Przetargi.pl
Modernizacja sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta i gminy Śrem w 2017 r.

Urząd Miejski w Śremie ogłasza przetarg

  • Adres: 63100 Śrem, pl. 20 Października
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 2835225 w. 104 , fax. 612 835 337
  • Data zamieszczenia: 2017-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Śremie
    pl. 20 Października 1
    63100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 2835225 w. 104, fax. 612 835 337
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta i gminy Śrem w 2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - czyszczenie wpustu ulicznego - 1 szt, - jw. studni kanalizacji deszczowej - 1 szt, - renowacja kanalizacji (wycinka korzeni) fi 200 -500 mm - 1 mb, - jw. fi pow. 500 mm - 1 mb, - czyszczenie kanalizacji deszczowej fi 160-250 mm - 1 mb, - jw. lecz fi 300-500 mm - 1 mb, - jw. lecz fi powyżej 500 mm - 1 mb, - rozbiórka podbudowy betonowej - 1 m3, - odtworzenie podbudowy betonowej - 1 m3, - rozebranie nawierzchni z mas bitumicznych o grub. 8-12 cm - 1 m2, - odtworzenie nawierzchni z mas bitumicznych grub. 8-12 cm - 1 m2, - rozbiórka nawierzchni z kostki brukowej betonowej - 1 m2, - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej - 1 m2, - wykopy jamiste lub liniowe - 1 m3, - demontaż rurociągu betonowego fi 160, 250 mm - 1 mb, - demontaż rurociągu jw. fi pow. 300 mm - 1 mb, - montaż rurociągu z rur PVC fi 160 - 250mm - 1 mb, - z rur PVC fi 300 - 500mm - 1 mb, - z rur PVC fi pow. 500 mm - 1 mb, - zasypanie wykopu - 1 m3, - zagęszczenie wykopu - 1 m3, - wykonanie podbudowy betonowej - 1 m3, - komory murowane z cegieł (na 1 cegłę) - 1 m3, - demontaż studni fi 500 mm - 1 szt, - demontaż studni fi 1000 mm - 1 szt, - montaż studni fi 500 mm - 1 szt, - montaż studni fi 1000 mm - 1 szt, - uzupełnienie włazu ulicznego (kratka ściekowa) - 1 szt, - uzupełnienie włazu na studni - 1 szt, - czyszczenie separatorów 5 szt. raz w roku z wywozem - 1 m3, - czyszczenie piaskowników 2 szt. raz w roku z wywozem - 1 m3, - wymiana gruntu - 1 m3, - wywóz gruzu na odległość do 7 km - 1 m3, - badanie składu wody opadowej na wylotach - 1szt - wykonanie przeglądu okresowego separatorów - 1 szt przy czym, poszczególne ceny jednostkowe zostaną dodatkowo procentowo pomnożone przez wagę znaczenia poszczególnych rodzajów robót (zgodnie ze wzorem) określoną przez Zamawiającego przy poszczególnych pozycjach w załączniku nr 1 do projektu umowy. W oferowanej cenie należy również uwzględnić wszelkie czynności i koszty wynikające ze specyfiki i technologii robót, związane z realizacją zadania, a nie wymienione w specyfikacji w szczególności: - ciągły dyżur i kontrole stanu technicznego - prawidłowego funkcjonowania przepompowni wód opadowych na ul. Farna, Piaskowa i Szkolna, oraz wymagane przepisami prawa przeglądy obiektów wraz z zapewnieniem niezbędnego serwisu urządzeń. - zapewnienie i utrzymanie w ciągłej gotowości powiadamiania przez SMS o ewentualnej awarii systemu przepompowni wód opadowych w rejonie ul. Szkolnej, Farnej i Piaskowej, - zorganizowanie placu budowy pod względem BHP i ppoż., - ubezpieczenie OC placu budowy, - uporządkowanie placu budowy po skończonych robotach Minimalny okres gwarancji -12 m-cy (kryterium oceniane) Termin wykonania zamówienia: od zgłoszenia - maksymalny czas przystąpienia do usunięcia usterki 6 godz. (kryterium oceniane)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4 000.00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach