Przetargi.pl
Modernizacja PSP 8 (filia) przy ul. Sienkiewicza 19 w Starogardzie Gdańskim

Gmina Miejska Starogard Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 306 006 , fax. 585 306 111
  • Data zamieszczenia: 2019-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Starogard Gdański
    ul. Gdańska 6
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 585 306 006, fax. 585 306 111
    REGON: 52524000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja PSP 8 (filia) przy ul. Sienkiewicza 19 w Starogardzie Gdańskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego polegająca na modernizacji Publicznej Szkoły Podstawowej nr 8 – filia przy ulicy Sienkiewicza 19 w Starogardzie Gdańskim. 2.2. Zakres wykonania zadania obejmuje m. in: Część I – Przebudowa wybranych pomieszczeń w budynku PSP 8 (filia): wyburzenia ścian wewnętrznych; wykonanie zamurowań wskazanych na rysunkach; wykonanie ścian działowych w technologii lekkiej; utworzenie sanitariatów w salach dla dzieci; nowy biały montaż w sanitariacie na parterze; zabudowa pomieszczeń szatni na pierwszym piętrze; przebudowa instalacji wod – kan w pomieszczeniach objętych opracowaniem; przebudowa instalacji hydrantowej w obrębie pomieszczenia 0.25 korytarz; montaż drzwi bezklasowych wg zestawienia stolarki okiennej i drzwiowej; montaż nowych wykładzin winylowych we wskazanych pomieszczeniach; montaż wykładzin ściennych we wskazanych pomieszczeniach sanitariatów; montaż akcesoriów sanitariatów. Uwaga: Zakres robót nie obejmuje robót już wykonanych lub zaplanowanych na lata następne: a) roboty już wykonane: montaż drzwi EI30 DS na klatkach schodowych; zamknięcia zejścia do piwnicy drzwiami EI30; wykonania oddymiania klatek schodowych oknami w istniejących otworach wg normy VDS; wykonania napowietrzania klatek schodowych drzwi i oknami; instalacja oświetlenia awaryjnego w ciągach komunikacyjnych (istniejącą instalację ułożoną w korytkach należy ułożyć podtynkowo); b) roboty planowane w następnych latach: montaż szybu i dźwigu dla osób niepełnosprawnych wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi. Część II – Modernizacja placu zabaw na terenie PSP8 (filia): demontaż istniejących urządzeń wraz z utylizacją materiałów rozbiórkowych; roboty ziemne; dostawa i montaż urządzeń, montaż urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczną; wykonanie nawierzchni bezpiecznej wraz z obrzeżami; wykonanie nawierzchni trawiastej PT. Uwaga: Urządzenia zabawowe muszą być wykonane w stylistyce podanej na rysunkach w dokumentacji technicznej. Wszystkie urządzenia rekreacyjno – zabawowe powinny posiadać certyfikaty lub deklaracje zgodności z normami serii PN EN 1176 – wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Wszystkie certyfikaty powinny być wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. Dopuszcza się rozbieżność wymiarów urządzeń i stref bezpieczeństwa w tolerancji +/- 2%. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania innego rodzaju materiałów na urządzenia niż wskazano w dokumentacji technicznej. Urządzenia powinny odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływaniem czynników atmosferycznych oraz uszkodzenia w wyniku aktów wandalizmu. Elementy łączące wzajemnie poszczególne elementy urządzeń oraz łańcuchy huśtawek powinny być wykonane ze stali nierdzewnej, wystające końcówki elementów złącznych zabezpieczone plastikowymi zaślepkami. Urządzenia kotwione w podłożu przy pomocy fundamentu betonowego. Nawierzchnia bezpieczna Nawierzchnia bezpieczna i strefa komunikacyjna pomiędzy urządzeniami: z piasku płukanego frakcji 0,25-8,0mm., przepuszczalna, bez zanieczyszczeń, części pylastych i iłów, warstwa grubości minimum 30cm., ułożona na geowłókninie, piasek z atestem higienicznym PZH. Wokół nawierzchni bezpiecznej obrzeża betonowe o wymiarach 6x25, w kolorze szarym. Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji technicznej będącej załącznikiem nr 1 do SIWZ. Uwaga: a) Załączone przedmiary mają jedynie charakter pomocniczy i orientacyjny, natomiast podstawą dla sporządzenia indywidualnej kalkulacji ceny oferty (kosztorysu ofertowego) jest załączona dokumentacja projektowa i STWiOR. (patrz pkt. 18.a – Sposób obliczenia ceny); b) Ewentualne użycie w projektach nazw własnych ma na celu uszczegółowienie parametrów technicznych przyjętych w obliczeniach parametrów eksploatacyjnych. Takie nazwy należy odczytywać jako nazwy przykładowe. Każde takie wskazanie należy odczytywać z dopiskiem „lub równoważne”. Wykonawca może zastosować rozwiązania zamienne zaakceptowane przez projektanta i inspektora nadzoru; c) Inwestor oświadcza, że posiada aktualne pozwolenie na budowę nr AB.6740.14.51.2018 z dnia 13.08.2018 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: Część I – 7.000,00 zł; Część II – 3.000,00 zł; 8.2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.); 8.3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek banku 83 8340 0001 0001 1400 2000 0005 z tytułem przelewu „Wadium – przetarg: na zadanie pn. „Modernizacja PSP 8 (filia) przy ul. Sienkiewicza 19 w Starogardzie Gdańskim” 8.4. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy składać w oryginale. Zaleca się złożenie oryginału dokumentu wadialnego w pok. nr 03 i wpięcie kopii z potwierdzeniem złożenia do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych Ustawą. 8.5. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez Zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się. 8.6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 8.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach