Przetargi.pl
Modernizacja Rynku w Krzanowicach w celu stworzenia atrakcyjnej przestrzeni publicznej

Gmina Krzanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47-470 Krzanowice, ul. Morawska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4108202, 4108030 , fax. 32 4108042, 4108030
  • Data zamieszczenia: 2020-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzanowice
    ul. Morawska 5
    47-470 Krzanowice, woj. śląskie
    tel. 32 4108202, 4108030, fax. 32 4108042, 4108030
    REGON: 27625842800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzanowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Rynku w Krzanowicach w celu stworzenia atrakcyjnej przestrzeni publicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Nazwa nadana zamówieniu: „Modernizacja Rynku w Krzanowicach w celu stworzenia atrakcyjnej przestrzeni publicznej.” 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na działkach nr 2608, nr 2609 obręb Krzanowice, Gmina Krzanowice, powiat raciborski, województwo śląskie, polegających na przebudowie nawierzchni, budowie instalacji oświetleniowej, instalacji wodociągowej, instalacji kanalizacyjnej, montażu fontanny, zbiornika podziemnego oraz elementów małej architektury. Zakres inwestycji obejmuje m.in.: 1) Roboty rozbiórkowe: - demontaż nawierzchni: chodników z betonowej kostki brukowej, z płyt chodnikowych, dróg asfaltowych oraz warstw podbudowy pod tymi nawierzchniami: demontaż krawężników i obrzeży, - rozbiórka elementów małej architektury: ławek parkowych, koszy na śmieci, murka wokół rynku, - demontaż słupów oświetlenia ulicznego. 2) Roboty związane z zielenią: - wycinka drzew, - cięcia pielęgnacyjne drzew i krzewów, - nasadzenie nowych krzewów i roślin, - siew trawników. 3) Roboty nawierzchniowe: - wykonanie nawierzchni z kostek granitowych wraz z warstwami podbudowy, - montaż płyt granitowych jako posadzki fontanny, - montaż krawężników i obrzeży. 4) Roboty związane z budową fontanny: - montaż podziemnego zbiornika prefabrykowanego – pomieszczenia technicznego, - budowa żelbetowej niecki fontanny, - roboty instalacji elektrycznej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej. 5) Roboty instalacji elektrycznej: - przeniesienie istniejącej szafki rozdzielczej, - montaż lamp oświetlenia ulicznego, - montaż oświetlenia w posadzce oraz oświetlenia kolumny maryjnej, - rozbudowa istniejącej instalacji elektrycznej oświetleniowej wraz z montażem nowej skrzynki rozdzielczej, - doprowadzenie instalacji elektrycznej do urządzeń fontanny ( do pomieszczenia technicznego fontanny). 6) Roboty instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej: - doprowadzenie instalacji wodociągowej do fontanny, - odprowadzenie ścieków z fontanny do sieci kanalizacji deszczowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót i sposób ich wykonania został opisany w: a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ, c) przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. d) wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Przedmiar robót budowlanych dołączony do SIWZ stanowi wyłącznie element pomocniczy mający ułatwić sporządzenie oferty i nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń z tytułu niedoszacowania kosztów. Roboty budowlane ujęte w dokumentacji projektowej, a nieujęte w przedmiarach, nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i będą finansowane przez Zamawiającego w ramach wynagrodzenia ryczałtowego zaoferowanego przez Wykonawcę. Jeżeli występują rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a przedmiarem robót należy przyjąć za wiążącą dokumentację projektową. Wykonawca zobowiązany jest dokonać kalkulacji w oparciu o załączoną dokumentację techniczną z uwzględnieniem zapisów SIWZ oraz prace i obowiązki wymienione we wzorze umowy. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: 1) wykonanie wszelkich prac pomocniczych i przygotowawczych, które są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia objętych niniejszym zamówieniem, a w szczególności zorganizowanie placu budowy wraz zapewnieniem energii elektrycznej i wody dla potrzeb budowy, oraz zapewnienie bezpieczeństwa i ograniczenie dostępu osób trzecich; 2) roboty mają być prowadzone w sposób zapewniający przejazd i dojścia do obiektów mieszkalnych, handlowych i innych; 3) do obowiązku wybranego w toku postępowania Wykonawcy należało będzie sporządzenie harmonogramu rzeczowo–finansowego i przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu przed podpisaniem umowy; 4) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem w uzgodnieniu z Zarządcą dróg gminnych – Burmistrzem Krzanowic, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 110 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2311) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz 784). Wszelkie koszty będące wynikiem w/w uzgodnień z odpowiednimi organami i wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu wraz z zamontowaniem stosownego oznakowania informacyjnego i drogowego oraz jego utrzymywaniem w należytym stanie przez cały okres realizacji zamówienia ponosi Wykonawca robót. Projekt tymczasowej organizacji ruchu winien uwzględniać bezpieczny ruch pieszych i funkcjonowanie komunikacji publicznej i prywatnej w okresie trwania budowy prowadzenia robót budowlanych, w odniesieniu do wydanej decyzji pozwolenia na budowę: w zakresie Modernizacji Rynku w Krzanowicach ze względu na układ komunikacyjny w Krzanowicach jak i w obszarze samego Rynku i możliwości bezpiecznego przemieszczania się należy przewidzieć konieczność utrzymania ruchu pojazdów i pieszych na przedmiotowych odcinkach i stworzyć alternatywę dojazdów, objazdów i przejść. Wykonawca winien przewidzieć w tymczasowej organizacji ruchu konieczność przeniesienia na okres trwania budowy (lub jej części) punktu wraz z wiatą przystankową zatrzymywania się publicznej komunikacji autobusowej – w obecnym czasie przystanek PKS znajduje się w obszarze Rynku; 5) wprowadzenie i utrzymanie zatwierdzonej czasowej organizacji ruchu. 4. Wymagania dotyczące robót: 1) wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, p.poż, zgodnie z poleceniami Przedstawiciela Zamawiającego na budowie (inspektora nadzoru), 2) wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 266 ze zm.), 3) wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów utylizacji materiałów z rozbiórki, kosztów zużycia wody, energii elektrycznej dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia, 4) zadeklarowana przez Wykonawcę cena ofertowa musi zawierać wszelkie czynności i koszty niezbędne dla właściwego zrealizowania przedmiotu zamówienia, wynikające z zapisów dokumentacji przetargowej, w tym SIWZ z załącznikami, celu inwestycji obowiązujących przepisami prawa, zasad wiedzy technicznej, zasad sztuki budowlanej, przyjętych dobrych zwyczajów w realizacji tego typu zamówienia oraz innych czynności niezbędnych dla właściwej realizacji zadania, 5) wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów utylizacji materiałów z rozbiórki (w tym odpadów niebezpiecznych), kosztów zużycia wody, energii elektrycznej dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia (uzgodnienie formy rozliczenia nastąpi w trakcie przekazania terenu prowadzenia robót). 5. Roboty budowlane będą wykonywane na podstawie: 1) Decyzji nr 20.2.2019 z dnia 30.08.2019 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę wydanej przez Starostę Raciborskiego w Raciborzu w zakresie modernizacji Rynku w Krzanowicach w celu stworzenia atrakcyjnej przestrzeni publicznej na działkach nr 2608 i 2609 na Rynku w Krzanowicach. 2) dokumentacji przetargowej oraz decyzji, zgód i opinii uzyskanych dla przedmiotowego zakresu robót, które były niezbędne dla uzyskania stosownych pozwoleń na realizację przedmiotu zamówienia. 3) opinii Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach z dnia 25.07.2019 r. znak: K-NR.5142.1487.2019.MŁ - prace ziemne obejmujące przedmiot zamówienia należy wykonywać pod nadzorem archeologicznym. 4) zezwolenia na usunięcie drzew, na podstawie, którego Wykonawca pozyskane drewno z wycinki zagospodaruje we własnym zakresie, ewentualne pozostałości po wycince (gałęzie, bryły korzeniowe) należy utylizować we własnym zakresie, a teren po wycince należy uporządkować i zagospodarować. Zezwolenie zostanie przedstawione Wykonawcy w późniejszym terminie. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przystępujący do postępowania dokonał wizji lokalnej terenu przyszłego prowadzenia robót budowlanych i jego otoczenia, koszty dokonania wizji lokalnej terenu przyszłej budowy ponosi Wykonawca. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Rozwiązania równoważne Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. Wszystkie wskazane w dokumentacji projektowej znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub protokołu, zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar lub produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne, należy przez to rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia jest opisywany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, to zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty [rozwiązania] równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga od wykonawców przedstawienia równoważnego systemu odniesienia wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia. Przez jednostkę oceniającą zgodność rozumie się jednostkę wykonującą działania z zakresu oceny zgodności, w tym kalibrację, testy, certyfikację i kontrolę, akredytowaną zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. ustanawiającym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszące się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylającym rozporządzenie (EWG) nr 339/93 (Dz. Urz. UE L 218 z 13.08.2008, str. 30). Jeśli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by te równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi w ofercie przedstawić charakterystykę porównawczą, która będzie zawierała dokładny opis oferowanego towaru, z podaniem jego konfiguracji technicznej lub użytkowej w odniesieniu do wymagań szczegółowych Zamawiającego. Parametry podane muszą być poparte odpowiednimi załącznikami np. informacjami katalogowymi producenta. 7. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia – wykonywania robót budowlanych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). 2) Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca lub Podwykonawca, zatrudnił na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wykonujące przy realizacji zamówienia czynności wymienione w przedmiarze robót. Wymóg w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę dotyczy osób, które w trakcie realizacji zamówienia wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy więc osób kierujących budową, wykonujących usługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych, itp. 8. Wymagany przez zamawiającego minimalny okres gwarancji Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Maksymalny okres gwarancji wynosi 72 miesiące. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę w treści oferty okresu gwarancji dłuższego niż 72 miesiące przyjmuje się, że Wykonawca udzieli 72 miesięcznej gwarancji. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. 9. Podwykonawcy 1) Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wskazać w ofercie, jaką część (zakres zamówienia) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca oraz podać firmę podwykonawcy a także nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1b ustawy Pzp. 2) Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 3) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia. 4) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, 5) że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6) Umowa o podwykonawstwo – umowa w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawarta między wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą), a w przypadku zamówień publicznych na roboty budowlane także między Podwykonawcą a dalszym Podwykonawcą lub między dalszymi Podwykonawcami. Wytyczne dotyczące zagospodarowania odpadów: 1) Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (t.j Dz. U. z 2019 poz. 701 ze zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1396 ze zm.). 2) Gmina Krzanowice nie posiada na swoim terenie składowiska odpadów budowlanych, należy zatem uwzględnić konieczność wywozu odpadów poza teren Gminy Krzanowice. 3) materiały z rozbiórki winny być usunięte przez Wykonawcę na jego koszt poza teren budowy zgodnie z przepisami ustawy o odpadach. Koszt związany z rozbiórką materiałów, transportem, składowaniem (utylizacją) ponosi Wykonawca, nie podlega on osobnej zapłacie i jest zawarty w wynagrodzeniu umownym, 4) Wykonawca jako wytwórca odpadów odpowiedzialny jest za prawidłowe, zgodne z przepisami prawa zagospodarowanie odpadów z rozbiórki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15 000,00zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ Z OFERTĄ – W FORMIE ORYGINAŁU 1) Oświadczenia Wykonawcy: - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ, Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie określone w ust. 1 pkt 1) (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (zgodnie z art. 25 a ust. 6 ustawy Pzp). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w składanym przez siebie oświadczeniu określonym w ust. 1 pkt 1) (zał. nr 2 do SIWZ) - zgodnie z art.25 a ust.3 ustawy Pzp. 2)Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie – jeżeli dotyczy W przypadku podpisania oferty przez osoby niewskazane we właściwym rejestrze – pełnomocnictwo do podpisywania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3)Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ) – jeżeli dotyczy, 4) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ), 2.OŚWIADCZENIE, KTÓRE SKŁADA KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PZP 1) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu -wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp na swojej stronie internetowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach