Przetargi.pl
Modernizacja sali konferencyjnej wraz z pomieszczeniami pomocniczymi oraz wymiana stolarki drzwiowej i montaż sufitu podwieszanego na korytarzu II piętra w budynku Starostwa Powiatowego w Sokółce

Zarząd Powiatu Sokólskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 16100 Sokółka, ul. Marsz. J. Piłsudskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 112 008
  • Data zamieszczenia: 2018-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Sokólskiego
    ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8
    16100 Sokółka, woj. podlaskie
    tel. 857 112 008
    REGON: 5065862800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja sali konferencyjnej wraz z pomieszczeniami pomocniczymi oraz wymiana stolarki drzwiowej i montaż sufitu podwieszanego na korytarzu II piętra w budynku Starostwa Powiatowego w Sokółce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane polegające na modernizacji sali konferencyjnej wraz z pomieszczeniami pomocniczymi oraz na wymianie stolarki drzwiowej i montażu sufitu podwieszanego na korytarzu II piętra w budynku Starostwa Powiatowego w Sokółce. Zakres przewidzianych do realizacji robót przy modernizacji sali konferencyjnej wraz z pomieszczeniami pomocniczymi w budynku Starostwa Powiatowego w Sokółce obejmuje: - roboty rozbiórkowe, między innymi: demontaż elementów sufitu dekoracyjnego, demontaż skrzydeł drzwiowych z futrynami, rozebranie boazerii, parkietu i podestu o konstrukcji drewnianej, demontaż instalacji wentylacyjnej i oświetleniowej, - roboty budowlane, między innymi: wykonanie nowego podestu, uzupełnienie istniejących ścian, wykonanie sufitów podwieszanych i okładzin ścian z paneli drewnopodobnych, wykonanie posadzek z płytek ceramicznych, montaż drzwi ze szkła bezpiecznego, mlecznego, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej i teletechnicznej, - wykonanie instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej, - dostawa mebli i wyposażenia technicznego (w tym teletechnika). Zakres przewidzianych do realizacji robót przy remoncie korytarza na II piętrze w budynku Starostwa obejmuje: - wykucie ościeżnic stalowych, - dostawa i montaż kompletnych drzwi wewnątrzlokalowych z ościeżnicami z profili aluminiowych malowanych RAL 8019 (brąz), szklonych zestawem szybowym ze szkła mlecznego bezpiecznego. Drzwi mają być wyposażone we wkładkę z kluczem klasy odporności antywłamaniowej ,,C”. Wymiary drzwi: - 19 szt skrzydło drzwiowe ,,80” wymiary w świetle muru 900x2100 mm, - 2 szt. skrzydło drzwiowe ,,90” wymiary w świetle muru 1000x2100 mm, - 2 szt. skrzydło drzwiowe ,,90+60” wymiary w świetle muru 1500x2100 mm, w tym 1 szt. w klasie p.poż EI 30, Szczegółowe wymiary i kierunek otwierania należy sprawdzić w naturze. - montaż sufitu podwieszanego na profilach stalowych. Sufity należy wykonać z płyty gipsowo-kartonowej, po obu stronach wzdłuż ścian sufit wypełniony płytami z włókien mineralnych o wymiarach 600x600 mm, nad którymi poprowadzone zostaną instalacje teletechniczne (instalacje teletechniczne nie wchodzą w zakres zamówienia), - wymianę opraw oświetleniowych i oprawy oświetlenia ewakuacyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) na I część zamówienia i 1 000 zł (jeden tysiąc złotych 00/100) na II część zamówienia. 2. Wadium należy wnieść oddzielnie na I i na II część zamówienia. Dopuszcza się wniesienie jednego wadium (łącznie dla I i II części zamówienia) tylko w formie pieniężnej. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018, poz. 110). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: 82 8093 0000 0013 9016 2000 0080 z dopiskiem odpowiednio “Wadium w przetargu na modernizację sali konferencyjnej” lub ,,Wadium w przetargu na remont korytarza na II piętrze”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie – dotyczy I i II części zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia z ofertą następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy - (druk stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ), 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (druk stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ), 3) Wykaz oferowanego sprzętu AGD (druk stanowiący załącznik Nr 10 do SIWZ), 4) Wykaz oferowanego wyposażenia (druk stanowiący załącznik Nr 11 do SIWZ), 5) Dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 6) Pełnomocnictwo - w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie dokumentów, 7) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach