Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ogłasza przetarg
- Adres: 03-948 Warszawa, ul. Saska 63/75
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6191947 , fax. 619 19 47
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
ul. Saska 63/75 63/75
03-948 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6191947, fax. 619 19 47
REGON: 00029264600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik-warszawa.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i modernizacja pomieszczenia rozdzielni znajdującej się na terenie RCKiK w Warszawie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i modernizacja pomieszczenia rozdzielni znajdującej się na terenie RCKiK w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć własnym transportem do siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie, ul. Saska 63/75, 03-948 Warszawa i wstawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 3. Stacje transformatorowe i rozdzielnie elektryczne oraz pomieszczenie lokalizacji agregatu prądotwórczego znajdują się w ciągu pomieszczeń stanowiących oddzielny budynek produkcji i rozdziału energii elektrycznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 312000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości: 9.600,00 PLN.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Złożą ofertę w pełni spełniającą wymagania niniejszej SIWZ. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki zawarte w art. 22 ust 1 pkt 1, 2, 3, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). 3. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Wykażą zatrudnienie co najmniej 5 pracowników, w tym personelu kierowniczego min. 1 osoba z uprawnieniami w zakresie objętym zamówieniem. 5. Wykonywali w okresie ostatnich pięciu lat (2005-2009) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum trzy roboty o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6. Posiadają środki własne lub posiadają zdolność kredytową wystarczającą do realizacji zamówienia - w wysokości minimum 350.000,00 zł. 7. Nie zalegają z wpłatami na podatki, opłaty oraz składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. 8. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Złożą oświadczenia - załączniki do oferty w formie wzorów. 10. Załączą do oferty wymagane dokumenty i wykazy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacje powinny dotyczyć wszystkich osób mających status: osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą. 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (2005-2009) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, minimum trzech robót o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6. Wykaz zatrudnienia, co najmniej 5 pracowników, w tym personelu kierowniczego min. 1 osoba z uprawnieniami w zakresie objętym zamówieniem. 7. Oświadczenie wynikające z postanowień art. 24 oraz art. 22 ust 1 pkt 1, 2, 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). 8. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające zapoznanie się przez oferentów z polityką jakości, środowiska i bhp oraz znaczącymi aspektami środowiskowymi obowiązującymi w siedzibie Zamawiającego. 9. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 350 000 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Kopie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony do odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11. Szczegółowy kosztorys ofertowy z zestawieniem materiałów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik-warszawa.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa rozdzielnicy wyłącznikowej SN 15kV wraz z automatyką
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa rozdzielnicy wyłącznikowej SN 15kV wraz z automatyką
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa urządzeń i wyrobów elektrycznych
Dodano: 2016-06-23 - REMONT UKŁADU OBCIĄŻENIA GENERATORA ZWARCIOWEGO-DOSTAWA ODŁĄCZNIKÓW I SKRZYNEK STERUJĄCYCH
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa oraz montaż rozdzielnicy elektroenergetycznej nN 0,4kV wraz z wykonaniem robót budowlanych i dokumentacji powykonawczej
Dodano: 2016-05-23 - Dostawa oraz montaż rozdzielnicy elektroenergetycznej nN 0,4kV wraz z wykonaniem robót budowlanych i dokumentacji powykonawczej
Dodano: 2016-05-12 - DOSTAWA ELEKTROTECHNICZNYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
Dodano: 2016-02-18 - Dostawa rozdzielnic elektroenergetycznych w ramach wyposażenia w nowe elementy infrastruktury zasilającej stanowiska badawcze.
Dodano: 2015-11-18 - DOSTAWA ELEKTROTECHNICZNYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
Dodano: 2015-01-15 - Dostawa akcesoriów elektrycznych
Dodano: 2014-11-21