Tarnogórskie Centrum Kultury ogłasza przetarg
- Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Sobieskiego 7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 2852734 w. 19 , fax. 0-32 2852734 w. 20
- Data zamieszczenia: 2012-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Tarnogórskie Centrum Kultury
ul. Sobieskiego 7 7
42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 0-32 2852734 w. 19, fax. 0-32 2852734 w. 20
REGON: 27768297300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tck.net.pl; http://bip.tck.tarnowskiegory.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA SALI WIDOWISKOWEJ - Etap IX - dostawa i montaż ekranu projekcyjnego elektrycznie zwijanego w Sali Widowiskowej w Tarnogórskim Centrum Kultury, w ramach zadania: Kompleksowa przebudowa Tarnogórskiego Centrum Kultury wraz z infrastrukturą techniczną. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest MODERNIZACJA SALI WIDOWISKOWEJ - Etap IX- dostawa i montaż ekranu projekcyjnego elektrycznie zwijanego w Sali Widowiskowej w Tarnogórskim Centrum Kultury, w ramach zadania: Kompleksowa przebudowa Tarnogórskiego Centrum Kultury wraz z infrastrukturą techniczną. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz montaż ekranu projekcyjnego elektrycznie zwijanego w Sali Widowiskowej w Tarnogórskim Centrum Kultury zgodnie ze specyfikacją techniczną ekranu, dokumentacją oraz przedmiarem, stanowiącymi załączniki do SIWZ. W ramach realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy poza pracami opisanymi w przedmiarze są między innymi:-wykonywanie prac budowlanych w taki sposób, aby nie dezorganizowały bieżącej działalności TCK; -koszty właściwego oznakowania i zabezpieczenia prowadzonych robót; -koszty związane z zabezpieczeniem robót w czynnym obiekcie;-koszty uporządkowania terenu; -koszty wywozu, składowania i utylizacji gruzu, opakowań oraz innych demontowanych materiałów;-wszystkie inne koszty niezbędne do poniesienia przez Wykonawcę dla właściwej realizacji robót i osiągnięciu zamierzonego celu. a. Zamawiający w ramach zadania wymaga dostawy oryginalnego, fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego i oryginalnie zapakowanego ekranu; b. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych jak ekran wskazany przez Zamawiającego w specyfikacji, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych;c. Wykonawca oferujący ekran zamienny względem ekranu wykazanego w specyfikacji, w celu wykazania równoważności oferowanego ekranu, zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację (w postaci kart katalogowych ekranu w języku polskim), z której w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, że oferowane produkty są o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych w porównaniu do produktów określonych przez Zamawiającego. Parametry i funkcje znajdują się w projekcie oraz specyfikacji; d. Zamawiający informuje, że jeśli w opisie przedmiotu zamówienia wymienione są znaki towarowe ekranu, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry techniczne określone przez producenta wymienionego ekranu; e. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu umowy dokumentacje powykonawczą, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, itp. - wszystko w języku polskim;f. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli minimalnej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji i rękojmi;g. Termin gwarancji ulega przedłużeniu w przypadku zgłoszenia reklamacji, o okres zaczynający się datą zgłoszenia jej na piśmie, a zakończy dniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu wolnego od wad i usterek; h. Maksymalny termin realizacji usług serwisowych (gwarancyjnych) wynosi 14 dni przez okres 36 miesięcy. Przez termin realizacji usług serwisowych Zamawiający rozumie czas, w jakim Wykonawca jest zobowiązany usunąć zgłoszone usterki;i. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia przeglądu gwarancyjnego minimum jeden raz w roku w okresie gwarancji lub, jeśli producent urządzeń zaleca częściej - zgodnie z jego zaleceniami (w ramach zamówienia i w ramach wynagrodzenia ofertowego); j. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej i innych udostępnionych dokumentach, które są integralną częścią SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 386534001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00zł. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Termin wniesienia wadium upływa 5 września 2012 r. o godzinie 10:00.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tck.tarnowskiegory.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa 10 sztuk ekranów projekcyjnych dla WIiŚ Politechniki Częstochowskiej.
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa wraz z montażem wyświetlacza wielkoformatowego (telebimu) w technologii SMD dla Miejskiego Domu Kultury w Myszkowie
Dodano: 2016-04-06 - DOSTAWA SPRZĘTU PROJEKCYJNEGO DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ W RAMACH PROJEKTU
Dodano: 2011-01-26 - DOSTAWA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU TABLICY MULTIMEDIALNEJ 1 kpl.
Dodano: 2010-12-09 - DOSTAWA SPRZĘTU PROJEKCYJNEGO DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ W RAMACH PROJEKTU
Dodano: 2010-11-25 - DOSTAWA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU TABLICY MULTIMEDIALNEJ 1 kpl.
Dodano: 2010-11-05 - DOSTAWA SPRZĘTU PROJEKCYJNEGO DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ W RAMACH PROJEKTU
Dodano: 2010-09-15 - DOSTAWA SPRZĘTU PROJEKCYJNEGO DLA STUDENTÓW KIERUNKU ZAMAWIANEGO WYDZIAŁU INŻYNIERII MECHANICZNEJ I INFORMATYKI.
Dodano: 2010-06-16 - DOSTAWA SPRZĘTU PROJEKCYJNEGO DLA STUDENTÓW KIERUNKU ZAMAWIANEGO WYDZIAŁU INŻYNIERII MECHANICZNEJ I INFORMATYKI
Dodano: 2010-04-20 - Zakup, dostawa, instalacja, konfiguracja sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem dla projektu -Zdaj maturę idź na studia, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2009-11-17