Przetargi.pl
Modernizacja, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług i dostawą sprzętu serwerowego dla Miasta i Gminy Kańczuga w ramach projektu Cyfrowe gminy - podniesienie efektywności i dostępności e-usług oraz informacji publicznej w gminach Radymno, Adamówka, Kańczuga i Orły

Miasto i Gmina Kańczuga ogłasza przetarg

  • Adres: 37220 Kańczuga, ul. M. Konopnickiej
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 423 142 , fax. 166 426 630
  • Data zamieszczenia: 2016-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Kańczuga
    ul. M. Konopnickiej 2
    37220 Kańczuga, woj. podkarpackie
    tel. 166 423 142, fax. 166 426 630
    REGON: 65090060200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług i dostawą sprzętu serwerowego dla Miasta i Gminy Kańczuga w ramach projektu Cyfrowe gminy - podniesienie efektywności i dostępności e-usług oraz informacji publicznej w gminach Radymno, Adamówka, Kańczuga i Orły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: „Modernizacja, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług i dostawą sprzętu serwerowego dla Miasta i Gminy Kańczuga w ramach projektu Cyfrowe gminy - podniesienie efektywności i dostępności e-usług oraz informacji publicznej w gminach Radymno, Adamówka, Kańczuga i Orły” zwany w dalszej części SIWZ „przedmiotem zamówienia” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań dla powyższych elementów zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Jeśli gdziekolwiek w projekcie lub SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. W przypadku gdy w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne”. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z założeniami przetargowymi oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w OPZ. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi i związane z tym dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych niniejszą specyfikacją należy załączyć do oferty przetargowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii autora projektu lub ekspertów. Brak jakichkolwiek informacji o ofercie równoważnej oznaczać będzie, że wykonawca oferuje rozwiązania/ produkty według wymagań zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu, tj. uruchomienia e-usług w oparciu o zintegrowane systemy informatyczne. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy i pochodzić z legalnego oficjalnego kanału dystrybucji producenta sprzętu /oprogramowania Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa II „Cyfrowe Podkarpackie” Działanie 2.1 „Podniesienie efektywności i dostępności e-usług” Jeśli w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nie postanowiono inaczej w odniesieniu do poszczególnych elementów zamówienia, Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji od daty odbioru na okres:  minimum 24 miesięcy na dostarczone Oprogramowanie,  60 miesięcy na sprzęt serwerowy, z zastrzeżeniem że, okres gwarancji na sprzęt rozpoczyna się z dniem podpisania końcowego protokołu odbioru, chyba że w opisie przedmiotu zamówienia zaznaczono inaczej. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1) Wykonawca (lub podwykonawca) oświadcza, że osoby realizujące poniższe czynności są zatrudnione na umowę o pracę tj.: - czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na świadczeniu usługi help - desku 2) Wykonawca zobowiązuje się przedstawić zamawiającemu w terminie do 7 dni od podpisania umowy, wykaz osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, a na żądanie Zamawiającego okaże umowy o pracę. Zamawiający może odstąpić od tego wymogu, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie zostały spełnione przesłanki do zatrudnienia tych osób na podstawie stosunku pracy wynikających z kodeksu pracy. 3) W przypadku konieczności zmiany – w okresie trwania umowy – osób wykonujących wyżej wymienione czynności w ramach przedmiotu umowy Wykonawca (lub podwykonawca) zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu aktualnego wykazu osób a na żądanie Zamawiającego okazać kopie umów o pracę zawartych z tymi osobami. Obowiązek ten Wykonawca (lub podwykonawca) zrealizuje w terminie 7 dni od dnia dokonania przedmiotowej zmiany. 4) W przypadku, gdy wykonawca (lub podwykonawca) nie dochowa któregokolwiek z terminów określonych w ust. 2 i 3, Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi za każdy dzień zwłoki, w wysokości 0,01% całkowitego wynagrodzenia brutto określonego zawartej umowie. 5) Zamawiający może odstąpić od Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, gdy Wykonawca nienależycie wykonuje Umowę, w szczególności gdy zwłoka w wykonywaniu obowiązków, o których mowa w ust. 2 i 3, przekroczy 14 dni. Zamawiający nie określa standardów jakościowych o których mowa w art. 91 ust 2a Opcje: Zamawiający w ramach prawa opcji przewiduje możliwość przedłużenia usług opieki serwisowej nad zakupionym oprogramowaniem (dalej: Usługi Opieki Serwisowej) na okres do 60 miesięcy liczony od daty określonej w stosownym zamówieniu przesłanym przez Zamawiającego, na zasadach opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i we wzorze Umowy. Z zastrzeżeniem, że stosowne zamówienie na Usługi Opieki Serwisowej Zamawiający może wysłać do Wykonawcy w terminie do 3 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru. Zamawiający może wykupić Usługi Opieki Serwisowej w kilku kolejnych zamówieniach z zastrzeżeniem, ze suma okresów świadczenia tych usług z wszystkich zamówień nie może przekroczyć 60 miesięcy. Wykonawca w formularzu oferty dodatkowo poda cenę za okres 60 miesięcy świadczenia Usług Opieki Serwisowej. Realizacja zamówienia objętego prawem opcji jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72322000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 ze. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Jarosławiu Filia w Kańczudze ul. Rynek 11 37-220 Kańczuga Nr 89 9096 0004 2004 0041 6713 0014 W tytule przelewu – cyfrowe gminy 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, termin ważności gwarancji powinien obejmować 30 dni począwszy od dnia złożenia oferty. 7. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie zawiązania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach o których mowa w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze, ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga w pok. Nr 13 lub dołączyć do oferty. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie na podstawie art. 89 ust 1 pkt 7b.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach