Przetargi.pl
„Modernizacja, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług i dostawą sprzętu serwerowego dla Gminy Orły” w ramach projektu „Cyfrowe gminy - podniesienie efektywności i dostępności e-usług oraz informacji publicznej w gminach Radymno, Adamówka, Kańczuga i Orły”

Gmina Orły ogłasza przetarg

  • Adres: 37-716 Orły, Przemyska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 671-26-93, 16 436-24-34 , fax. 16 736 24 34
  • Data zamieszczenia: 2017-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orły
    Przemyska 3
    37-716 Orły, woj. podkarpackie
    tel. 16 671-26-93, 16 436-24-34, fax. 16 736 24 34
    REGON: 65090035800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług i dostawą sprzętu serwerowego dla Gminy Orły” w ramach projektu „Cyfrowe gminy - podniesienie efektywności i dostępności e-usług oraz informacji publicznej w gminach Radymno, Adamówka, Kańczuga i Orły”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: "Modernizacja, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług i dostawą sprzętu serwerowego dla Gminy Orły" w ramach projektu "Cyfrowe gminy - podniesienie efektywności i dostępności e-usług oraz informacji publicznej w gminach Radymno, Adamówka, Kańczuga i Orły", zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ oraz ze złożona ofertą wykonawcy. 2. Kompleksowa realizacja przedmiotu przedmiotu umowy musi być zgodna z wymaganiami okreslonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz oferta wykonawcy i obejmować w szczególnosci: 1) Opracowanie i/lub dostawę, instalację i konfigurację Systemu, 2) Dostawę, instalację i konfigurację infrastruktury technicznej, 3) Testowanie i uruchomienie Systemu; 4) przeprowadzenie instruktaży/warsztatów; 5) przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych lub udzielenie Zamawiającemu licencji na korzystanie z utworów opisanych Umową;. 6) udzielenie gwarancji na System, 7) zapewnienie usług wsparcia i serwisowania w okresie realizacji Umowy, 8) Migrację danych do Systemu z istniejących i wykorzystywanych przez Zamawiającego baz danych, jeśli będzie konieczna. 3. W ramach usługi opieki serwisowej wykonawca w szczególności: 1) będzie nadzorował eksploatację Oprogramowania; 2) będzie usuwał Błędy Oprogramowania na warunkach i w terminach określonych jak w Umowie dla Gwarancji, jeśli Oprogramowanie nie jest objęte Gwarancją; 3) zapewni dostępność Systemu oraz inne parametry zgodnie z SIWZ jeśli Oprogramowanie nie jest objęte Gwarancją, w szczególności zapewni dostępność e-usług; 4) zapewni świadczenie usług konsultacyjnych w dni robocze w godzinach 8.00 - 16.00 pod numerami telefonów określonymi w umowie; 5) będzie dostarczał nowe wersje oprogramowania będące wynikiem wprowadzenia koniecznych zmian w funkcjonowaniu systemu związanych z wejściem w życie nowych przepisów, 6) będzie przekazywał w terminach uprzedzających datę wejścia w życie znowelizowanych lub nowych przepisów prawa nowe wersje oprogramowania, włącznie z koniecznym w tym zakresie udzieleniem licencji do nowej wersji systemu, 7) będzie dostarczał nowe, ulepszone wersje oprogramowania lub innych komponentów systemu będące konsekwencją wykonywania w nich zmian wynikłych z wprowadzonych ulepszeń, 8) będzie świadczył telefonicznie usługi doradztwa i opieki w zakresie eksploatacji systemu lub na miejscu, jeżeli wymagają tego kwestie techniczne lub organizacyjne, a nie jest to spowodowane brakiem wiedzy lub przeszkolenia pracowników, a brak podjęcia takiego działania przez Wykonawcę może spowodować nieprawidłową eksploatację systemu lub czasowe jej wstrzymanie, 9) będzie podejmował czynności związane z diagnozowaniem problemów oraz usuwaniem przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania dostarczonego rozwiązania z wykorzystaniem zdalnego dostępu przez tunelowane połączenie typu VPN lub innego bezpiecznego, zdalnego dostępu do infrastruktury teleinformatycznej, 10) będzie odbywać regularne wizyty serwisowe z siedzibie zamawiającego (minimum jedna 4 godzinna wizyta serwisowa w miesiącu). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72322000-8

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach