Przetargi.pl
Modernizacja remizy OSP w Józefowie na dzienny dom Senior Wigor

Gmina Józefów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-460 Józefów, ul. Kościuszki 37
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6878133 , fax. 84 6878133 wew. 48
  • Data zamieszczenia: 2015-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Józefów
    ul. Kościuszki 37 37
    23-460 Józefów, woj. lubelskie
    tel. 84 6878133, fax. 84 6878133 wew. 48
    REGON: 95036910300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ejozefow.pl, http://umjozefow.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja remizy OSP w Józefowie na dzienny dom Senior Wigor
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja remizy OSP w Józefowie z przeznaczeniem na dzienny dom Senior Wigor. Rzeczowy zakres robót.1.Wykonanie ścianek działowych z bloczków ceramicznych.2.Montaż luksferów.3.Wymiana stolarki drzwiowej.4.Wzmocnienie konstrukcji wiezby dachowej.5.Wykonanie naświetli. 6.Wykonanie podłogi wraz z podniesieniem posadzki na gruncie. 7. Przełożenie nawierzchni z kostki brukowej przed wejściem.8.Wykonanie instalacji elektrycznej. 9.Wykonanie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, CO. Inwestor wykona we własnym zakresie poniższe prace ujęte w przedmiarze robót.1.Rozebranie drewnianej podbitki 1.1,136,31 m2. 2.Rozebranie warstwy docieplenia ze styropianu 1.2,75,61 m2.3.Demontaż boazerii drewnianej, płytowej lub z listew 1.5, 166 m2. 4.Rozebranie sceny 3.1, 26,52 m2.5.Rozebranie drewnianych podłóg 3.2,102,50 m2. 6.Rozebranie legarów 3.3,124,80m2.7.Demontaż drzwi i okien oraz wykucie z muru ościeżnic 9.1 8 szt. Zamówienia nie obejmuje również pozycja nr 15.1 str. 7 Przedmiaru robót - Dostawa i montaż urządzeń wyposażenia. Zamawiający dopuszcza wykonanie następujących zmian w stosunku do dokumentacji projektowej. 1. Dopuszcza się wykonanie stropu Teriva o REI 60 w zamian za strop na belkach drewnianych. Rysunek zamienny str. 92-93 Projekt budowlany. 2. Dopuszcza się wykonanie ścianek działowych i obudowy naświetli z bloczków z betonu komórkowego na ławach żelbetowych. 3. Rezygnuje się z zewnętrznych rolet elektrycznych na oknach dachowych. 4. Dopuszcza się zamianę stolarki aluminiowej na PCV, dla drzwi i okien oznaczonych D2, DW1, DW2. 5. Dopuszcza się w stolarce wewnętrznej (drzwi) rezygnację z ościeżnic regulowanych na ościeżnice stałe z obrobieniem ościeży. 6. Dopuszcza się zmianę okładzin ścian od wewnątrz z płyt g-k z dwóch warstw na ruszcie metalowym na wyrównanie ścian w jednej warstwie z płyt GKFI mocowanych na ruszcie drewnianym/metalowym lub bezpośrednio do ścian jeżeli ich powierzchnia na to pozwoli. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania kosztorysu powykonawczego. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych powyżej stanowią załączniki. Załącznik nr 1 do SIWZ Projekt budowlany. Załącznik nr 2 do SIWZ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Załącznik nr 3 do SIWZ Przedmiar robót - ma charakter tylko i wyłącznie pomocniczy. Wszystkie wymienione w SIWZ i załącznikach znaki towarowe, patenty i nazwy producentów są podane przykładowo i należy je traktować jako równoważne. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w budynku gdzie będą prowadzone roboty budowlane. Wymagany okres gwarancji. Na wykonane roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia okres gwarancji wynosi minimum 3 lata, nie więcej niż 5 lat od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ejozefow.pl, http://umjozefow.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach