Przetargi.pl
Modernizacja sieci logicznej, elektrycznej, alarmowej i przeciwpożarowej Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego SPZOZ w Stalowej Woli - II etap

Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 37-464 Stalowa Wola, ul. Dąbrowskiego 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8448618 , fax. 015 8448618
  • Data zamieszczenia: 2015-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Dąbrowskiego 5 5
    37-464 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 8448618, fax. 015 8448618
    REGON: 83046626200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja sieci logicznej, elektrycznej, alarmowej i przeciwpożarowej Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego SPZOZ w Stalowej Woli - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu zadania pn. Modernizacja sieci logicznej, elektrycznej, alarmowej i przeciwpożarowej Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego SPZOZ w Stalowej Woli tj. wykonanie: 1.Sieci strukturalnej w tym: urządzenia aktywne- kontroler zarządzania siecią bezprzewodową szt. 1 , system ochrony sieci szt. 1, punkt dostępowy szt. 9; 2.System sygnalizacji pożaru w tym: oprzyrządowanie i montaż systemu, montaż urządzeń sygnalizacji alarmu pożarowego (centralka sygnalizacji pożaru - szt. 1, czujki optyczno-temperaturowe szt. 1, czujki optyczne szt. 52, przyciski ROP wewnętrzne szt. 8, sygnalizatory akustyczne wewnętrzne i zewnętrzne szt. 7, programowanie linii dozorowych SAP w centralkach i przystawkach - szt. 1); 3.Instalacja przyzywowa w tym: oprzewodowanie, elementy systemu (przycisk wzywania sznurkowy szt.36, przycisk kasowania szt.1, wyświetlacz korytarzowy szt.1, wymiana panelu centrali przyzywowej kpl. 2, nowa linia - kpl. 1, sprawdzenie i uruchomienie linii wywoławczych szt. 2); 4. Instalacja telewizji dozorowej- montaż urządzeń systemu ( multiplekser sieciowy kpl. 1, dysk twardy kpl. 1, monitor szt. 1, kamera zewnętrzna ukl. 3, uruchomienie systemu); 5. Demontaż powykonawczy- demontaż oraz uporządkowanie okablowania; 6. Wyposażenie stanowisk roboczych w tym: stacje robocze stacjonarne kpl. 5 -(komputer, monitor, myszka, klawiatura) wraz z oprogramowaniem biurowym, systemem operacyjnym i antywirusowym, stacje robocze kpl. 3 (monitor), stacje robocze przenośne wraz z oprogramowaniem biurowym, systemem operacyjnym i antywirusowym kpl. 1, urządzenie do Backupu kpl. 1, urządzenie wielofunkcyjne kolorowe kpl. 1 (musi współpracować z modułem XPRESS SCAN w systemie medycznym mMedica), kolektor danych typu UNITECH HT 630 (4,5 MB pamięci RAM, stacja dokująca USB, oprogramowanie konfiguracyjne zintegrowane z posiadanym systemem księgowym PROBIT). Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy i musi posiadać odpowiednie certyfikaty. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej wraz z STWiOR i przedmiarze robót stanowiących załącznik do SIWZ. Uwaga: Załączona dokumentacja projektowa dotyczy całego przedsięwzięcia pn. Modernizacja sieci logicznej, elektrycznej, alarmowej i przeciwpożarowej Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego SPZOZ w Stalowej Woli. Przedmiotowe zamówienie obejmuje II etap realizacji zadania określony w pkt. 3.2.1-3.2.6 w SIWZ oraz w załączonym przedmiarze robót. Wymagany okres gwarancji na wykonany zakres prac minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Równoważność materiałów i urządzeń: W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie nazw własnych wyrobów lub producenta, znaków towarowych lub pochodzenia, to należy rozumieć że dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wszystkie wskazane z nazwy materiały, urządzenia i przyjęte technologie użyte w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przy zastosowaniu materiałów i urządzeń o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych od wskazanych. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na kwotę 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - PKO BP SA O/St.Wola nr: 52 1020 4939 0000 0902 0004 3588 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) 3.Termin wniesienia wadium upływa w dniu 11.09.2015 r. o godz. 9.00. Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Modernizacja sieci logicznej.W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego do oferty. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11. 6.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 12.5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 , co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: długość okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stalowowolski.pl /zakładka jedn.organizac.-Zakład Pielegnacyjno-Opiekuńczy przetargi/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach