Przetargi.pl
Modernizacja sieci komputerowej w Urzędzie Skarbowym w Sandomierzu, ul. Żydowska 1, 27-600 Sandomierz

Urząd Skarbowy w Sandomierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Żydowska 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8331800, 8331801 , fax. 015 8331802
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Sandomierzu
    ul. Żydowska 1 1
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8331800, 8331801, fax. 015 8331802
    REGON: 83000159200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja sieci komputerowej w Urzędzie Skarbowym w Sandomierzu, ul. Żydowska 1, 27-600 Sandomierz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja okablowania teledacynego (LAN) i zasilającego poziomego (HPD) dla sieci komputerowej w Urzędzie Skarbowym w Sandomierzu przy ul. Żydowskiej 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324280009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunek udziału w postępowaniu. 1. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: a) spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, b) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, c) posiadaja deklarację zgodności, o której mowa w art. 5 pkt 10 i art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności ( tj. Dz.U. z 2004 r. Nr 204 poz. 2087 z późn. zm. ). 2. Zamawiający oceni spełnienie warunku według kryteriów spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Oświadczenia i dokumenty wymagane w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt XII ppkt 2 i formie określonej w pkt XI ppkt 1 i 2 niniejszej SIWZ: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do siwz. 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, e) umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, f) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy- załącznik Nr 3 jeżeli ofertę podpisuje osoba nieupoważniona do reprezentowania. g) Wykonawca musi posiadać aktualny certyfikat na wykonywanie instalacji w proponowanym przez niego standardzie potwierdzający status Certyfikowanego Instalatora. Kopia certyfikatu musi być zamieszczona w ofercie. h) Wykonawca musi posiadać aktualny certyfikat na wykonywanie instalacji w standardzie MOLEX potwierdzający status Certyfikowanego Instalatora ze względu na fakt, iż część sieci jest wykonana w tym standardzie i nie podlega wymianie ale jest przenoszona do nowej szafy. 3. Oświadczenia oraz inne dokumenty wymagane siwz : Wykonawca - realizując wymogi ustawy z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności ( tj. Dz.U. z 2004r. Nr 204 poz. 2087 z późn. zm. ) - musi przedstawić w ramach oferty (deklarację zgodności) (w języku polskim) dostarczonego sprzętu, o której mowa w art. 8 ust. 1 ww. ustawy. WYKONAWCA jest zwolniony od przedstawienia deklaracji zgodności, jeżeli dostarczony sprzęt spełnia warunki oznakowania CE i jest tym znakiem oznaczony. Wykonawca dysponujący sprzętem oznakowanym CE jest obowiązany dołączyć do oferty oświadczenie o tym, że dostarczony sprzęt posiada oznaczenie CE. W przypadku konsorcjum oświadczenie to składa lider konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach