Przetargi.pl
Budowa przechowalni sadzonek na szkółce w leśnictwie Łówcza

Nadleśnictwo Narol ogłasza przetarg

  • Adres: 37-610 Narol, ul. Bohaterów Września 1939 roku 38
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6317020 , fax. 016 6317020
  • Data zamieszczenia: 2015-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Narol
    ul. Bohaterów Września 1939 roku 38 38
    37-610 Narol, woj. podkarpackie
    tel. 016 6317020, fax. 016 6317020
    REGON: 65001672700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przechowalni sadzonek na szkółce w leśnictwie Łówcza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji, polegająca na budowie nowego budynku magazynu - chłodni sadzonek pn. Budowa przechowalni sadzonek na szkółce w leśnictwie Łówcza zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ lub specyfikacja. Zamówienie obejmuje budowę przechowalni sadzonek która posiadać będzie wewnętrzną instalację elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną, wentylacyjną mechaniczną i grawitacyjną. Do budynku zostanie doprowadzona instalacja wodociągowa zalicznikowa, przyłącze kanalizacyjne do zbiornika bezodpływowego 1-komorowego z kręgów żelbetowych o sumarycznej pojemności do 10 m3. Przewiduje się budowę placu manewrowego, dróg manewrowych o łącznej pow. 386 m2 -nawierzchnia wykończona z kostki brukowej bezfazowej grubości 8 cm w kolorze szarym na podbudowie z piasku stabilizowanego cementem i kruszywa drogowego. Projektowane zjazdy z drogi wewnętrznej gruntowej -przystosowane są do wjazdu samochodów ciężarowych z naczepami. Wolne od zabudowy powierzchnie -strona północna i południowa- przeznacza się na pokrycie zielenią niską i średnią urządzoną. Wokół budynku wykonać opaskę z kostki brukowej o szerokości 50 cm. Wody opadowe z budynków , chodników i placów odprowadzone będą za pomocą rur spustowych oraz wyprofilowanych spadków nawierzchni do pobliskiego rowu przydrożnego. Zakres oddziaływania wód nie wykroczy poza granice działki Inwestora. Budynek posadowia się na poziomie -1,20 m p.p.t., gdzie znajduje się warstwa glin pylastych w stanie twardoplastycznym. Poziom wód gruntowych poniżej poziomu posadowienia. Zgodnie z §5 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 września 1998r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych -Dz.U. Nr 126, poz. 839- w omawianym terenie istniejące warunki gruntowe należy zaliczyć do prostych i dla tego typu warunków projektowany budynek można zaliczyć do I kategorii geotechnicznej. Dane liczbowe projektowanego budynku:Kubatura: 2 009,67 m3 Pow.zabudowy: 303,92 m2 Pow. użytkowa: 272,40 m2 Pow. wewnętrzna: 279,68 m2 Szerokość elewacji: 25,41 m Ilość kondygnacji: 2 Dach o spadku: 350 Wysokość okapu dachu nad terenem: 3,50 m Wysokość kalenicy od poz. terenu: 8,72 m Opis rozwiązań konstrukcyjno - budowlanych: Fundamenty-Ze względu na warunki geotechniczne założono posadowienie bezpośrednie. Posadowienie ścian nośnych budynku zaprojektowano na ławach fundamentowych o wymiarach 30x100cm wykonanych z betonu C25-30 i zbrojonych stalą AIIIN -4 prętami fi 12 i strzemionami fi 6 w rozstawie co 30cm. Z ławy należy wypuścić startery w rozstawie co 20cm jak na rys. konstrukcyjnych. Należy wyplantować ręcznie warstwę gruntu rodzimego pod podsypki, a ewentualne nierówności uzupełnić pospółką. Podkład w miarę możliwości dogęścić mechanicznie. Należy wykonać warstwę podsypki z kruszywa nienormowanego 0-31,5 mm i zagęścić do Id=0,6 za pomocą ubijaków ręcznych. Grubość warstwy po zagęszczeniu min. 15 cm. Po przeprowadzonym zagęszczeniu wykonać badania geotechniczne stopnia zagęszczenia i potwierdzić uzyskany wynik przez upoważnionego geologa. Pod wszystkie elementy konstrukcyjne fundamentów należy wykonać podbudowę z chudego betonu B-10 grubości min 10 cm. Podbudowy wykonać w sposób zapewniający możliwość ustawienia na podkładzie paneli szalunkowych lub wykonania szalunków tradycyjnych. W związku z powyższym szerokość chudego betonu powinna być co najmniej 10cm szersza z każdej strony od elementu pod którym zostanie wykonana. Ściany fundamentowe-Zaprojektowano ściany fundamentowe monolityczne betonowe gr. 25 cm z betonu C25-30 zbrojonych stalą AIIIN. Izolacja ław i ścian fundamentowych-Górną powierzchnię oraz pobocznice ław i stóp fundamentowych należy zaizolować izolacją z emulsji asfaltowej. Na połączeniu izolacji poziomej ławy i pionowej ściany -od strony wewnętrznej jak i zewnętrznej- należy wykonać wyoblenie o promieniu min. 4cm z zagęszczonego piaskiem kwarcowym i cementem. Na ścianach fundamentowych -o wilgotności poniżej 8%- należy wykonać gruntowanie, a następnie wykonać izolację właściwą z 2 warstw masy bitumicznej nałożonej pacą metalową z kontrolą grubości izolacji poprzez pomiar zużycia materiału na 1m2. Po wykonaniu izolacji należy dokonać przyklejenia płyt drenażowych ze styroduru grubości 8 cm na plackach z masy klejowej. Ściany fundamentowe od strony wewnętrznej należy również zaizolować masą bitumiczną. Izolację pionową ścian fundamentowych należy wykonać na zakład z izolacją poziomą ław i stóp fundamentowych. Ściany zewnętrzne nośne-Ściany zewnętrzne nośne zaprojektowano jako żelbetowe gr. 25 cm z betonu C25-30 zbrojone stalą A-IIIN. Zbrojenie należy wykonać z dwóch siatek fi 12 w rozstawie pr. poziomych co 30cm, a pionowe co 20cm., ocieplone styropianem gr.8 cm i otynkowane metodą lekką z zastosowaniem boniowania listwowego. W pomieszczeniu magazynowym sadzonek od wewnątrz ściany wyłożone płytą warstwową z rdzeniem styropianowym gr. 10 cm. Połączenia płyt uszczelnione pianką i zasłonięte obróbką blacharską w kolorze płyty warstwowej. Ściany nośne wewnętrzne-Ściany wewnętrzne nośne zaprojektowano jako murowane z pustaków ceramicznych gr. 25 cm na zaprawie cem-wap. Belki, gzymsy, wieńce, nadproża-Belki i wieńce zaprojektowano jako monolityczne żelbetowe. Belki konstrukcyjne wykonane zostaną jako żelbetowe z betonu C25-30 i zbrojone stalą A-IIIN. Nadproża w ścianach nośnych zaprojektowano z prefabrykowanych belek typu L - tam, gdzie jest możliwość oparcia ich na murze. W innych przypadkach zaprojektowano nadproża żelbetowe monolityczne. Stropy-Zaprojektowano stropy wylewane na mokro monolityczne żelbetowe z betonu C25-30, zbrojone prętami 12 ze stali A-IIIN. W pomieszczeniu magazynowym na sadzonki do dolnego pasa dźwigarów dachowych umocowana płyta warstwowa z rdzeniem styropianowym gr. 15 cm. Dach-Na budynku zaprojektowano dach o konstrukcji dźwigarowej kratowej opartej na murłatach. Łaty drewniane pod blachę trapezową 5x5 cm. Pokrycie z blachy trapezowej T-55. Stolarka okienna i drzwiowa-Zaprojektowano ślusarkę okienną i drzwiową zewnętrzną z profili pcv, brama samochodowa do pomieszczenia śluzy stalowa, rozwierana dwuskrzydłowa, drzwi zewnętrzne i wewnętrzne do pomieszczenia magazynowego na sadzonki chłodnicze rozsuwane, do pomieszczenia gospodarczego i agregatorowni - stalowe. Okna należy szklić zestawem szklanym o współczynniku u=1,1W-m2K. Rynny, rury spustowe, obróbki blacharskie-Rynny, rury spustowe i obróbki blacharskie zaprojektowano z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej w kolorze grafitowym RAL 7034. Ślusarka budowlana-Mocowanie agregatów chłodniczych na zewnętrznej ścianie za pomocą konsol stalowych. Tynki i okładziny zewnętrzne-Zaprojektowano tynki wewnętrzne cementowo - wapienne kat. III na ścianach oraz sufitach pomieszczeń, w których nie zaprojektowano sufitów podwieszanych. Na zewnątrz na wysokości powyżej parteru zaprojektowano wykończenie ścian tynkiem cienkowarstwowym na siatce -faktura baranek 1,0 mm. Cokoły i podesty wejściowe - zaprojektowano okładzinę z płytek gresowych mrozoodpornych. Podbitka pod okapami - listwy PCV systemowe. Posadzki-W pomieszczeniu gospodarczym, przedsionku komory i w komorze , zaprojektowano płytki gresowe. W pomieszczeniu magazynu sadzonek i śluzie przejazd z płyt betonowych YOMB. Izolację poziomą przeciwwilgociową wykonano w systemie elastycznej powłoki wodoszczelnej o grubości 3mm. Przed wykonaniem warstwy z chudego betonu pod izolację poziomą posadzek, należy na ścianach fundamentowych od strony wewnętrznej wykonać na wysokości 40 cm - 20 cm powyżej i poniżej poziomej izolacji- wodoszczelną powłokę. W narożach izolację poziomą dodatkowo usztywnioną i uszczelnioną za pomocą taśmy, należy wyłożyć na ściany na wysokość 10-20 cm. Dodatkowo jako przekładkę poślizgową zastosowano folię budowlaną czarną grubości 0,15mm. Wykończenia ścian wewnątrz budynku-W pomieszczeniu gospodarczym, w przedsionku komory zaprojektowano okładzinę z płytek ceramicznych szkliwionych do wysokości 205cm, Ściany powyżej lamperii malować farbą emulsyjną zmywalną 3x. Sufity - W pomieszczeniach zaprojektowano tynk cementowo - wapienny kat. III i malowanie farbą emulsyjną 3x. Zamówienie obejmuje również następujące czynności: -zapewnienie objęcia kierownictwa nad robotami budowlanymi przez kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach objętych opracowaniem projektowym i będących członkami właściwej izby samorządu zawodowego, -wyznaczenie spośród osób zobowiązanych do kierowania robotami budowlanymi koordynatora kierowników robót -kierownika budowy, -prace przygotowawcze, -organizację placu budowy, w tym czynności związane z wykonaniem zasilania w wodę i energię elektryczną oraz ponoszeniem kosztów ich zużycia, z przygotowaniem placów składowych, zaplecza budowy oraz jego dozoru, -organizację i koordynację robót budowlanych we wszystkich branżach, -dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych oraz urządzeń koniecznych do wbudowania -zgodnych z ustaleniami SIWZ w tym Projektem budowlanym i Warunkami wykonania i odbioru robót, -wykonanie ewentualnych robót zamiennych nie zmieniających istotnie zakresu wynikającego z oferty, -składowanie i utylizację materiałów z rozbiórki, zgodnie z obowiązującymi przepisami, usuwanie zanieczyszczeń -w tym odpadów wytworzonych w wyniku prowadzenia robót budowlanych, -sporządzenie oraz prowadzenie dokumentacji budowy, -sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla wykonanych robót budowlanych, -uzyskiwanie opinii, deklaracji zgodności, atestów, zaświadczeń i innych wymaganych dokumentów, -usuwanie wad i usterek w trakcie realizacji robót oraz w okresie rękojmi i gwarancji, -ochronę i utrzymanie terenu budowy, -utrzymanie czystości i ewentualną naprawę nawierzchni ulic stanowiących drogi dojazdowe do terenu robót, -likwidację placu budowy po zakończeniu robót budowlanych, -sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej, Inwestycja zlokalizowana jest w leśnictwie Łówcza na terenie gminy Narol w powiecie lubaczowskim w woj. podkarpackim, na działce o numerze ewid.: 1382, 1385 obręb ewidencyjny Łówcza, jednostka ewidencyjna Narol - obszar wiejski. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali we własnym zakresie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. Zakres obowiązków Wykonawcy został szczegółowo określony w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, po wcześniejszym uzgodnieniu z jednostką projektową. W przypadku gdy pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 Ustawy, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a określenia te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w następującej wysokości: 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium może być wniesione w : a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego PKO BP Lubaczów 47102042870000280200614925 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (oryginał); c) gwarancjach bankowych (oryginał); d) gwarancjach ubezpieczeniowych (oryginał); e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (oryginał). Dokument w formie poręczenia/gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. W tytule przelewu, dokonanego na wyżej podany rachunek bankowy Zamawiającego, należy podać znak sprawy niniejszego postępowania przetargowego (ZZ.270.4.2015). Wadium wniesione w formie innej niż pieniądzu należy dołączyć do oferty w formie oryginału. Dokument stanowiący formę wadium musi być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta/poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). W treści dokumentu musi znajdować się nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wypłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na jego pierwsze pisemne wezwanie we wszystkich przypadkach powodujących utratę wadium przez Wykonawcę, określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 Ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_narol/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach