Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Schinzla 13
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 015 8323001 do 5, 8330566 , fax. 015 8323575
- Data zamieszczenia: 2009-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Schinzla 13 13
27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
tel. 015 8323001 do 5, 8330566, fax. 015 8323575
REGON: 00030238500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sand.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli do kuchenek oddziałowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa mebli do kuchenek oddziałowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki konieczne do spełnienia przez Wykonawców O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i złożą oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu w przypadku nie załączenia lub nie uzupełnienia wymaganych dokumentów i oświadczeń skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. Wymagania wobec Wykonawców 1. Zamawiający dla dostarczonych mebli wymaga zapewnienia serwisu gwarancyjnego przez okres 12 miesięcy od daty ich dostarczenia i zamontowania : 2. Wykonawca rozpatrzy reklamację od chwili zgłoszenia do daty usunięcia wady lub wymiany towaru na wolny od wad w terminie nie dłuższym niż 14 dni. 3. Wykonawca zapewni wymianę uszkodzonych podzespołów dostarczonych mebli na wolne od wad w okresie objętym gwarancją w przypadku 3 nieskutecznych napraw, bądź braku możliwości wykonania naprawy w określonym terminie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz celem uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, 2) formularz cenowy sporządzony w formie tabeli, uwzględniający nazwę oferowanego asortymentu, ilość, ceną jednostkową netto i brutto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, jak również wytwórcę oferowanego asortymentu i numer katalogowy( wykonawca licząc (Wykonawca przy sporządzaniu formularza cenowego powinien obliczyć wartość brutto dla poszczególnych pozycji w sposób następujący wartość netto razy podatek VAT daje wartość brutto), 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodne z załączonym formularzem stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ, 4) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodne z załączonym formularzem stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) parafowany projekt umowy, 7) w przypadku nie podpisania oferty przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo, 8) oświadczenie, że Wykonawca udzieli serwisu gwarancyjnego w okresie i na warunkach ustalonych przez Zamawiającego .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sand.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż wyposażenia Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Końskie im. Cezarego Chlebowskiego w ramach zadania Poprawa estetyki oraz funkcjonalności BPMiG Końskie poprzez zakup nowego wyposażenia dofinansowanego ze środków MKiDN w ramach NARODOWEGO PROGRAMU ROZWOJU CZYTELNICTWA Priorytet 2 INFRASTRUKTURA BIBLIOTEK 2016-2020 w tym: Zadanie 1: Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia i/lub Zadanie 2: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego, elektronicznego oraz oprogramowania i/lub Zadanie 3: Wykonanie, dostawa i montaż mebli
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa i montaż mebli biurowych oraz tapczanów dla Politechniki Świętokrzyskiej przy Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa i montaż wyposażenia do świetlicy środowiskowej w Połańcu
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa i montaż wyposażenia do świetlicy środowiskowej w Połańcu
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa wyposażenia do Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Kazimierzy Wielkiej
Dodano: 2015-10-27 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla Politechniki Świętokrzyskiej przy al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
Dodano: 2015-10-16 - Dostawa mebli- MEDREH (DP/2310/3/15)
Dodano: 2015-01-20 - DOSTAWA PIERWSZEGO WYPOSAZENIA DO PAWILONUC SZPITALA UZDROWISKOWEGO KRYSTYNA - DOSTAWA MEBLI
Dodano: 2014-08-21 - Dostawa mebli
Dodano: 2014-05-19 - Dostawa mebli dla Instytutu Biologii
Dodano: 2014-04-09