Przetargi.pl
Modernizacja sali konferencyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Sokółce. Wykonanie klimatyzacji w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Sokółce.

Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce ogłasza przetarg

  • Adres: 16-100 Sokółka, ul. Torowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857118909 , fax. 857112229
  • Data zamieszczenia: 2020-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce
    ul. Torowa 12
    16-100 Sokółka, woj. podlaskie
    tel. 857118909, fax. 857112229
    REGON: 05066730800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.sokolka.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja sali konferencyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Sokółce. Wykonanie klimatyzacji w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Sokółce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Modernizacja sali konferencyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Sokółce. Wykonanie klimatyzacji w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Sokółce. 1.1. Wykonanie klimatyzacji w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Sokółce. 1.1.1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja sali konferencyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Sokółce. Wykonanie klimatyzacji w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Sokółce. 1.1.2. W imieniu Powiatu Sokólskiego na podstawie Uchwały Zarządu Powiatu Sokólskiego nr 309/2020 z dnia 28.02.2020r. wszystkie czynności związane z realizacją zadania będzie wykonywał Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, jako inwestor zastępczy. 1.1.3. W ramach zadania wykonawca ma wykonać instalację, która składa się z następujących elementów: 1) dwa klimatyzatory kasetonowe wyposażone w jednostkę zewnętrzną, jednostkę wewnętrzną oraz pilot sterujący bezprzewodowy o minimalnych parametrach: Wymagania 1. Moc chłodnicza min. 12 kW 2. Moc grzewcza min. 13 kW 3. Przepływ powietrza jednostki wewnętrznej min. 1800 m³/h 4. Przepływ powietrza jednostki zewnętrznej min. 5900 m³/h 5. Klasa efektywności energetycznej w trybie chłodzenia / grzania (umiarkowany) A++ / A 6. Poziom ciśnienia akustycznego jednostki wewnętrznej maks. 55 dB(A) 7. Typ czynnika chłodniczego R32 2) klimatyzator ścienny wyposażony w jednostkę zewnętrzną, jednostkę wewnętrzną oraz pilot sterujący bezprzewodowy o minimalnych parametrach: Wymagania 1. Moc chłodnicza min. 3,3 kW 2. Moc grzewcza min. 3,6 kW 3. Przepływ powietrza jednostki wewnętrznej min. 380 m³/h 4. Przepływ powietrza jednostki zewnętrznej min. 2200 m³/h 5. Klasa efektywności energetycznej w trybie chłodzenia / grzania (umiarkowany) A++ / A+ 6. Poziom ciśnienia akustycznego jednostki wewnętrznej maks. 45 dB(A) 7. Typ czynnika chłodniczego R32 3) Materiały instalacyjne: - rurociąg izolowany fi 10/16mm i fi 6/10mm, - rurka karbowana PCV fi 18 do odprowadzania skroplin. 1.1.4. Materiały dostarczone przez Wykonawcę muszą być nowe, nieużywane oraz pochodzić z bieżącej produkcji. 1.1.5. Instalacja będzie wykonana w remontowanej sali konferencyjnej w Starostwie Powiatowym w Sokółce (I piętro) przez Wykonawcę. 1.1.6. Materiały powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (Dz.U.2019.0.1186 t.j.) oraz powinny posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne. 1.1.7. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) urządzenia terenu budowy, 2) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, 3) zapewnienia dozoru mienia na terenie budowy na własny koszt, 4) poniesienia kosztów utylizacji materiałów z rozbiórki z innymi kosztami towarzyszącymi wraz z udokumentowaniem, że materiał został w prawidłowy sposób zagospodarowany lub zutylizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, 5) wykonania na koszt własny ewentualnych napraw sieci uszkodzonych podczas prowadzenia prac związanych realizacja przedmiotu zamówienia, 6) wykonania wszystkich robót tymczasowych niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy wraz z pokryciem ich kosztów, 7) zabezpieczenia we własnym zakresie i na własny koszt istniejących elementów narażonych na uszkodzenie lub zniszczenie podczas realizacji przedmiotu zamówienia, 8) poniesienia wszystkich innych, nie wymienionych wyżej ogólnych kosztów budowy, które mogą wystąpić w związku z wykonywaniem robót budowlanych objętych ww. zamówieniem oraz podyktowane będą przepisami technicznymi i prawnymi. 1.1.8. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie prace ujęte w dokumentacji przetargowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 1.1.9. Wykonawca powinien zapoznać się z pełną dokumentacją przetargową oraz z lokalnymi warunkami realizacji wykonania robót, a także może dokonać wizji placu budowy w terenie. 1.1.10. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 poz. 1843 z późn. zm.) wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. 1.1.11. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wymóg nie dotyczy również osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą (samozatrudnienie), które wszystkie czynności wskazane przez Zamawiającego (jako podlegające zatrudnieniu na umowę o pracę) wykonuje samodzielnie. 1.1.12. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.1.11. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.1.13. Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obowiązuje także pracowników Podwykonawców i dalszych Podwykonawców. 1.1.14. Zamawiający dopuszcza użycie innych „równoważnych" materiałów i urządzeń niż wskazane w dokumentacji przetargowej (jeżeli ich opisanie w dokumentacji przetargowej nastąpiło poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia) lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach robót. Będą one mogły być dostarczone przez wykonawcę po akceptacji inwestora zastępczego i pod warunkiem złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń, przed ich dostawą. 1.2. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia jest zawarty w Rozdziałach II. – IV. SIWZ (Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331220-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w ofercie powinien wykazać, że (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie warunku Wykonawcy wykazują łącznie): Zamawiający odstępuje od stawiania warunków szczególnych w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne tj. z dnia 28 stycznia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 346)), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 2) Pełnomocnictwo – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach