Przetargi.pl
Dostawa i modernizacja pomieszczenia rozdzielni znajdującej się na terenie RCKiK w Warszawie.

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 03-948 Warszawa, ul. Saska 63/75
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6191947 , fax. 619 19 47
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
    ul. Saska 63/75 63/75
    03-948 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6191947, fax. 619 19 47
    REGON: 00029264600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik-warszawa.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i modernizacja pomieszczenia rozdzielni znajdującej się na terenie RCKiK w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i modernizacja pomieszczenia rozdzielni znajdującej się na terenie RCKiK w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć własnym transportem do siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie, ul. Saska 63/75, 03-948 Warszawa i wstawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 3. Stacje transformatorowe i rozdzielnie elektryczne oraz pomieszczenie lokalizacji agregatu prądotwórczego znajdują się w ciągu pomieszczeń stanowiących oddzielny budynek produkcji i rozdziału energii elektrycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 312000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości: 9.600,00 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Złożą ofertę w pełni spełniającą wymagania niniejszej SIWZ. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki zawarte w art. 22 ust 1 pkt 1, 2, 3, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). 3. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Wykażą zatrudnienie co najmniej 5 pracowników, w tym personelu kierowniczego min. 1 osoba z uprawnieniami w zakresie objętym zamówieniem. 5. Wykonywali w okresie ostatnich pięciu lat (2005-2009) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum trzy roboty o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6. Posiadają środki własne lub posiadają zdolność kredytową wystarczającą do realizacji zamówienia - w wysokości minimum 350.000,00 zł. 7. Nie zalegają z wpłatami na podatki, opłaty oraz składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. 8. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Złożą oświadczenia - załączniki do oferty w formie wzorów. 10. Załączą do oferty wymagane dokumenty i wykazy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacje powinny dotyczyć wszystkich osób mających status: osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą. 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (2005-2009) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, minimum trzech robót o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6. Wykaz zatrudnienia, co najmniej 5 pracowników, w tym personelu kierowniczego min. 1 osoba z uprawnieniami w zakresie objętym zamówieniem. 7. Oświadczenie wynikające z postanowień art. 24 oraz art. 22 ust 1 pkt 1, 2, 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). 8. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające zapoznanie się przez oferentów z polityką jakości, środowiska i bhp oraz znaczącymi aspektami środowiskowymi obowiązującymi w siedzibie Zamawiającego. 9. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 350 000 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Kopie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony do odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11. Szczegółowy kosztorys ofertowy z zestawieniem materiałów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik-warszawa.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach