Przetargi.pl
Dostosowanie Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego wraz z instalacjami wewnętrznymi budynku oraz elewacją budynku Polikliniki do aktualnie obowiązujących przepisów

SP ZOZ MSWiA w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-425 Łódź, Północna 42
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ MSWiA w Łodzi
    Północna 42
    91-425 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 470805076
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zozmswlodz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego wraz z instalacjami wewnętrznymi budynku oraz elewacją budynku Polikliniki do aktualnie obowiązujących przepisów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont konserwatorski elewacji dawnego Domu Macierzystego Diakonis i Szpitala Miłosierdzia, wpisanego do rejestru zabytków pod nr. A/83 w SP ZOZ MSWiA w Łodzi ul. Północna 42, wg projektu wykonawczego wykonanego przez ARTA Spółka z o.o 90-410 Łódź ul Piotrkowska 45, polegający na dostosowaniu Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego wraz z instalacjami wewnętrznymi budynku oraz elewacją budynku Polikliniki do aktualnie obowiązujących przepisów wraz z załącznikami określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.03.2019r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. z 2019 r. poz. 595). 4.4. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: skróconego opisu przedmiotu zamówienia (OPZ), przedmiaru robót, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zawartych w załącznikach nr 3, 3a, 3b do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysiące 00/100 PLN).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia:w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót budowlano – konserwatorskich lub przebudowy w obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków wykonana za kwotę minimum 100 000,00 zł (sto tysięcy) brutto, udokumentowanej dowodem potwierdzającym, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:1 (jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadającej minimum 5 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy oraz doświadczenie przy realizacji minimum 1 (jednej) roboty budowlanej polegającej na wykonywaniu elewacji z cegły lub kamienia, obejmującej czyszczenie, uzupełnienie lica elewacji w budynku objętym ochroną konserwatorską. Wartość wyżej wymienionej roboty budowlanej musi wynosić co najmniej 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych) brutto. Pełnienie samodzielnych funkcji przy robotach budowlanych prowadzonych w zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków musi trwać co najmniej 10 miesięcy i spełniać wymogi art. 37 ust. c Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (t.j. Dz.U. 2021 poz. 710).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach