Przetargi.pl
Modernizacja Ratusza Miejskiego w Kętrzynie

Gmina Miejska Kętrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 752 05 20 , fax. 089 752 05 31
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kętrzyn
    ul. Wojska Polskiego 11 11
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 752 05 20, fax. 089 752 05 31
    REGON: 51074344000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ketrzyn.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Ratusza Miejskiego w Kętrzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: remont i przebudowa zabytkowego budynku Ratusza Miejskiego w Kętrzynie obejmuje: 1) roboty budowlane w zakresie : - ułożenie posadzek - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - wykonanie stropów podwieszonych - prace wykończeniowe ścian wewnętrznych - renowacja elewacji - dobudowa szybu windy wraz z zakupem i montażem windy 2) roboty sanitarne: - instalacja wod-kan - instalacja co i ciepła technologicznego - instalacja p.poż. - wentylacja mechaniczna 3) roboty elektryczne: - instalacja wewnętrzna elektryczna - instalacja wewnętrzna sygnalizacyjna - instalacja wewnętrzna komputerowa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki nr 4 - 6 do niniejszej SIWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) wadium w wysokości 30.000,00 złotych należy wnieść w terminie do 22.04.2009 r. do godz. 1200, tj. przed upływem terminu składania ofert, 2) wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej - poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), 3) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Pekao SA nr konta 94 1240 5598 1111 0000 5032 0624. 4) wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. chodzi o robotę budowlaną obejmującą remont, przebudowę lub budowę budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł (pięćset tysięcy zł 00/100), [budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.)] c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują minimum jedną osobą posiadającą: - stosowne uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego- kierownik budowy, - osoba ta wykazać się winna co najmniej 2-letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych, bądź winna posiadać uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków ( Dz.U. nr 150, poz. 1579 ), - jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (dz. U. nr 5/2001,poz.42), - osoba ta winna posiadać kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, potwierdzone świadectwem wydanym przez stosowne komisje kwalifikacyjne lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 złotych (słownie: trzysta tysięcy zł 00/100); e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ocena spełnienia warunków określonych w pkt.1 lit. b-d będzie dokonana łącznie w stosunku do wykonawców. 3) opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków. a) Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) b) Nie uzupełnienie przez Wykonawców oświadczeń lub dokumentów w określonym terminie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca dostarczy: a) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oferty - załączniku nr 1 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę, w przypadku spółek cywilnych należy załączyć wpis do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników oraz umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, 2) w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, wykonawca dostarczy: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, chodzi o robotę budowlaną obejmującą remont, przebudowę lub budowę budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł (pięćset tysięcy zł 00/100), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych robót budowlanych (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ), 3) w celu potwierdzenia warunku dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca dostarczy: a) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponować wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 7 do SIWZ. Do wykazu osób muszą być dołączone: - dokumenty wydane przez stosowne komisje kwalifikacyjne potwierdzające posiadanie kwalifikacji niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem - zaświadczenie właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dla kierownika budowy- uprawniającego do kierowania robotami wymaganej specjalności w obiektach zabytkowych, bądź zaświadczenia firm zatrudniających kierownika budowy potwierdzającego nazwę i lokalizację obiektu zabytkowego, na którym kierownik budowy kierował pracami budowlanymi wymaganej specjalności; - aktualne zaświadczenie poświadczające przynależność do właściwych izb zawodowych; b) w przypadku korzystania w zakresie zaplecza technicznego, osobowego z potencjału innych podmiotów - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5) w celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca złoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 złotych (słownie: trzysta tysięcy zł 00/100) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ketrzyn.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach