostawy do budynku. 6. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane w roku - nie wcześniej niż w 2013, nieużywane, wolne od wad, zapakowane w opakowania uniemożliwiające uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 7. Wszystkie dostarczone elementy składające się na przedmiot zamówienia: sprzęt ICT, sprzęt audiowizualny, tablice interaktywne wraz z oprogramowaniem, kserokopiarki itd. muszą spełniać wymagania dopuszczenia do obrotu, w tym w szczególności norm bezpieczeństwa dla dzieci, BHP i p.poż oraz Polskie Normy i europejskie normy. 8. Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć na żądanie Zamawiającego wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne certyfikaty zgodności z europejskimi normami lub oświadczenie o posiadaniu w/w certyfikatów. 9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesiące gwarancji jakości i rękojmi za wady, z wyłączeniem systemów i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, dla których gwarancji udziela producent - w przypadku systemów i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia obowiązuje okres gwarancji zgodnie z warunkami gwarancji producenta, jednak nie krótszy niż 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji jakości i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbiorów częściowych dla odebranych wg działów elementów przedmiotu zamówienia wskazanych w kalkulacjach cenowych, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego. 10. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kart gwarancyjnych sprzętu, które wystawia producent, w dniu protokolarnego przekazania tej części przedmiotu zamówienia. 11. Zamawiający dopuszcza przyjęcie w ofercie materiałów, urządzeń i technologii równoważnych tzn. nie gorszych niż przyjęto w opracowanej dokumentacji - zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą wadium w wysokości 1 900,00 zł., co jest zgodne z art. 45 PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czarnadabrowka.pl w zakładce zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach