Przetargi.pl
Modernizacja remizy strażackiej OSP w Biskupicach

Urząd Gminy Gręboszów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-260 Gręboszów, Gręboszów 144
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6416002 , fax. (014) 641 60 53
  • Data zamieszczenia: 2014-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Gręboszów
    Gręboszów 144 144
    33-260 Gręboszów, woj. małopolskie
    tel. 014 6416002, fax. (014) 641 60 53
    REGON: 00053770500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.greboszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja remizy strażackiej OSP w Biskupicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja remizy strażackiej OSP Biskupice. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: przebudowa dachu ze stropodachu żelbetowego wentylowanego krytego papą po uprzednim jego rozebraniu, wyburzeniu ścian kolankowych - na dach dwuspadowy o konstrukcji dachu drewnianej, kryty blachą dachówko podobną, rynny i rury spustowe z PCV, ściany szczytowe murowane, wykonanie wieńców żelbetowych, podwyższenie kominów, demontaż i montaż ponowny konstrukcji syreny alarmowej wraz z jej pomalowaniem, montaż instalacji odgromowej i uziemiającej wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, podokienniki wewnętrzne z PCV, zewnętrzne z blachy powlekanej, docieplenie ścian zewnętrznych i stropów, wykonanie elewacji wraz z wymianą elementów na nowe, jak: uchwyty na flagi szt.1, lampy oświetleniowe zewnętrzne szt 2 wraz z osprzętem, skrzynki gazowe szt. 2, kratki wentylacyjne, wykonanie opaski chodnikowej wokół budynku z kostki brukowej, wykonanie schodów zewnętrznych żelbetowych i wyłożenie ich kostką brukową , remont drzwi garażowych, pomalowanie elementów, jak: syreny alarmowej wraz z konstrukcją, poręczy przy budynku, masztu i innych drobnych elementów elewacji, wymiana zasilania energetycznego budynku z wyniesieniem dwóch układów pomiarowych na zewnątrz budynku, montaż tablicy podświetlanej z napisem: DOM STRAŻAKA OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA BISKUPICE z wykonanie podłączenia - 1 kpl. Parametry budynku: pow. zabudowy: przed modernizacją - 151,32 m2, po wykonaniu modernizacji - 159,37 m2, wysokość budynku 7,70 m, kubatura: przed modernizacją - 908,85 m2, po wykonaniu modernizacji - 1051,10 m3. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dokumentacji projektowej, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, która jest dostępna w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego, które stanowią załącznik nr 10 i 11 do niniejszej SIWZ. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: - udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot umowy 36 miesięcy gwarancji. 5. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać prace zgodnie z pozwoleniem na budowę, tj. na wykonanie robót budowlanych. 6. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: 1) terminowego wykonania przedmiotu Umowy z należytą starannością zgodnie z Umową i harmonogramem rzeczowo-finansowym, 2) wykonania przedmiotu Umowy zgodnie z Ofertą i Dokumentacją projektową, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji Umowy, zaleceniami nadzoru inwestorskiego i autorskiego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, Prawem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej, z zachowaniem wymogów stawianych wyrobom budowlanym i urządzeniom dopuszczonym do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie oraz zachowania jakości robót określonych w dokumentacji projektowej i nie niższej niż zadeklarowano w ofercie. Zmiany określonych standardów wymagają pisemnej zgody Zamawiającego, 3) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu zgodnie z odpowiednimi przepisami, w szczególności ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 ze zm.), 4) sporządzenia we własnym zakresie i na własny koszt Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie przed przystąpieniem do robót, jeżeli taki obowiązek wynika z przepisu ustawy - Prawo budowlane, 5) zapewnienia przestrzegania przepisów i zasad bhp oraz p. poż. we wszystkich miejscach wykonywania robót i miejscach składowania materiałów zgodnie z przepisami i dokumentacją techniczną oraz zapewnienia należytego porządku na terenie budowy i w jej otoczeniu, w tym na drogach dojazdowych, 6) udziału w naradach koordynacyjnych budowy pracowników wskazanych przez Wykonawcę, 7) prawidłowego i czytelnego prowadzenia dokumentacji budowy, 8) kompletowania i udostępniania Inspektorowi Nadzoru, sporządzonych w języku polskim dokumentów typu: atesty materiałowe, deklaracje zgodności dla dostarczanych materiałów, aprobaty techniczne, wyniki badań laboratoryjnych i technicznych (tam, gdzie są wymagane), itp. Inspektor Nadzoru dokona akceptacji materiałów przed wbudowaniem i urządzeń przed zainstalowaniem dokonując odpowiednich zapisów opatrzonych datą na przedstawionych przez Wykonawcę atestach, aprobatach, deklaracjach zgodności, wnioskach o zatwierdzenie materiału do wbudowania czy urządzeniach do zainstalowania itp. Zakazuje się Wykonawcy wbudowywania materiałów i instalowania urządzeń, które nie uzyskały akceptacji Inspektora Nadzoru. 9) przeszkolenia wskazanych przez Użytkownika osób w zakresie obsługi instalacji i urządzeń, jeżeli osoby takie zostaną wskazane, 10) aktualizacji harmonogramu rzeczowo- finansowego robót . Aktualizacja harmonogramu wymaga akceptacji Zamawiającego. 7. W celu wykonania swoich obowiązków Wykonawca zapewni swoim staraniem i na swój koszt: 1) sporządzenie i uzgodnienie z nadzorem autorskim oraz Zamawiającym wszelkiej dokumentacji projektowej, która nie była dostarczona przez Zamawiającego, a której wykonanie jest niezbędne do kompleksowej realizacji przedmiotu umowy, przez co rozumie się w szczególności możliwość jego eksploatacji zgodnie z przeznaczeniem, 2) osoby odpowiedzialne za kierownictwo i nadzór nad realizowanymi robotami, 3) organizację i utrzymanie zaplecza niezbędnego dla realizowanych robót, 4) gospodarowanie terenem budowy, od momentu jego przejęcia od Zamawiającego aż do czasu wykonania i odbioru przedmiotu umowy, odpowiadając za wszelkie szkody powstałe na tym terenie. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu w dniu zakończenia odbioru końcowego lub w terminie ustalonym w protokole odbioru, 5) wykonanie zabezpieczenia budowy i jej ochrony w okresie realizacji umowy, aż do dnia przekazania wykonanych robót Zamawiającemu, 6) zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt doprowadzenia do terenu budowy niezbędnych dla wykonania robót mediów, np.: energii elektrycznej, wody, odbioru ścieków itp., oraz zamontowania liczników i ponoszenia opłat na warunkach uzgodnionych z odpowiednimi instytucjami, dostawcami, odbiorcami, a także zawarcia w razie konieczności umów z dostawcami mediów (np. energii elektrycznej ) w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia prób i odbiorów zamontowanych urządzeń technicznych i ponoszenia kosztów z tym związanych do dnia odbioru obiektu, 7) organizację siły roboczej i pracy niezbędnych specjalistów wraz z nadzorem bezpośrednim nad robotami, 8) pracę sprzętu budowlano - montażowego i środków transportu, 9) dostawę wszelkich materiałów podlegających wbudowaniu, a wynikających z projektu i zakresu prac, 10) właściwe warunki składowania materiałów i ich ochronę, 11) zabezpieczenie terenu robót przed dostępem osób trzecich w sposób zapewniający bezpieczne ich prowadzenie, oznakowanie terenu odpowiednimi tablicami informacyjnymi, 12) prowadzenie robót w sposób nie powodujących szkód, w tym zagrożenia ludzi i mienia. 13) Wykonawca bierze odpowiedzialność za szkody spowodowane uszkodzeniem urządzeń, jak również za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi robotami. 14) Wykonawca bierze odpowiedzialność za ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej. 8. Pieczę nad realizacją zamówienia sprawuje Inspektor Nadzoru , który koordynuje robotami, ocenia zgodność realizacji przedsięwzięcia z projektem, kontroluje jakość i ilość robót, opiniuje zasadność wykonania i rozliczenie robót dodatkowych i zamiennych, kontroluje rozliczenie finansowe budowy. 9. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SIWZ opisy nazw własnych materiałów (wyrobów) , wyposażenia w sprzęt nie mają na celu naruszenia art.29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy , na wskazane z nazwy materiały (wyroby) i wyposażenie w sprzęt Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i wyrobów o nie gorszych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i technicznych niż opisane w załącznikach do niniejszej SIWZ. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienie wadium przetargowego w kwocie 4 000,00 zł, słownie: cztery tysięcy złotych, które winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/uggreboszow/Article/id.135590.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach