Przetargi.pl
Modernizacja Przychodni Ginekologiczno-Położniczej w Ośrodku Szpitalnym im. M. Madurowicza w Łodzi

INWESTYCJE MEDYCZNE ŁÓDZKIEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 90-135 Łódź, ul. Narutowicza 34 lok. 105
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: INWESTYCJE MEDYCZNE ŁÓDZKIEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    ul. Narutowicza 34 lok. 105
    90-135 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 101745880
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iml.biz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Przychodni Ginekologiczno-Położniczej w Ośrodku Szpitalnym im. M. Madurowicza w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest realizacja inwestycji pn.: Modernizacja Przychodni Ginekologiczno-Położniczej w Ośrodku Szpitalnym im. M. Madurowicza w Łodzi Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi przy ulicy Wileńskiej 37, w systemie wybuduj. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń jw., zgodnie z dokumentacją techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenia Wykonawcy, dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania, spełniania warunków udziału w postępowaniu w formie załącznika nr 3 - załączonedo oferty, (oświadczenie aktualne na dzień składania ofert tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe)Oświadczenie - załącznik nr 3 Wykonawcy, podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał należy przesłać w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności. Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.Oświadczenie składa się do oferty w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.Oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego aktualność informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym - przesłanki wykluczenia z postępowania, spełnianie warunków udziału w postępowaniu - w formie załącznika nr 3a - załączone na wezwanie Zamawiającego, (oświadczenie/ podmiotowe środki dowodowe wymagane przez Zamawiającego aktualne na dzień ich złożenia).Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.W wykazie należy podać minimum: 1 robotę budowlaną dotyczącą modernizacji / remontu pomieszczeń w obiekcie użyteczności publicznej* o wartości minimum 100 000,00 zł brutto.Forma wykazu według załącznika nr 5 do SWZ.Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień:co najmniej 1 osoba:• posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń – upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, pełniąca jednocześnie obowiązki kierownika budowy, posiadającą ww. uprawnienia od co najmniej 5 lat, licząc od daty wydania decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych oraz w tym w okresie pełnił funkcję kierownika budowy przy minimum jednej zrealizowanej inwestycji polegającej na modernizacji/remoncie pomieszczeń obiektu użyteczności publicznej;• posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych oraz gazów bez ograniczeń – upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającą ww. uprawnienia od co najmniej 3 lat licząc od daty wydania decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych oraz w tym w okresie pełnił samodzielną funkcję techniczną;• posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie, sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń – upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającą ww. uprawnienia od co najmniej 3 lat, licząc od daty wydania decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych oraz w tym w okresie pełnił samodzielną funkcję techniczną;Forma wykazu według załącznika nr 6 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach