Przetargi.pl
Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w Nowej Dębie – etap II

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Nowej Dębie ogłasza przetarg

  • Adres: 39-460 Nowa Dęba, Leśna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 846 26 41 , fax. 15 846 25 46
  • Data zamieszczenia: 2018-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Nowej Dębie
    Leśna 1
    39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie
    tel. 15 846 26 41, fax. 15 846 25 46
    REGON: 830353374
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.nowadeba.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w Nowej Dębie – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont (renowacja) kanałów sanitarnych o średnicach ø150, ø200, ø250, ø300, ø400 mm, ø500 mm metodą bezwykopową w technologii rękawa termoutwardzalnego (CIPP), reliningu, za pomocą krótkich modułów PP/PVC/PE. Remontem objęto odcinki ww. kanałów według zestawienia tabelarycznego nr 1. Łączna długość odcinków sieci poddanej renowacji wynosi 7 698,80 m. Wraz z remontem w/w odcinków kanałów, renowacji należy poddać studnie kanalizacyjne, w ilości 217 sztuk. Na niektórych odcinkach konieczna jest wymiana całych studni ze względu na ich znaczną korozję - w ilości 14 sztuk - (odcinek nr 6 – Z2, odcinek nr 12 – KG26÷KG30, odcinek 12.2 – KG28.1÷KG28.8). Zakres robót obejmuje wszelkie prace niezbędne do wykonania zadania, w tym: wykonanie tymczasowego systemu odbioru ścieków (czopowania kanałów, przerzutu i odbioru ścieków miedzy odcinkami), ewentualne roboty ziemne odtworzeniowe w zakresie nawierzchni i powierzchni nieutwardzonych terenu, w tym odtworzenie nasadzeń. Uwaga! Projekt budowlano-wykonawczy Nr 7134 „Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w Nowej Dębie”, opracowany przez Biuro Projektów BIPROWOD-Warszawa Sp. z o.o. z siedzibą w 01-785 Warszawa, ul. Broniewskiego 3 obejmuje swym zakresem szerszy zakres robót, niż przedmiot zamówienia. (Dokumentacja obejmuje renowację 10 498 mb kanałów, renowację 296 studni kanalizacyjnych i wymianę w całości 19 sztuk studni.) Z zakresu zamówienia wyłączono roboty budowlane - renowację następujących odcinków sieci kanalizacji: 1. Odcinek nr 4 – kolektor „Rz” w całości. 2. Odcinek nr 9 – kolektor „L” wzdłuż ul. Leśnej od budynku nr 1 do ul. Kościuszki. Długość: 1050,1 mb, w tym 29 sztuk studni o numerach L1 do L31. 3. Odcinek nr 10 – kolektor „T” w całości. 4. Odcinek nr 11 – kolektor „K” od kolektora głównego do budynku nr 1 przy ul. Broniewskiego. Długość: 236,8 mb, w tym 6 sztuk studni o numerach K5.1 do K5.6 5. Część odcinka nr 3 – kolektor „OP” wzdłuż ul. Rzeszowskiej od ul. Słowackiego do ul. Kościuszki - kolektor fi 200 mm między studniami OP5 – OP6. Długość: 19,90 mb, w tym 1 sztuka studni o numerze OP-5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 50.000,- zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) 2. Wadium może być wnoszone w formie dopuszczonej ustawą Prawo Zamówień Publicznych, tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. W przypadku wpłaty wadium w formie przelewu należy wpłacić go na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Tarnobrzeg O/Nowa Dęba, nr 08 9434 1083 2003 1300 0185 0001. 4. Wykonawca, który składa wadium w pieniądzu, winien wskazać w druku oferty numer rachunku, na który Zamawiający winien zwrócić wadium. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach - dokument wadium należy złożyć razem z ofertą. 6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 7. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w Zapytaniu Ofertowym, (jeżeli Zapytanie Ofertowe przewiduje wymóg wniesienia zabezpieczenia), 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 9. Termin wniesienia wadium. a. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. b. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 10. Zwrot wadium: a. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, b. wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy c. zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 11. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w Zapytaniu ofertowym, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zwrot wadium nastąpi przelewem na konto oferenta niezwłocznie po podpisaniu umowy z wybranym oferentem.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – wzór: Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą brały udział w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zakres ww. dokumentu musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku zdolności zawodowej określonego w Rozdziale V Zapytania Ofertowego – wzór: Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 3) wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę niezbędnych do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej – wzór: Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego, 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów – wzór: Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. 5) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 6) dowód wniesienia wadium 2. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca. 3. Pełnomocnictwa składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości, co do jej prawdziwości. 6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzględnieniem terminów ich ważności. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia: a) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy; b) oferta wspólna, składana przez dwie lub więcej firm występujących, jako partnerzy konsorcjum powinna spełniać następujące wymagania: - oświadczenia i dokumenty, dotyczące własnej firmy, składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy; - oświadczenia i dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa i załączniki składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu całego konsorcjum; - oświadczenia i dokumenty dotyczące spełnienia postawionych przez zamawiającego warunków składają ci partnerzy konsorcjum, którzy zgodnie z umową konsorcjum za ich spełnienie odpowiadają np. doświadczenie w wykonywaniu prac podobnych, dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia, wskazanie określonego obrotu; - pełnomocnik występuje w toku postępowania z wszelkimi sprawami do zamawiającego;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach