Przetargi.pl
Modernizacja przestrzeni publicznej we wsi Sokołowo Włościańskie polegająca na przebudowie placu wraz z infrastrukturą towarzyszącą i adaptacji świetlicy wiejskiej

Gmina Obryte ogłasza przetarg

  • Adres: 07-215 Obryte, Obryte 185
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7411004 , fax. 029 7411004
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Obryte
    Obryte 185 185
    07-215 Obryte, woj. mazowieckie
    tel. 029 7411004, fax. 029 7411004
    REGON: 55066813700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.obryte.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja przestrzeni publicznej we wsi Sokołowo Włościańskie polegająca na przebudowie placu wraz z infrastrukturą towarzyszącą i adaptacji świetlicy wiejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja przestrzeni publicznej - przebudowa placu wraz z infrastrukturą towarzyszącą: Dane ogólne: Modernizacja przestrzeni publicznej (centrum wsi) we wsi Sokołowo Włościańskie polega na przebudowie placu wraz z infrastrukturą towarzyszącą i adaptacji świetlicy wiejskiej dotyczy branży drogowej, a mianowicie : przebudowa zjazdów; przebudowa placów; wykonanie parkingu; zmiana zieleni; wykonanie chodników Dane techniczne: Na istniejącym terenie przewidzianym do przebudowy (modernizacji) należy wykonać roboty ziemne z ich wyprofilowaniem i wykonaniem koryt pod projektowane nawierzchnie placów, zjazdów, parkingów, itd. Projektuje się wykonanie: podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem grub. 12 cm pod nawierzchnie placów i parkingu; nawierzchni z kostki betonowej brukowej grub. 8 cm typ na podsypce cementowo piaskowej grub. 3 - 5 cm na placach i parkingach; nawierzchni na chodnikach z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm na podsypce piaskowej grub. 5 cm; terenów zieleni. Nawierzchnie dojazdów, parkingu zostaną obramowane krawężnikami: obustronnie jezdnie dojazdów; jednostronnie parking. Nawierzchnie chodników zostaną obramowane krawężnikami gazonowymi (kwietnikowymi): obustronnie w pasach zieleni; jednostronnie przy zabudowie i klombach. Jezdnie dojazdów wewnętrznych mają jednakową szerokość tj. 5,00 m, a parking także szerokość 5,00 m. Stanowiska parkingowe w ilości 45 szt. zaprojektowano o następujących wymiarach: 2,50 x 5,00 m; 3,60 x 5,00 m - dla osób niepełnosprawnych. Nawierzchnie projektuje się w następujących kolorach: na stanowiskach parkingowych - kolor ceglasty (czerwony), a linie rozgraniczające stanowiska - kolor czarny; place przy świetlicy - kolor ceglasty, w tym pas jezdny rozgraniczony kolorem czarnym ; chodniki, opaski i inne - kolor ceglasty. Linie rozgraniczające stanowiska parkingowe, chodniki i inne szer. 20 cm z kostki koloru czarnego. Nawierzchnie dojazdów i placu projektuje się dla klasy D w rozumieniu przepisów o ruchu drogowym i nawierzchni przeznaczonych do postoju pojazdów i jezdni manewrowej. W miejscu przebudowy - istniejące podłoże stanowi grunt niewysadzinowy zaliczony do grupy nośności podłoża Gl. Nośność nawierzchni określa się grubością zastępczą Hz, przeliczana na grubość warstwy zagęszczonego i zaklinowanego tłucznia dla kategorii ruchu R1, a dla tej kategorii Hz wynosi 25 cm. Sprawdzenie założonej konstrukcji nawierzchni dla R1: grunt stabilizowany cementem 12,00 x 1,20 = 14,40 cm. nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm x 1,70 = 13,60 cm Klomb obramowany krawężnikiem gazonowym (kwietnikowym) o wymiarach 8x30 cm wyniesiony stożkowo do środka koła ma 0,70 m. Przy krawędzi chodnika i żywopłotu otulających klomb ławki parkowe betonowe z obudową drewnianą min. 6 szt. Ukwiecenie różami wielokwiatowymi - parkowymi. Plac zabaw (taneczny) o R=6 m o konstrukcji chodnikowej z pochyleniem 0,5%, usytuowany wysokościowo na rzędnej w środku kola o 86.70 i obramowany krawężnikiem gazonowym o wymiarach 8x30 cm. Wokół placu należy wykonać slupy i konstrukcje wieńczące pergol i trejaże. Słupy z cegły budowlanej (klinkieru) lub kamienia łamanego, oczepy i ołacenie drewniane. Żywopłoty przy parkingach, alejkach (chodnikach) niskopienne - liściaste i iglaste. Krzewy ozdobne iglasto - liściaste. Rzędne na początku robót to istniejąca nawierzchnia asfaltowa i do mej należy dostosować projektowaną nawierzchnię z kostki brukowej. Wiąże się z tym częściowe zerwanie nawierzchni asfaltowej na początkowym odcinku robót. Przy pracach adaptacyjnych świetlicy wiejskiej należy przewidzieć przeniesienie (przebudowanie) istniejącego szamba - lokalizując go w pobliżu świetlicy i sklepu lub innym miejscu. Po wykonaniu robót ziemnych, wykonaniu wszystkich nawierzchni pozostały teren przeznaczony jest pod zieleń. Należy na nim wykonać: rozścielenie ziemi urodzajnej grub. 10 cm; wykonywanie siewem trawników dywanowych; ukwiecenie klombów wewnątrz gazonów kwietnikowych; obsadzenie krzewów starszych, liściastych i iglastych z bryłą korzeniową; ustawienie ławek parkowych z prefabrykatów z obudową drewnianą na placu przy trawnikach i chodnikach. Odprowadzenie wód opadowych z całej przestrzeni publicznej objętej projektem - pozostaje jak dotychczas - powierzchniowe. Zmianie ulega tylko ich częściowe ukierunkowanie przez projektowane pochylenie i ograniczenie spływu na część zabudowanych posesji, a także prędkość przepływu po powierzchni utwardzonej. W czasie prowadzenia robót budowlanych należy zachować szczególną ostrożność ze względu na istniejącą podziemną infrastrukturę techniczną: telekomunikacyjną; wodociągową; energetyczną i inną. Modernizacja przestrzeni publicznej - adaptacja świetlicy wiejskiej Opis techniczny: Tematem opracowania są roboty budowlane, dotyczące zerwania podłóg drewnianych i wykonania posadzki z płytek, przetarciu istniejących tynków i wykonania nowych tynków wewnętrznych, rozebrania sufitów podwieszanych z płyty pilśniowej i zamontowania sufitu podwieszanego z płyty gipsowo-kartonowej, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, uzupełnieniu tynków zewnętrznych i wykonaniu tynków strukturalnych, wymianie instalacji elektrycznej w świetlicy wiejskiej we wsi Sokołowo Włościańskie. Zestawienie robót: Roboty rozbiórkowe; CPV: 45.11.13.00-1 rozebranie drewnianych podłóg - 141,99 m2; rozebranie posadzki z desek na legarach - 141,99 m2; zerwanie sufitu z płyt pilśniowych na ruszcie drewnianym - 192,99 m2; rozebranie ścianek działowych z płyt pilśniowych na ruszcie drewnianym - 40,178 m2. Podłoża i posadzki, CPV: 45.32.00.00-6, 45.26.23.00-4, 45.43.10.00-7 podkłady z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym - 56,796 m3; podkłady betonowe na podłożu gruntowym z betonu B - 10 - 14,199m3; izolacje poziome podposadzkowe, przeciwwilgociowe i przeciw wodne z folii polietylenowej - 141,99 m2; izolacje poziome przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych układanych na wierzchu konstrukcji na sucho jednowarstwowo gr. 10 cm - 141,99 m2; warstwa wyrównawcza z zaprawy cementowej pod posadzki zatarte na ostro grubości 7 cm - 152,190 m2; posadzki jednobarwne z płytek kamionkowych GRES o podwyższonej wytrzymałości o wymiarach 30x30cm na zaprawie klejowej o grubości warstwy 5 mm - 152, 190 m2; posadzki z paneli podłogowych o zwiększonej wytrzymałości - 30,725 m2; cokoliki z płytek kamionkowych GRES o wymiarach 12,5x25 cm na zaprawie klejowej - 98,380 m. Tynki wewnętrzne i malowanie; przycieranie istniejących tynków wewnętrznych - 282,749 m2; uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach i słupach prostokątnych na podłożu z betonu - 18, 015 m2; gładź gipsowa - 138,661 m2; tynki wewnętrzne szlachetne mozaikowe (marmolit) na lamperii - 137,732 m2; malowanie farbą emulsyjną dwukrotnie podłoży gipsowych - 331,651 m2; okładziny stropów płytami gipsowo-kartonowymi na ruszcie - 192,99 m2. Tynki zewnętrzne i malowanie; CPV: 45.26.21.00-2, 45.41.00.00-4, 45.44.30.00-4 przecieranie istniejących tynków zewnętrznych cementowo-wapiennych - 221,208 m2; uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych - 22,121 m2; tynki strukturalne z przyklejeniem 1 warstwy siatki - 221,208 m2; rusztowania zewnętrzne rurowe - 102,420 m2. Rynny i rury spustowe; CPV: 45.26.13.20-3 rozebranie rur spustowych z blachy - 17,5 mb; rury spustowe z blachy ocynkowanej - 21,00 mb; rynny dachowe półokrągłe - 64,50 mb. Elementy zewnętrzne; CPV: 45.26.23.00-4, 45.43.10.00-7 wykonanie stopni betonowych zewnętrznych z betonu - 1,922 m3; wykonanie balustrad - 3 mb; posadzki jednobarwne z płytek kamionkowych GRES o podwyższonej wytrzymałości o wymiarach 30x30cm na zaprawie klejowej o grubości warstwy 5 mm - 23,742 m2. Stolarka okienna PCV; CPV: 45.42.11.00-5 wykucie okien drewnianych i wstawienie okien z PCV - 23,788 m2; wymiana podokienników z blachy ocynkowanej - parapety zewnętrzne - 5,355 m2. Stolarka drzwiowa; CPV: 45.42.11.00-5 wykucie z muru ościeżnic drewnianych - 32,576 m2; drzwi aluminiowe jedno i dwuskrzydłowe ocieplone zewnętrzne - 7,856 m2; drzwi wejściowe z tworzyw sztucznych dwuskrzydłowe - 6,510 m2; drzwi wewnętrzne z tworzyw sztucznych - 4,730 m2; skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne, jednodzielne pełne - 3,700 m2; brama garażowa - 9,240 m2. Roboty elektryczne: CPV: 45.31.12.00-2 demontaż przewodów wtynkowych z podłoża ceglanego lub betonowego - 200 mb; demontaż łączników instalacyjnych podtynkowych - 10 szt.; demontaż puszek z tworzyw sztucznych i metalowych okrągłych - 23 szt.; ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle - 161 mb; przewód płaski YDYp 3x1,5mm układany w tynku - 36 mb; przewód płaski YDYp 2x1,5mm układany w tynku - 125 mb; montaż na gotowym podłożu puszek bakelitowych o średnicy do 80 mm - 20 szt.; montaż na gotowym podłożu puszek bakelitowych o średnicy do 60 mm - 32 szt.; montaż na gotowym podłożu przełączników instalacyjnych podtynkowych - 15 szt.; montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych podtynkowych 2-bieg. z uziemieniem w puszkach - 15 szt.; montaż opraw oświetleniowych - 20 szt. Wyposażenie świetlicy wiejskiej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda aby każdy Wykonawca wniósł wadium w wysokości 19.000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Dopuszczalne formy wniesienia wadium: a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na konto Zamawiającego BS Pułtusk O/Obryte numer rachunku: 33 8232 0005 5500 1834 2000 0010. 4. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę tzn.: a) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego; b) oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. 5. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 6. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. przed 15.12.2009 r. przed godz. 1000, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym di stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 7. Wykonawca który nie wniesie wadium wysokości określonej w ust. 1, w formie lub formach określonych w ust. 2, zostanie wykluczony z postępowania. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udo-wodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy: 1) wykonali w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie odpowiadające swoim rodzajem i wartością roboty budowlane; 2) dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami lub posiadają pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 2, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 3) dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zdolnymi do kierowania budową, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przynależącymi do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy: 1) złożą oświadczenie o zdolności ekonomicznej i finansowej. 4. Ne podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są wykazać, że każdy z nich spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w ust. 1 i 4 oraz, że łącznie spełniają warunki określone w ust. 2, 3 i 4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne jest zobowiązany, pod rygorem wykluczenia, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, załączyć do oferty podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, oraz następujące dokumenty na potwierdzenie, że Wykonawca: posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty: wykaz wykonanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch odpowiadających swoim rodzajem robot budowlanych, oraz załączenie dokumentów wystawionych przez podmiot na rzecz którego roboty wykonywano, że zostały one wykonane należycie; wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zdolnymi do kierowania budową, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przynależącymi do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć: oświadczenie o zdolności ekonomicznej i finansowej. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do: ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego oraz zakres jego umocowania; oryginał pełnomocnictwa powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; pełnomocnictwo musi być udzielone przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, w tym Wykonawcę - Pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji, muszą zostać dołączone do oferty przez wszystkich Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne (w tym wspólnicy spółki cywilnej) są zobowiązani, pod rygorem wykluczenia, załączyć do oferty, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu następujące dokumenty: oświadczenia podpisane przez poszczególnych Wykonawców występujących wspólnie o spełnianiu przez każdego składającego to oświadczenie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy; oświadczenie podpisane przez wszystkich występujących wspólnie Wykonawców, że razem spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy (formularz wzoru oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ). Oświadczenie to Wykonawcy składają razem; dokumenty wymienione w ust 1 pkt 1), potwierdzające, że każdy z Wykonawców osobno spełnia warunki udziału w Postępowaniu; dokumenty wymienione w ust 1 pkt 2) i 3) potwierdzające, Wykonawcy razem spełniają warunki udziału w Postępowaniu, przy czym w dokumencie o którym mowa w pkt 2) lit. a) wskazać należy, który z Wykonawców zrealizował wykazaną pracę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: zamiast dokumentów o których mowa w ust 1 pkt 1): Lit. a), i b) - składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w ust. 6 pkt 1) lit a) i c), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust 6 pkt 1)1 lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 7 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obryte.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach