Przetargi.pl
Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Piekarach Śląskich.

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 939 379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2020-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 939 379, fax. 32 287 22 69
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piekary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Piekarach Śląskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są prace budowlane związane z remontem sali gimnastycznej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: a) Branża budowlana  dostawa i montaż tablicy informacyjnej zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowanych ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF)”;  modernizację dachu wraz z izolacją, obróbki blacharskie, rynny, rury spustowe i instalacją odgromową – pow. ok 550m2;  wymianę zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, oraz wewnętrznej stolarki drzwiowej – ok 100m2;  tynkowanie i malowanie ścian zewnętrznych, renowacja elewacji z cegły – ok 1300m2;  izolacja ścian fundamentowych – ok 150m2;  demontaż elementów instalacyjnych, budowlanych oraz wyposażenia;  demontaż istniejącej posadzki parkietowej – ok 260m2;  wykonanie elastycznej posadzki sportowej wykończonej parkietem – ok 260m2;  wykonanie posadzek z płytek ceramicznych, wykładziny PCV – ok 100m2;  wymiana stopnic, podstopnic na schodach – 19szt.;  montaż urządzeń sportowych; b) Branża elektryczna  instalację oświetlenia;  instalację gniazd i siły;  ochronę od porażeń prądem elektrycznym;  ochronę przeciwprzepięciową;  instalację odgromową, uziemiającą i ekwipotencjalną;  instalację fotowoltaiczną (demontaż, zabezpieczenie, ponowny montaż). c) Branża sanitarna  instalację wentylacji z centralą nawiewno-wywiewną;  instalację co – ok 150mb wraz z grzejnikami;  drenaż opaskowy – ok 40m2. 2. Informacje dodatkowe dla potencjalnego wykonawcy a) Branża budowlana:  konstrukcja • naprawa konstrukcji budynku: Wykonano: - stężenie ściany szczytowej zgodnie z projektem konstrukcyjno-budowlanym; - słupy ram żelbetowych naprawę części nadziemnej zgodnie z projektem konstrukcyjno-budowlanym Uwaga: Po odkryciu fundamentów i podziemnych części ram żelbetowych należy ocenić ich stan techniczny oraz dokonać naprawy. Ocenę stanu technicznego uzgodnić z Projektantem oraz Inspektorem Nadzoru.  architektura • przebudowa posadzki sportowej w warstwach: - elastyczna posadzka sportowa wykończona parkietem drewnianym klasy I, gr. 22mm. - płyta żelbetowa krzyżowo zbrojona (siatka min. Ø6mm o oczku 15x15cm) gr. min. 15cm, z betonu min. C30/25, - folia PE gr. min. 0,2mm, - styropian min. EPS100 gr. min. 2x10cm (warstwy przesunięte względem siebie), - folia PE gr. min. 0,2mm, - piasek gr. min. 10cm, - kruszywo łamane 0/32 gr. min 15cm. • ściany wew. w miejscu sanitariatów (przy wejściach) należy na wysokość pasa cegieł wykonać wykończenie z dobranej płytki klinkierowej do cegły po jej renowacji jako jej kontynuację (w zamian za malowanie); • należy wykonać renowację istniejącej okładziny drewnianej ścianki działowej klatki schodowej, lub zdemontować i wykonać nową z gatunku drzewa jak stopnice schodowe gr. min. 2,0cm; b) Branża sanitarna a) wentylacja • należy wykonać instalację wentylacji mechanicznej pomieszczeń znajdujących się na parterze jak i piętrze (szatnie) doprowadzonej/sterowanej z centrali wentylacyjnej NW1; c) Branża elektryczna a) Istniejąca instalacja fotowoltaiczna Całą istniejącą instalację fotowoltaiczną należy zdemontować, zabezpieczyć i przechować do momentu jej ponownego zamontowania. Wykonawca ponownie zamontuje instalację fotowoltaiczną wraz z podłączeniem i uruchomieniem. Instalacja fotowoltaiczna została wykonana w 2017r., dlatego demontażu i montażu instalacji fotowoltaicznej należy dokonać w sposób zachowujący gwarancję - w porozumieniu z firmą która wykonała instalację; 4. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 5. Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie robót rozbiórkowych, demontażowych, montażowych, konstrukcyjnych i wykończeniowych związanych z remontem dachu, izolacji, pokrycia, obróbek blacharskich, kominów, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, robót elewacyjnych, robót związanych z wykonaniem elastycznej posadzki sportowej, robót wykończeniowych w tym renowacyjnych, robót izolacyjnych ścian fundamentów, wykonanie drenażu, robót związanych z remontem schodów i balustrad, robót związanych z instalacją c.o. i jej wyposażeniem, robót instalacyjnych wentylacyjnych i jej wyposażeniem, robót instalacyjnych elektrycznych w zakresie okablowania, wyposażenia, urządzeń, oświetlenia, instalacji uziemiającej i odgromowej, fotowoltaicznej, wykonywanie robót okładzinowych, murarskich, tynkarskich, malarskich. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 6 oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji, określony został w § 2 projektu umowy – stanowiącej załącznik numer 7 do SIWZ. 6. Wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych Na podstawie art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający adekwatnie do przedmiotu zamówienia zapewnia dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych, i z uwzględnieniem tych wymagań sporządza opis niniejszego przedmiotu zamówienia. Niniejszy przedmiot zamówienia nie obejmuje zakresu robót ingerujących bezpośrednio w dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, a także nie stawia takich wymogów szczególnych, ponad normy ogólne i te opisane w dokumentacji projektowej. Realizacja przedmiotu zamówienia nie stawia barier lub jakichkolwiek utrudnień w tym obszarze przestrzeni publicznej. Natomiast w zakresie wskazanej wyżej dostępności w trakcie realizacji robót budowlanych Zamawiający postawił taki warunek w STWiORB. Adekwatne odniesienie powyższego wymogu co do zakresu robót planowanych do realizacji w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia uwzględniono w dokumentacji projektowej – w zakresie wymaganym przepisami prawa – adekwatnie do realizowanego zakresu zamówienia (komunikacja, dostępność itp.). W pozostałym zakresie wymóg ten, odnosząc się do zakresu przedmiotu zamówienia nie ma zastosowania. Uwzględniając adekwatne odniesienie do przedmiotu zamówienia, w pozostałym zakresie dostosowania do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych w zakresie cech materiałów, produktu lub usługi odpowiadającym przedmiotowi zamówienia nie występują warunki szczególne, poza opisami zawartymi w przepisach, normach, dokumentacji projektowej i STWiORB. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z powyższym zawarte są w cenie umownej i nie będą podlegać odrębnej zapłacie. W ramach dostępności dla osób niepełnosprawnych przewidziano: Remontowany obiekt jest dostępny i przystosowany dla osób niepełnosprawnych na poziomie parteru. Dostęp do obiektu zapewniono poprzez drzwi zewnętrzne bezprogowe. Drzwi znajdują się bezpośrednio na poziomie chodnika. Wewnątrz obiektu znajdują się łazienki dla osób niepełnosprawnych. Przystosowano szerokości drzwi oraz przejść komunikacji wewnętrznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212225-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 32 000,00 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PKO Bank Polski SA: nr 05 1020 2313 0000 3402 0556 3525. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1. 2) Oświadczenia, o którym mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 4) Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej – zgodnie ze wzorem załączonym przez Zamawiającego. 5) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach