Przetargi.pl
„Modernizacja sieci ciepłej wody użytkowej w Wojewódzkim Podkarpackim Szpitalu Psychiatrycznym im prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy – etap II”

Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy ogłasza przetarg

  • Adres: 37-710 Żurawica, ul. Różana
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 6723740 wew. 361 , fax. 672-37-21
  • Data zamieszczenia: 2020-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy
    ul. Różana 9
    37-710 Żurawica, woj. podkarpackie
    tel. 6723740 wew. 361, fax. 672-37-21
    REGON: 66765500000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja sieci ciepłej wody użytkowej w Wojewódzkim Podkarpackim Szpitalu Psychiatrycznym im prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy – etap II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający na podstawie posiadanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej zamierza zrealizować roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Modernizacja sieci ciepłej wody użytkowej Wojewódzkiego Podkarpackiego Szpitala Psychiatrycznego im prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy – etap II”. 1.Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie części sieci ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji od kotłowni do budynków na terenie szpitala, polegająca na wymianie rur stalowych ocynkowanych na preizolowane rury PEX typu Twin wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi. 2.Zakres robót wynikający z dokumentacji projektowo kosztorysowej został przez Zamawiającego ograniczony do wykonania wymiany odcinków sieci oznaczonych numerami 1 (kotłownia) – 6 ( budynek nr 4), T4 – 5 ( budynek nr 5) , T3 –17 (budynek laboratorium) , T2 – 3 (budynek administracji) i T 2.1 – 4 ( budynek magazynowy) zgodnie ze stanowiącym część dokumentacji projektowej Planem sytuacyjnym – schematem montażowym - rys nr S-01. Przebudowa istniejącej sieci ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji polegać będzie na wymianie istniejących rur na nowe podwójne PEX (typu Twin) preizolowane 70oC, 10bar, po istniejącej trasie. Zakres robót budowlano montażowych będzie obejmował m.in.: ręczne i mechaniczne wykonanie wykopów oraz przekopów, demontaż istniejącej sieci preizolowanej c.w.u i cyrkulacji, roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni terenu i podbudowy, transport gruzu z terenu rozbiórki, ułożenie i montaż rur oraz zespołu złączy, włączenie wykonanych odcinków sieci do poszczególnych budynków, płukanie instalacji i próby szczelności, uruchomienie rurociągu sieci, roboty odtworzeniowe i wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, regulację studzienek kanalizacyjnych, plantowanie powierzchni terenu wraz z obsianiem trawą oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 3.Wszystkie prace związane z wykonaniem przebudowy sieci ciepłej wody użytkowej muszą być wykonane z zachowaniem etapowania (odcinkowego wykonywania) robót, umożliwiającego zachowanie ciągłego dostępu i dojazdu do poszczególnych obiektów Szpitala oraz zapewnieniem nieprzerwanej (za wyjątkiem niezbędnych przerw technologicznych związanych z przełączeniem wykonywanej sieci) dostawy ciepłej wody użytkowej do wszystkich obiektów szpitalnych. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania w trakcie realizacji robót budowlanych materiałów równoważnych w stosunku do określonych w projekcie budowlanym, o takiej samej lub lepszej jakości (o parametrach takich samych lub lepszych od przyjętych w opracowanej dokumentacji technicznej). Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż zaoferowane przez niego rozwiązanie jest równoważne w stosunku do opisanego przez zamawiającego. 5.Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane winien wynosić minimum 60 miesięcy. 6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1) opracowanie i przedłożenie Zamawiającemu przed przystąpieniem do wykonywania robót harmonogramu rzeczowo – finansowego przebiegu realizacji poszczególnych etapów zadania inwestycyjnego 2) organizację placu budowy; 3) zabezpieczenie terenu robót; 4) oznakowania oraz opisy obiektu dla potrzeb bhp i ppoż. (wewnątrz i na zewnątrz); 5) dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót objętych umową; 6) ewentualne rozbiórki i demontaże nie wyliczone w przedmiarach robót; 7) opracowanie i uzgodnienie ewentualnych projektów organizacji pracy na czas prowadzenia robót i wszelkich innych dokumentów i projektów niezbędnych dla prawidłowej realizacji zadania wraz z poniesieniem wszelkich kosztów w tym zakresie; 8) dozorowania budowy w czasie realizacji robót oraz ewentualnych przerw w realizacji; 9) usunięcie materiałów pochodzących z demontażu i odpadów budowlanych łącznie z ich utylizacją; 10) uzyskanie przez Wykonawcę wszystkich przewidzianych prawem atestów i zezwoleń dotyczących urządzeń i instalacji zamontowanych lub wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu umowy; 11) przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób i badań kontrolnych; 12) uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień; 13) uporządkowania terenu; 14) opracowanie dokumentacji geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą; 15) usunięcie stwierdzonych przy dokonywaniu odbiorów technicznych usterek i wad. 7. Zamawiający na wszystkie opisane w ust 2 elementy przedmiotu zamówienia posiada opracowaną dokumentację projektową, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz sporządzone przedmiary robót. W materiałach tych, udostępnionych wraz z niniejszą SIWZ, wykonawcy znajdą niezbędne informacje, pozwalające im na analizę przedmiotu zamówienia, pod względem zakresu i rodzaju robót do wykonania. Wszystkie dokumenty, składające się na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się. Przedmiar robót należy traktować jednocześnie jako pomocniczy przy obliczeniu (oszacowaniu) ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. 8.Zamawiający informuje, że wszystkie podane w przedmiarze robót stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji podstawy wyceny w postaci konkretnych Katalogów Nakładów Rzeczowych i szczegółowych tablic są użyte jedynie przykładowo, a wykonawca do swojej wyceny wartości oferty może stosować dowolne podstawy kalkulacyjne, dowolnie modyfikować lub zmieniać istniejące podstawy z tym, że należy zachować kolejność pozycji narzuconą przez zamawiającego. 9.Wszystkie wbudowane materiały budowlane, sprzęt i urządzenia stanowiące wyposażenie pomieszczeń winny być fabrycznie nowe w I gatunku i stanowić dostawę wykonawcy. 10.Wymagania równoważności: projektant zadania posłużył się w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarze robot nazwami własnymi niektórych materiałów, jako integralnych elementów zaproponowanych rozwiązań technologicznych. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz uwagi dotyczące zapewnienia zgodności zamawianych materiałów i urządzeń z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji projektowej, zamawiający zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy, dopuszcza w każdym z takich przypadków, /zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia wskazane jako pochodzące od konkretnych producentów, określają jedynie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały i urządzenia zaproponowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania gwarantujące funkcjonalność technologiczną zaplanowanych rozwiązań projektowych. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów i urządzeń, zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie określonymi nazwami producentów (różnymi), w przypadku sporządzonych rozwiązań projektowych zawartych w dokumentacji projektowej jaką otrzymał zamawiający od projektanta, miało jedynie na celu wypełnienie i doprecyzowanie wymagań zamawiającego, w stosunku do określonych rozwiązań. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma charakter przykładowy. Zamawiający dopuszcza materiały /urządzenia/ równoważne, o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego materiału lub urządzenia. W związku z tym, każdy wykonawca który zaproponuje i dokona w złożonej ofercie przetargowej, wyceny materiałów lub urządzeń posiadających jako rozwiązań równoważnych, musi: 1)wskazać jednoznacznie, w jakiej pozycji kosztorysu ofertowego znalazł zastosowanie element równoważny, wskazując jego nazwę i dołączając jego szczegółowy opis lub odpowiednią specyfikację techniczną producenta oraz nazwę elementu /pozycję przedmiaru/, który został zastąpiony; 2)złożyć w ramach oferty oświadczenie, że zaproponowane materiały i urządzenia równoważne, zapewnią funkcjonowanie obiektu lub instalacji, w sposób zgodny z założonymi rozwiązaniami projektanta a także zobowiązanie, do poniesienia innych, niezbędnych kosztów, celem zapewnienia pełnej funkcjonalności tej części przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232140-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł.( słownie: sześć tysięcy złotych.). 1. Wadium można wnieść w : -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm. /. 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego 43 1130 1105 0005 2472 6620 0001" Przetarg –na „Modernizację sieci ciepłej wody użytkowej w WPSP w Żurawicy- etap II” do dnia 16.06 2020 do godz. 10:00 3.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć do siedziby Zamawiającego Administracja Szpitala bud. 15 – Sekretariat Szpitala pokój 10 do terminu składania ofert tj. do dnia 17.06.2029 do godziny 1000. Natomiast do oferty należy dołączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem. Wniesione wadium musi zabezpieczyć cały okres związania ofertą. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Pzp. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej potwierdzający, że rodzaj prowadzonej przez niego działalności jest zbieżny z realizacją przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony Formularz oferty.(wzór stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ.)wraz z: a) dowodem wpłaty wadium, b) kosztorysem uproszczonym obejmującym przedmiot zamówienia,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach